Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod si spletl adresu a poslal to jinam - beru, může se stát.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den. Za tuto komplikaci se velice omlouváme. Tým Expert.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišly mi špinavé, zaprášené, rozbalené, poškrábané hodinky, bez krycí fólie skla a v umatlané a pokrčené krabici. Důvod? Prý neuvádí na eshopu, že se může jednat o hodinky z prodejny… Hnus, už nikdy více. A ty problémy než se mi to vůbec podařilo vrátit. Celý den volání na různá čísla a nikdo nevěděl co s tím. Pak po mě chtěli, abych na své náklady hodinky poslala zpět, takže dvojité poštovné mínus a ještě bez hodinek, které měly být dárek. Nakonec po mém naléhání objednali svoz. Zatím nemám ani hodinky ani peníze. Uvidíme během následujícího týdne. Každopádně za mě už opravdu nikdy! Fakt strašné.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že se vyskytly problémy při nákupu. Uděláme vše pro to, aby se takové situace již nestávaly. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nabízí ve slevě lednici, kterou mi po objednání stornují, protože údajně již není skladem. Tak jsem si objednala jinou, kterou měli v nabídce a objednávku mi opět pro nedostupnost zrušili. To mi opravdu nepřipadá vůči zákazníkovi slušné jednání. Dost mě to naštvalo.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že se vyskytly problémy při nákupu. Uděláme vše pro to, aby se takové situace již nestávaly. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporucuji

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že se Váš nákup nezrealizoval z důvodu vyprodání zboží. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení.

    Domnívám se, že neuvádějí u dodávaného zboží veškeré dostupné informace.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednávku jsem zrušil z důvodu dlouhé čekací doby při dopravě zboží ze skladu na prodejnu. Nulová komunikace obchodu. Zklamání. V minulosti proběhlo dodání zboží bez problémů.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás Vaše zkušenost s dlouhou čekací dobou. Bohužel jsme nebyli schopni následný den po vytvoření objednávky závozem expedovat na Vámi vybranou prodejnu, přepravce již neměl místo na vozidle a zboží od nás převzal po víkendu, hned 12.02. Naprosto rozumíme tomu, že to už pro Vás bylo pozdě. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Téměř týden jsem nebyl informován o zrušení objednávky. Zjištěno až po dotazu na HEUREKA.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyl informován o stavu objednávky, která byla hned následný den, tj. 09.02., stornována. Z důvodu vysoké poptávky zákazníků jsme již zboží neměli skladem, což jsme i uváděli do důvodu storna na portálu Heureka. Tým Expert

  • Takhle zabalenou zásilku za 6.000,- Kč jsem ještě neviděl. Krabice potrhaná , objednané zboží se do ní ani nevešlo, takže kus koukal z krabice ven. Nedoporučuji

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás Vaše zkušenost se stavem obdržené zásilky. Tuto skutečnost jsme prověřili se skladem. Na základě kamerových záznamů jsme zjistili, že zboží jsme expedovali v nepoškozené krabici. K jejímu poškození tedy muselo dojít ze strany přepravce. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neochota

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Prosíme o podrobnější vysvětlení, v čem nebo kdo byl neochotný, abychom mohli situaci řádně prověřit. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibotechny

    Naprosto me nastvali. Presne jsem naplanoval koupi. Jejich slib byl - dodani na vydejovou prodejnu 11/1 druhy den rano mi meli instalovat VDSL a rusit jjiny typ INET pripojeni. Pokud by nebyl objednany router 11/1, tak jsem 4 dny bez INETu. A samozrejme se stalo. Ja to nakupoval v dobre vire prave u nich kvili slibenemu terminu. Uz je nechci ani videt... Skoda, ze u doby dodani nejde dat minus *

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které nejsou schopni ani za týden dodat
    • žádná komunikace

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Bohužel jsme Vám nebyli schopni dodat Vámi požadovaný počet kusů zboží, jelikož již další kusy nejsou u dodavatele k dostání. Děkujeme a znovu se omlouváme za vzniklé komplikace. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod proklamuje zbozi “skladem” s dorucenim do 2 dni. Po zaplaceni posle email ze zbozi objednava u dodavatele a doba dodani je mnohonasobne delsi. Navic klamava urgence platby, ze neprobehla i kdyz bylo hrazeno kreditni kartou. Po hovoru na infolinku uznano, ze objednavka byla uhrazena.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za hodnocení. Vytvořil jste si 2 objednávky, z toho 1490056760 nebyla uhrazena, proto byla stornována, a objednávka 1490056760 byla řádně uhrazena, bohužel však již zboží nebylo skladem, jelikož se vyskladnilo objednávkou vytvořenou před Vámi. Za tuto zkušenost se velice omlouváme. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala s tím, že si ho vyzvednu další den na vybraném místě, to ale bohužel nebylo dodrženo. Už nikdy tento obchod nevyužiji.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží, které jste zakoupila, jsme tentýž den předali přepravci závozem k expedici na Vámi vybraný e-point. Pokud nebylo následný den doručeno, dodatečně se omlouváme, avšak nedokážeme ovlivnit doručovací kapacity přepravce. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Složité přidávání zboží do košíku, každý druh jsem musel objednat zvlášť.
    • Objednávku mi zrušili, asi v tom zmatku "Rezervace na prodejně" / "Objednání z prodejny" / "Objednání ze skladu" sami netuší, co vlastně mají

    Reakce obchodu Expert.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za hodnocení. Pokud každý kus Vámi vybraného zboží vykazují různé prodejny, nelze vkládat společně do košíku. Ke zmatku ve změně statusu objednávky došlo nejspíše chybou jedince, za což se velice omlouváme. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mělo být dodáno do vánoc, nestalo se tak. Kromě mailu s potvrzením objednávky žádná další informace.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost. Bohužel jsme v předvánočním čase dodavatele opakovaně urgovali a u Vámi objednaného zboží měl a stále má dlouhodobý výpadek. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku aniž by dal vědět.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za stornování objednávky, ale jak bylo uvedeno v poznámce stornování, zboží již nebylo skladem. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce obchodu

    Reakce obchodu Expert.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za hodnocení, avšak nerozumíme vyjádření - žádná reakce obchodu. Telefonicky jste byl kontaktován zákaznickou podporou a obeznámen o stavu zboží. Objednávku v systému vidíme jako vyřízenou. Tudíž ze strany partnerské prodejny, kde jste osobně přebíral, vše proběhlo v pořádku. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    více jak týden po zaplacení zboží toto není dodáno.
    Nikdo se neozval a dodavatel nekomunikuje.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Vaši urgenci jsme předali příslušné prodejně, která Vám zajišťuje expedici zboží a dle jejího vyjádření se zboží nachází na depu přepravce PPL a mělo by Vám být doručeno v nejbližších dnech. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo a obchod mi na mail neodpovídá.

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí Vaše zkušenost. Váš podnět jsme předali regionálnímu manažerovi a ověřujeme stav Vaší objednávky u prodejny, která Vám zboží měla expedovat. Tým Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemají parkoviště, nemají otevřeno v sobotu

    Reakce obchodu Expert.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Vzhledem k tomu, že jste si v objednávce zvolil osobní odběr na naší partnerské prodejně, nemáme kompetence zasahovat prodejně do otevírací doby. Tu si stanovuje sama. I přes to Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Tým Expert