-
Prodejna mi zboží ve sjednaném termínu nedodala, zboží nemám, přesto to těm tydýtům nevadí a poslali mi tento mejl. To musí být "inteligence" těch zaměstnanců, nebo je to neskutečná drzost. Spíš to ale bude absence inteligence těch zaměstnanců:
Vážený zákazníku,
děkujeme za dokončení nákupu v Expert Elektro s číslem objednávky 31122331 .
Jsme tu pro Vás a proto nás zajímá Vaše spokojenost.
Zakoupil jste výrobek:
DICOTA N24148P 17" Base XX, šedá
Budeme velmi rádi, když se s námi i ostatními zákazníky podělíte o své zkušenosti.
Ohodnoťte prosím tento výrobek na našich stránkách. Vaše hodnocení bude umístěno v detailu výrobku v záložce „Hodnocení“.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá i pro vyhodnocování kvality výrobků. Své hodnocení prosím proveďte pomocí výše uvedeného odkazu s názvem výrobku.
Využijte také náš Facebook a buďte s námi ve spojení. Pravidelně informujeme o akcích.
Máte-li na nás podněty, připomínky, stížnosti či pochvaly, prosíme využijte kontakt [email protected]
Děkujeme za Vaší důvěru a budeme se těšit na Vaší další návštěvu na expert.cz nebo přímo na našich 50 prodejnách v České republice.
S pozdravem
tým internetového obchodu expert.cz -
Kladné hodnocení si píšou snad sami. Ani ne se nevyjadřují k záporným hodnocením.
-
Milan,
mám tu samou zkušenost a nebylo mi ani zodpovězeno na hodnocení nákupu.
Ale naopak,s personálem obchodu v Blatné výborné zkušenosti.Vstřícnost,ochota nad rámec povinností při reklamaci,profesionalita -
Tady už nic nakupovat nebudu je to banda bordelářů a flákačů... Zakoupil jsem telefon který měl být k odběru na prodejně, čtyři dny čekám až mě někdo vyzve k odběru a nic tak jsem vznesl dotaz. Dočkal jsem se lživé odpovědi, že zboží bylo "Na dotaz" Hlavně že mám potvrzenou objednávku. Samozřejmě se to může stát, ale líný personál raději zaujme pozici mrtvého brouka a nechá postiženého čekat na vyřízení zakázky, kdoví jak dlouho bych čekal, kdybych se neinformoval
-
Dobrý den,nejsem spokojena s reklamací zboží na prodejně v Ivančicích.Nejen že prodavač byl arogantní, ještě ke všemu se ztratila micro sd karta z reklamovaného tabletu.to je opravdu trochu moc .
-
Opravdu si myslíte, že prodejna má právo odebrat daňový doklad? Opravdu si myslíte, že vystavení dobropisu je daňový podvod? Opravdu si myslíte, že toner vysychá? Opravdu si myslíte, že je správné za hodnocení na heurece zákazníka penalizovat? Opravdu si myslíte, že jsem jednal arogantně?
-
Pokud toto jednání považujete za správné, OK. Už nikdy u vás nic nekoupím. A před nákupem u vás varuji i další kupující.
-
: Dobrý den,
situaci jsem prověřoval a prodejna jednala správně.
U nás může bez udání důvodu odstoupení od smlouvy ve lhůtě 30 dní kterýkoli spotřebitel, který nenakupuje zboží pro podnikatelskou činnost.
30 denní záruka na vrácení peněz se nevztahuje u nákupů osob, které objednávky realizují v rámci své podnikatelské činnosti.
To jistě znáte, když máte svůj internetový obchod, ve kterém uvádíte naprosto stejnou informaci.
Jak je vidět z Vámi dodané komunikace, prodejna Vám chtěla být nápomocna i nad rámec zákona. Bohužel jsem si tedy ani nevšiml žádné urážky ze strany prodejny.
Michal - eshop expert.cz -
Důrazně varuji před nákupem v Expert elektro. Mstí se za špatné hodnocení, urážejí (jedná se o objednávku 1450032436). Níže přidávám emailovou komunikaci, kolik práce stojí vrácení zboží (+2x jsem prodejnu navštívil osobně). Počítám, že stejně obtížná bude i reklamace.
Zákazník: Zboží jsem vrátil na prodejnu, Požaduji vrácení kupní ceny.
Také nemám daňový doklad, protože ho na prodejně požadovali. Ten však potřebuji do účetnictví.
Infomujte mě prosím, kdy mi kupní cenu vrátíte.
Obchod: účtenku máme na prodejně připravenou u Vámi zakoupené tiskárny, avšak jelikož požadujete storno dokladu, nelze jej tedy uplatnit do účetnictví - jednalo by se o daňový podvod, na kterém se určitě nebudeme podílet.
Ohledně vrácení kupní ceny, jsme spolu již komunikovali – připomínám, že vrátit celou kupní cenu lze, za předpokladu, že je zboží kompletní s neporušenou pečetí jakéhokoli spotřebního materiálu, který je SOUČÁSTÍ zakoupeného zboží. ( toner )
Zákazník: účetně správně se vydává při koupi daňový doklad (který jste mi vzali) a následně se vystavuje dobropis. Jinak by se těžko zdůvodňovalo, kam zmizela udaná částka z pokladny. Stejně tak, pokud mi peníze přijdou na účet, budu muset nějakým daňovým dokladem (dobropisem) zdůvodnit, co je to za částku. Je to standardní řešení, se časem ještě zřejmě setkáte. U reklamace, ani u vrácení zboží není důvod k odebrání daňového dokladu. Proto na jeho vystavení trvám.
O jinou tiskárnu nemám zájem, protože rychlost výměny zboží se nekonala, řešení jak vyměnit tiskárnu i typ tiskárny, který umí tisknout složenky jsem si musel najít sám. Proto nejsem ochoten vám za „služby“, které se vlastně nekonaly, dát 1000 Kč navíc oproti konkurenci. Mohl bych odkoupit toner (který dle vás vysychá).
Obchod: doklad ale již vystaven je a připraven u pokladny – jedná se o standardní paragon – daňový doklad, který Vám pro Váš účel postačí ( nevím tedy, jaký další bychom měli vystavovat, jak jsem se již zmínil, je připraven u zboží. ) Pokud tedy provedem storno, bude Vám vydán samozřejmě pouze společně se storno dokladem a né samostatně, jak jste mne o něj žádal telefonicky i e-mailem.
Pro fér jednání bych rád upřesnil, že jsem Vám volal s tím, že je dobře, že se jedná o toner, který sice právě NEVYSYCHÁ, ale je již porušena pečeť, tudíž jsem po Vás nepožadoval celou částku, ale pouze ponížení ceny o 300 Kč – což Vy, bohužel, uvádíte na Heuréce, jako storno poplatek....
Cenu tiskárny jsem Vám zasílal druhý den po naši komunikaci, kde jsme se SPOLEČNĚ dohodli na výměně tiskárny, jelikož jste ale přibližně týden, po zaslání ceny, nereagoval ( až včera se přišla dotázat nějaká paní na Vaši zakázku, jak to s tím vypadá, poté jste teprve reagoval ) těžko tedy čekat nějakou rychlou odezvu ( navíc jste tvrdil, že cena stačí do týdne, že máte zapůjčenou tiskárnu – přesto byla zaslána druhý den po rozhovoru, jelikož se jednalo o model, který standardně nemáme v sortimentu, což jsem Vám sdělil. ) Pokud se Vám cena nezdála, mohli jsme o ni jednat, ale bez Vaši reakce tak nelze..
Děkuji tedy za Váš návrh řešení, který byl schválen – můžete se tedy zastavit na prodejně, vyzvednout potřebné doklady a uhradit toner. Cena toneru ......... HP 83A černý toner pro LJ Pro MFP M125, M127, CF283A; ............... 1.599,- Kč vč. DPH.
Zákazník: Ano, doklad je připraven na pokladně, ale odmítli jste mi ho fyzicky dát, což potvrzujete i v předchozím emailu (kdy mě směšně obviňujete z daňového podvodu). Vaše jednání není konzistentní nejdříve jste mi paragon odebral, při další návštěvě odmítl vydat, to jste potvrdil i v emailu. Nyní mě zase nutíte opětovně přijít. Chápu, že se snažíte vráčení znepříjemnit, ale nezbyde vám nic jiného nežli peníze vrátit.
Znovu žádám o zaslání daňového dokladu emailem.
Pro fér jednání jste řekl, že toner vysychá a to si velmi dobře pamatuji, protože jsem věděl, že je to blbost. Možná jste to později pozměnil, ale prvotní informace byla taková, jaká byla. 300 srážka z ceny nepoužité tiskárny je podle mě storno poplatek, pokud nesouhlasíte, pošlete částku celou.
Řešit reakční doby ani jakousi paní nebudu. Jen pro zajímavost uveďte paragraf, který určuje, kdo musí výměnu zboží řešit. Z
O tiskárnu nemám zájem, chci vrátit peníze. Moje povinnost bylo vrátit tiskárnu do 14 dní. Vaše povinnost je vystavit daňový doklad, vystavit dobropis a do 14 dnů vrátit peníze. Tato transakce doufám proběhne elektronicky, nechci to jít osobně řešit už potřetí. Číslo účtu je: xxxx/2010. O toner nemám zájem, koupím ho tam, kde jsou uživatelsky přívětivější.
Obchodník: vzhledem k tomu, že se situace začíná měnit v blamáž a vzájemné obviňování, zasílám dvě možnosti, jak situaci řešit. S Vaším vyjádřením o storno poplatku nesouhlasíme, ani v naší firmě neexistuje ( chtěl jsem Vám pouze částečně ulehčit náklady na Vámi rozdělaný toner ). Paragon zasílám v příloze. Váš nynější postoj k této situaci nám umožňuje řešit ji pouze oficiální zákonnou cestou. Jsou tedy dvě varianty:
1. Dodáte originální zapečetěný toner, který patří do balení ( rozdělaný Vám bude poté vydán ), a dostane vrácenou plnou částku ( Vámi určeným způsobem ).
2. Toner nedodáte, pak Vám bude vrácena částka ponížena o cenu nového toneru, který musíme zakoupit k tiskárně a dodat do balení.
Tímto věc považuji z naší strany za vyřízenou. Prosím o brzké dořešení.
Zákazník: Výhrál jste a spravedlivě mě potrestal. Zboží ponižte o uvedenou částku. Předpokládám, že toner, který jsem odevzdal s tiskárnou zapřete a o ten přijdu automaticky.
V Elektro expert a ani v prodejně v Áleji si již nikdy nekoupím ani baterky do budíku. Škoda, že jsme tam na jaře koupili troubu s indukční deskou.
Obchodník: o žádnou výhru nám nešlo, my jsme chtěli pouze situaci vyřešit. Kdybych Vás chtěl potrestat, zašlu Vám citaci z našich, i Vašich ( eshop xxx ), obchodních podmínek, kde byste se dočetl, že v případě nákupu na dálku, uzavřeného na IČO, v žádném případě zboží vrátit nelze, jelikož se nákup na IČO neřídí občanským zákoníkem, tudíž byste neměl mít VŮBEC možnost tiskárnu vrátit. Podivuhodná věc je, že jako provozovatel e-shopu, tuto zásadní informaci nevíte. Celou dobu šlo POUZE o naší dobrou vůli Vám vyhovět ( bylo nabídnuto několik variant, jak situaci řešit ).
I přes Vaše arogantní jednání, mne mrzí, že jsme se nedohodli tak, jak jsem navrhoval ( výměna tiskárny ), kde byste o žádnou částku nepřišel ( prohodil by se toner ).
Pokud jste četl předchozí e-mail, kde je psáno, že Vám bude původní toner vydán , mohl jste si odpustit poznámku o tom, že toner zapřeme...
Peníze vracíme Vámi žádaným způsobem, na uvedený bankovní účet. ( 2499,- Kč mínus 1599,- Kč toner = 900 Kč bude připsáno na Váš účet ).
Rozdělaný toner si můžete do 14 dnů vyzvednout, poté bude zlikvidován.
Zákazník: Udivuje mě, že přes to, že jsem 2x byl na vaší prodejně (1x to byla „jakási paní“), ani jednou vrácení nebylo možné. Neustále jen stavíte do vrácení nějaké překážky. A několik z vašich argumentů není správných. Nyní mě za trest přes domluvu o snížení ceny o 300 snížíte cenu o více než 50% a ještě mě obviňujete z arogance. To je vrchol.
To, že nákpup na IČO nejde vrátit jsem si neuvědomil, nicméně do této doby jste mě na to neupozornil. Mé obchodní podmínky opravdu nejsou relevantní pro tento případ.
Protože jsem na prodejně byl kvůli vrácení již 2x, vždy to osobně na místě nebylo možné vyřídit z jakýchsi podivných důvodů, tak vám nebudu dělat kašpárka po třetí. Žádám o zaslání toneru na adresu xxxx. Já už měl nákladů s vrácením zboží ažaž.
Obchodník: přes veškeré snahy nebylo vyřízení věci dohodou možné, vratka zboží byla zamítnuta. Potřebné dokumenty zasílám v příloze.
Zboží si tedy, prosím, co nejrychleji vyzvedněte u nás na prodejně.
-
samoso: Dobrý den,
omlouváme se za prodejnu v Třebíči. Rozhodně můžete platit kartou ve kterékoli naší prodejně.
Děkujeme za upozornění s vedoucím prodejny budeme důrazně řešit.
Zdena - zákaznický servis
-
Prodávající k našemu nemilému překvapení nám ceně, udávané na cenovém údaji, naúčtoval navíc 200 Kč
recyklační poplatek, ačkoliv příslušné právní předpisy jasně nařizují povinnost prodejce uvádět
cenu včetně DPH i RP. K tomu jako příslušenství VESA závěsu nám prodaldo VESu pro televizory
s displejem do 32", zatímco jsme kupovali televizor 39". To jsme zjistili až následně.
Zkrátka: Nekompetence, nekalé prodejní praktiky, rozhodně tuto firmu nedoporučuji. -
Kupovali jsme (11.07)televizor v pobočce Ústí nad Orlicí. Nepříjemné překvapení: Cenu neúčtoval prodávající tu, co má na cenovce v obchodě i na
-
Špatný přístup k zákazníkovi na prodejně v Opavě,před rokem jsem si koupil v této prodejně vysavač a vždy byl problém se sáčky,dnes mi prodavač sdělil ,že je zase nemají a už nebodou mít,požádal jsem ho o objednání,ale setkal jsem se ze zápornou reakcí.Byla to poslední návštěva v tomto obchodě.Nikomu nebudu doporučovat teno obchod,T.V.
-
Dnešní nákup v této firmě byl dnes poslední..Objednávka zboží přes internet s vyzvednutím na prodejně, všechno v pořádku, ale upozornění vedoucího prodejny v Třebíči, že objednávky nelze platit kartou, ale udělá tedy výjimku, mě utvrdilo v tom, že Expert tu není pro zákazníky, ale pro "manažery". Schválně nemají v eshopu možnost vybrat si platbu kartou, protože je to stojí 3% z ceny nákupu, na což mě pan vedoucí nezapomněl důkladně upozornit. Budu nakupovat tam, kde nebudu způsobovat "manažerům" ztráty na tržbách..
-
Kamila Louny: Dobrý den paní Kamilo, děkujeme za upozornění a předáváme vedení maloobchodu.
S pozdravem
Zdena - zákaznický servis -
Kamila Louny: jo tyhle dvě jména Konečný, Bílek to jsou fakt hovada tam namyšlený v tom kb elektro Louny neskutečné chování k zákazníkum, váš poškozený zákazník protože kb elektro už neeeeee šmejdi
-
dobrý den,
v kb elektru bych si už nikdy nic nekoupila, byla jsem reklamovat notebook v kb expert Louny, notebook s neochotou přijali na reklamaci arogantní a neochotný prodavač p. Konečný ho vzal a choval se ke zboží zrovna ne moc vhodně stejné chování bylo i ke mne. Notebook byl starý 3 měsíce, přinesla jsem ho s originální krabicí se všemi papíry, které jsem k němu měla. Mé překvapení bylo velké, když opět neochotný prodač p. Konečný mi podal do ruky rozmotanou nabíječku a do druhé počítač. Krabice a veškeré papíry byly pryč. Odmítla jsem notebook takto převzít na to on neodpověděl ani slovo a odešel a už nepřišel poslal za sebe náhradu. Paní, co přišla místo něho volala na asus a tam ji oznámili, že krabici a vše ostatní skartovali. Ŕekla jsem, že mě to vůbec nezajímá v papírech od reklamace mám jasně napsáno, že jsem zboží dala v originálním balení. Poté přišel vedoucí prodejny p. Bílek, který byl také velice nepříjemný oznámil mi, že asus to takto dělá. Od jisté nejmenované prodačky, která v lounském kb elektru pracovala mi řekla, že oni udělali chybu že všichni vědí (a dělají) to, že do asusu originální krabice neposílají nechavají si je na skladu. Zvažte všichni dobře váš nákup v tomto obchodě. Mě nezbývá nic jiného než, že se s nimu budu soudit tak jak mi poradila právnička u které jsem se na to byla optat.
Kamila -
Objednala jsem si přes net kávové kapsle Tassimo Espresso Ristretto. U této položky je "skladem - k vyzvednutí na prodejně Praha 9 ihned". Druhý den po objednávce mi přišla SMS - Zboží připraveno k vyzvednutí. Za 20 minut dorazila další SMS - Zboží není na skladě, omlouváme se, až bude, ozveme se. Po týdnu telefon - nejsme schopni zajistit, stornujeme objednávku. Objednávku jsme telefonicky stornovali 27.4. 2015. Dnes je 1.5. 2015 a na stránkách vašeho e-shopu se nic nezměnilo, stále jsou tyto kapsle skladem ihned k vyzvednutí na Praze 9. Možná by to chtělo občas zaktualizovat......Každopádně už u vás nenakoupím, je to ztráta času. S pozdravem Dana.
-
[email protected]:
Děkuji, opravdu by se toto dít nemělo. Dělají dobrému jménu Vaší firmy ostudu. S pozdravem Jelínek -
pan Jelínek:
Dobrý den pane Jelínku,
předáme Vaši připomínku k prodejně, vedení maloobchodu. Udivuje nás, že by se proškolení prodavači takto zachovali.Podobné reakce jsme dosud nezaznamenali.
Omlouváme se a děkujeme
Zdena - zákaznický servis