Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem zboží z něhož jedna z položek dorazila tak, že komunikuje v České Jazyce, následně jsem chtěl tuto položku vrátit. S operátorem jsme se dohodli na tom , že zašlou svoz. Svoz nedorazil a ani se neozval. Pak jsem se týden dohadoval s telefonním operátorem, který mne stále odkazoval na email na které jsem nedostával odpověď. Nakonec jsem se dovolal jiné operátorce, která mi opět přislíbila svoz, který se opět neozval a když jsem se obrátil na telefonního operátora, který mne opět odkázal na email. Následně jsme požadoval, že to chci vyřešit po telefonu ať se spojí se svozem a dají mi vědět, kdy svoz dorazí, na tuto žádost mi operátor zavěsil a následně nezdvihá mé telefony. Nehledě na to, že jsem byl odhodlaný produkt vrátit osobně a nejsem ani schopen nalézt kde má obchod sídlo, abych to mohl udělat.. mám pocit, že čekají na to až jim objednávku nebudu moci vrátit a spoléhají na to, že kvůli pár penězům nebudu chtít nic řešit.. rozhodně nedoporučuji u eshopu i přes příznivé ceny cokoli objednávat..

  • Zboží objednáno 7.11.2017 s tím, že obchod udal dobu dodání do 3 dnů tedy 10.11.2017 mělo být zboží u mě. Dnes 14.11.2017 po druhém telefonátu na linky euroshopu mi řekli číslo balíku. Zavolal jsem si na kurýra (TopTrans), kteří mi tvrdili, že číslo sice evidují ale zboží jim obchod ještě údajně nepředal. Po opětovné komunikaci s linkou euroshopu mi oznámili, že však kurýr balíček má a mám si to s ním vyřešit. Číslo na vedoucího mi dát odmítli a jsem hodně zvědavý jak to vyřeší. Přece nebudu obvolávat všechny sklady a zjišťovat, kde to zboží vlastně leží, to je jejich problém. Jsem rád, že jsem neplatil předem a vybral si možnost platby až po dodání.

  • Jitka Urbanova: Hlavně nechápu, jak může Heuréka.cz stále mít v nabídce i tuto firmu. V ARESu není, když jsou tak šíleně problematičtí, tak co tam vůbec dělají????

  • NoveBarvy: Vážená paní,
    obdržel jsem informaci, že reklamace proběhla úspěšně. Moc se z toho těším. V případě jakýchkoliv problémů nebo otázek mě neváhejte kontaktovat.
    S pozdravem,
    Tým NovéBarvy.cz

  • Elektro Vaďura:
    Nerozšiřujte prosím nepravdivé informace. Na všechny naše výrobky se vztahuje záruka. To je zřejmé! Záruku vyřizujeme systémem „door to door“. Naši Zákazníci nemusí nic vyřizovat, nemají žádné dodatečné náklady. Stačí nám nahlásit problém a my vyřídíme všechny formality. Je málo obchodů, které se tak starají o své zákazníky.

  • Pozor nenakupovat!! Výrobky pouze z polska, neuplatníte pak záruku v autorizovaném servise !!!!

  • NoveBarvy: toto neni tak uplne pravda,pracka co jsem zakoupila a pote chtela reklamovat u samsungu reklamovat nesla protoze byla vyhradne pro polsky trh.

  • Tako se musim pripojit ke stiznosten,tato firma prodava naproste smejdy a jeste k tomu pro polsky trh,takze je nemozna reklamace primo u vyrobce,kdyby byli vyrobky pro cesky trh je moznost opravy primo u vrobce

  • Vendula:kontaktovani COI je k nicemu,mam s nimi velky problem s vadnou packou. COI jsem kontaktovala a bylo to k nicemu vubec mi nepomohli

  • všechny kupujici,kkteří u teto firmy chteji něco objednat,dejte od nich ruce pryč,je to nesolidní firma. Dodavají zboži s vadami a nereagují na reklamaci

  • Jak muze zahranicni podnik podnikat v ČR kdyz nema v ČR zastoupeni tzn neni zapsana v ŽR v ČR tak tady nesmi podnikat to jeste nikdo na ne neprisel ???

  • Takze mam potvrzeni zpravy/postupu, co uz tu nekdo psal - vyhruzka od pravniku na ne funguje.. handrkoval jsem se s nima nekolik mesicu o uznani reklamace/neopravitelnosti fotaku a odstoupeni od kupni smlouvy s vracenim penez.. Klasicke symtomy, nekomunikovali, kdyz uz neco, tak cokoli odmitali.. Dopis od pravniku se lhutou k vyrizeni, jinak, ze bude nasledovat soudni zaloba a vysledek, ze v terminu co jim dali pravnici to schvalil, sami poslali email, ze to schvalili, a ze v nejlizsi dobe poslou penize, ktere do par dni prisly... Takze vysledek pozitivni, ale pachut po jejich jednani zustava - NEKUPOVAT OD NICH NIC !!!

  • Dnes mi napsaly z obchodu, že reklamace byly odmítnuty jako neopodstatněné. Jako, že je zboží v pořáku a vůbec jej ani noopravili. Již jsem se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum.

  • pietrro: presne to mam v planu, ale premyslim, co dal, kdyz bud budou stale trvat na predani, nebo budou mlcet....asi budu muset prostudovat moznost, kterou tu uz nekdo zminoval, a to, obratit se na COI, pokud to k necemu bude....

  • Haliska: Zboží od nich nepřebírejte, to je teď jediný trumf který máte.

  • Bohuzel mam take spatne zkusenosti, v prosinci 2013 jsem redial jiz 4zavadu, z toho 3 zavady stejne a durazne jsem zadala o vraceni kupni ceny, s Tim, ze pro opakovanou zavadu odstupuji Od smlouvy....uplne me ignoruji, vysavac si po 3urgencich sice odvezli, ale vcera mi poslali email, ze je opraveny a chteji ho dorucit....vubec nereaguji na tom, ze trvam na odstoupeni Od kupni smlouvy....takze jsem jim opet odepsala s Tim, ze jsem jiz po treti zopakovala svuj pozadavek, zatim nereaguji....nevim co s nimi !!!

  • viktorie: díky za odkaz na Evropské spotřebitelské centrum, už jsem podal spotřebitelskou stížnost.

  • Ahoj lidi, mám s tímto obchodem novebarvy.cz stejné problémy jako vy. V prosinci 2013 jsem řešil již třetí reklamaci myčky pro stejnou závadu. Aktuálně žádám o vrácení kupní ceny samozřejmě doporučeným dopisem sepsaným od právníka, již druhým v řadě. Obchod si na mě vymyslel, že používám do myčky nevhodné mycí prostředky, když nedokázaly prokázat, že jsou nevhodné, tak si teď vymysleli, že spotřebič není umístěn přesně ve vodováze a tedy jsem vady prý způsobyl já.

  • viktorie:
    kde to je ? co to je ? jak se to kontaktuje ? jak to funguje ??
    co to stoji ??

  • Problémy s tímto e-shopem musíte řešit přes Evropské spotřebitelské centrum. Všem doporučuji!!!