Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost

    Reakce obchodu Euronákupy

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sortiment
    • Volba dopravy

    Reakce obchodu Euronákupy

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace.
    • Není.

    Reakce obchodu Euronákupy

    Děkujeme za vaše hodnocení i doporučení dalším nakupujícím.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobré ceny, korektní jednání.

    Reakce obchodu Euronákupy

    Děkujeme za vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Moje první zkušenost s obchodem, cením rychlé doručení a komunikaci.

    Perfektní!

    Reakce obchodu Euronákupy

    Děkujeme za vaše hodnocení i doporučení dalším nakupujícím.

  • 10 %

    Všechno, co má v názvu EURO je pofidérní. Mám s tím dlouhodobé zkušenosti a nyní jsem se zase přesvědčil, že je to pravda. Zboží bylo objednáno před více než patnácti dny. Nejprve objednávku potvrdili, pak napsali, že bude zpoždění, dodnes nic nemám a už nekomunikují. Doufám, že je nenapadne mi ještě něco posílat, aby sem nejel kurýr zbytečně, koupím ty hrnce jinde.

    Reakce obchodu Euronákupy

    ... tomuto uzivateli nebyl zaslan dotaznik z HEUREKY ... , nelze nic dodat

  • 40 %

    Celkově jsem spíše nespokojen, ale za to přímo nenesou odpovědnost. Zboží objednáno, potvrzeno a odesláno. Bohužel kurýr InTime nebyl do dnešního dne schopen objednané zboží doručit. Objednávka učiněna 31.1.2020. Další mail z 31.1. už od InTime, že avizovanou zásilku od Euronakupy převzali k přepravě. Dne 3.2.2020 další mail od InTime převzal kurýr k doručení, předpokládaný čas doručení mezi 08-11h, den neupřesnili. Dne 4.2. další mail od InTime ....právě převzal kurýr k doručení, předpokládaný čas 8-11h, den opět neupřesnili. Telefon na kurýra dodali, volám, volám podruhé, volám potřetí...nic.... Dnes je 8.2.2020 koukám do mailů a tam mail ze 7.2.2010 od euronákuy.cz.....Vaše hodnocení našich služeb.....tak jsem hodnocení napsal. Asi by to chtělo vyměnit kurýra. Přeji ať se Vám daří a ať spolupracujete s lidmi, které jejich práce baví a jsou pro práci "zapálení" s pozdravem Želásko Jan

    Reakce obchodu Euronákupy

    Dekujeme za zaslane hodnoceni, ktere ve vysledku pada na nasi hlavu ale jak pisete na vine je kuryrni sluzba InTime (WeDo), kde majitelem je PPF, ktera je take vlastnikem Heureky. Takze nevim jestli to hodnoceni na Heurece ma vubec smysl jelikoz, by si Heureka mela zamest pred svým prahem. Myslim si, ze by Heureka byla tak na 10%. . Jeste jednou dekujeme za komentar a prejeme hodne uspechu.

  • 10 %

    • (CANAS Multi-Star 5v1 - Zavádzanie spotrebiteľa - je to od dodávateľa nezodpovedné - žiaden Návod na užívanie, človek musí si sám zháňať po internete ako prevádzkovať, čo vy máte to aj žiačik základnej napíše, taktiež ani zmienka ako cesto pripraviť, ale bezpečne to potom riadne neupečie, už druhý deň mi vypovedala zelená kontrolka. Keď pozriete v iných štátoch je to celkom iný prístup k spotrebiteľom ! Prosím Vás, nekupujte tento nepodarok, lebo mäso neupečiete ! z piatich platní maximálne 2 využijete. Čiže vyhodené peniaze za predražený tovar v zahraničí je to maximálne do 39 € !

    Reakce obchodu Euronákupy

    Navod je dodavana s pristrojem pokud tam nebyl stacilo napsat a my bychom Vam obratem zaslali navod zpet. Rovnez mate moznost si stahnout navod z nasich webovych stranek, ktery je primo u konkretniho produktu. Pokud tam nebyl jeste jednou se omlouvame ale jak jsem napsal mel jste nekolik popsanych moznosti jak navod ziskat. Co se tyka grilovani , je to stejny pripad jako jsem popsal nize , pristroj neni primo urcen na grilovani masa. Je to stejny kdyz zakaznik si koupi spotrebic ktery ma prikon 3000 W a stezuje si, ze mu pristroj vyhazuje 10A pojistky. Tento pristroj reklamuje a pak se zjisti , ze zakaznik na chate ma 10A jistic, ktery takovou zatez nesnese ....

  • 20 %

    Velmi špatné jednání při reklamaci zboží. Neochota, zcela hloupé argumenty a žádné odpovědi na konkrétní otázky. Dozvěděla jsem se, že v přístroji (CANAS Multi-Star 5v1 - Multifunkční keramický toustovač, vaflovač, gril), který je mmj. určen ke grilování masa se smí grilovat jen šunka, nikoliv maso :-) a proto se mi přístroj rozbil... Když jsem požádala o telefonní číslo na někoho jiného, tak mi pán odpověděl, že není telefonní ústředna, nakonec mi položil telefon. Tento e-shop bych rozhodně nikomu nedoporučila. Koupila jsem si drahý a nekvalitní výrobek a při reklamci absolutně neprofesionální jednání.

    Reakce obchodu Euronákupy

    Snazil jsem se Vam vysvetlit, ze se jedna o keramicky sendwičovač , ktery ma prikon 700 W na kterem se neda grilovat a to z duvodu, ze maso vysusite. Pro grilovani je potreba gril s prikonem minimalne 2000 W. Pokud bychom tuto informaci vedeli drive , ze jste pouzivala pristroj v rozporu s navodem na pouziti tak bychom Vam neuznali reklamaci a nevratili Vam penize. Vasim pocinanim jste vyradili termostat z provozu a tak doslo k rozpojeni bezpecnostni tepelne pojistky a pristroj prestal hrat.

  • 10 %

    • - Dodali do 30ti dnů vyreklamované zboží
    • - Dodali velmi poškozené zboží (nebezpečné pro život - hrozil úraz elektrickým proudem)
    • - Lžou
    • - Dodnes (po 4 měsících) nezaplatili náklady na reklamaci

    Firma dodala poškozený výrobek (CANAS Multi-Star 5v1 - Multifunkční keramický toustovač, vaflovač, gril), který jeho používáním ohrožoval nás zákazníky na životě. Čvrt výka bylo odlomené a odlomený díl nebyl umístěn v balení (nebylo ani možné to slepit). Zboží jsme reklamovali, nové zboží poslali v pořádku, ale požadovali jsme vrácení peněz za poštovné reklamovaného zboží, ale i po opakovaném kontaktování (email, telefonicky) nám peníze vráceny na účet nebyly. Nyní jsou to 4 měsíce a firma nereaguje. Všechny potřebné materiály k proplacení poštovného jsme dodali a stále bez odezvy.

    Reakce obchodu Euronákupy

    Dobry den Anonyme,
    z tohoto dopisu nejsme schopni urcit o jakou reklamaci se presne jednalo, prosime jeste jednou aby jste nasi firmu kontaktoval, neni mozne, ze bychom nereagovali na vas dopis. Rovnez neni mozne, ze by uvedeny pristroj byl nebezpecny, tak ze by vas ohrozoval na zivote . Mohlo se stat, ze pri preprve zasilky mohlo dojit k poskozeni pristroje coz se taky stava a tuto vec nejsme schopni ovlivnit. Jeste uvadite, ze jsme vam pristroj vymenili za novy vyrobek, a z dopisu je patrne, ze vyrobek pouzivate, kladu si proto otazku v čem je tak nebezpecny ... Pokud by byl nebezpecny urcite by jste nam tento pristroj vratil a chtel zpatky penize, je to trochu postaveny na hlavu ....

    18.9.2018 zakaznik se do tohoto dne neozval abychom doresili jaho reklamaci ke spokojenosti.

  • 100 %

    • Skvělá komunikace a rychlost dodání

    Dobrá cena a skvělá komunikace a podpora

  • 80 %

    • Jednoduchá, dobrá pračka, pro běžné praní dostačující.
    • Vadila mi změna kurýra, chtěla jsem na poštu. Naštěstí přišla brzy, nemusela jsem si brát v práci volno.

    V tomto obchodě jsem nakoupila prostě proto, že při hledání na internetu jsem zde našla zboží,které jsem potřebovala s podrobným popisem a videem obsluhy. S komunikací i dodáním jsem spokojena, jen mi vadí, že při objednávání zde nebylo upozornění, že tento výrobek nelze poslat Českou poštou. Byla náhoda, že jsem měla zrovna odpolední směnu a zboží přišlo po 11-té hodině. Obchod bych doporučila.

    Reakce obchodu Euronákupy

    Dobry den, zmenu dopravce jsme museli provest a to z duvodu nadrozmerne zasilky. Ceska posta by si tuto zasilku u nas nevyzvedla jelikoz nemame sjednane smluvni podminky na prepravu nadrozmernych zasilek. Timto se Vam omlouvame za vznikle komplikace.

  • 100 %

    • Rychlé a bezproblémové dodání.
    • Dobrá cena.
    • Nic

    Spokojenonost.
    Zboží v pořádku.
    Určitě doporučuji.

  • 70 %

    • Zabere málo místa.
    • Dobrá cena.
    • Nemá tepelnou izolaci a vypinač.
    • Delší dodací doba.

    Za ty peníze ok.

    Reakce obchodu Euronákupy

    Nevime o jaky pristroj se jedna .... tato informace nic nerika , mela by se nad touto informaci HEUREKA zamyslet a pripsat zakoupeny pristroj.

  • 100 %

    • Přišlo v pořádku, komunikace s obchodem i dopravou na jedničku,
    • nic

    Doporučuji.

  • 90 %

    • Rychlost vyřízení objednávky a příjemné ceny
    • Změna doručovatele na In Time

    Ze strany obchodu vše v nejlepším pořádku jen 10% ubírám za nepříjemné nahánění smluvního kurýra

  • 100 %

    • Bezproblémové,rychlé dodání.
    • Nic

    Spokojenost,mohu jen doporučit

  • 90 %

    • velice rychlá zpětná vazba
    • průběžné podrobné seznamování s dějstvím zásilky
    • dohledatelnost kontaktu včetně infoliunky

    velice spokojen, na úrovni

  • 100 %

    • Rychlost, pohotovost
    • Nic

    Doporucuji. Bezproblemovy obchod.

  • 100 %

    • Děkuji, zboží dorazilo včas a v pořádku, nepoškozený obal. Díky.

    Děkuji, zboží dorazilo včas a v pořádku, nepoškozený obal. Díky.