Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

EuroKing

70%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

4046 recenzí z celkového počtu 10418 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 81 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 5 dní Průměrná doba dodání v dnech

Recenze EuroKing

Ověřený zákazník EuroKing

Ověřený zákazník

Přidáno: 25. prosince 2017

  • Doporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

férově napsali, že dostupnost zboží bude za dlouho

Reakce obchodu EuroKing

Dobrý den,

děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že jsme v dané době nebyli zboží schopni zajistit.

S přáním hezkého dne,
tým Euroking

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 25. prosince 2017

90%

  • Za mě OK

Za mě OK

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Reakce obchodu EuroKing

Dobrý den,

děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen.


S přáním příjemného dne,
tým Euroking

Ověřený zákazník EuroKing

HARY

Přidáno: 25. prosince 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

40%

  • Špatná komunikace.

Reakce obchodu EuroKing

Dobrý den,

Vaše objednávka byla expedována v uvedené dodací lhůtě, tedy "do týdne". Fakt, že objednávku uhradíte předem převodem, tuto dodací lhůtu nijak neurychlí. O plánované expedici jste byl standardně informován e-mailem.

Děkujeme za pochopení a hezký den,
tým Euroking

Ověřený zákazník EuroKing

Ověřený zákazník

Přidáno: 25. prosince 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

Po třech dnech od objednání obchod mailem oznámil, že do dvou pracovních dnů bude zboží expedovat, což mi potvrdí mailem. Třetí den se nic nedělo, proto jsem napsala dotaz. Bylo mi sděleno, že mi zboží bude za další dva dny odesláno, což by vycházelo na čtvrtek 21. 12. Proto jsem objednávku zrušila. Riskovat, že zboží v pátek nebude jsem opravdu nechtěla. Z jiného obchodu jsem ho měla za 20! hodin doma.

Reakce obchodu EuroKing

Dobrý den,

uvedenou dodací lhůtu 3-5 pracovních dní máme na e-shopu psanou právě z důvodu, aby zákazníci nepočítali s dodáním "do 20 hodin" a podobně. Zboží by Vám bylo dodáno v rámci této lhůty.


S pozdravem,
tým Euroking

Ověřený zákazník EuroKing

Ověřený zákazník

Přidáno: 25. prosince 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

30%

Chápu předvánoční shon, ale ač byla na stránkách garance dodání 3-5 pracovních dní, nedostala jsem žádné informace o přijetí platby či dodání, na moji dvojnásobnou urgenci jsem dostala odpověď, že zboží bude až v novém roce (bez omluvy).

Ověřený zákazník EuroKing

Rosenkranc

Přidáno: 25. prosince 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • Nejlevnější na trhu
  • Nejpomalejší

Zboží jednoznačně nejlevnější na trhu. Komunikace na dobré úrovni. Délka dodání 10 dní, odchod delší dodací dobu avizoval v emailu. Trocha delší dodací doba?

Ověřený zákazník EuroKing

Ověřený zákazník

Přidáno: 24. prosince 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • Nekomunikují, lžou v emailech
Ověřený zákazník EuroKing

Jana

Přidáno: 24. prosince 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • kvalita komunikace

20%

Bylo mi sděleno, že moje objednávka nebude doručena, protože zboží není na skladě, tak ať si místo toho vyberu něco jiného. Napsala jsem, že žádám tedy o vrácení peněz. Zboží jsem objednala v jiném obchodě a následně mi přišla zpráva, že mi zboží doručíte. Zboží jsem odmítla a peníze jsem stále nazpět nedostala a na emaily nereagujete.

Ověřený zákazník EuroKing

Ověřený zákazník

Přidáno: 24. prosince 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • neobdržela jsem ani zboží ani zpět peníze

Naprosto nevyhovující, od 14.12. jsem neobdržela ani zboží ani platbu zpět, peníze zadržují na svém účtu již více než 10 dní a ke zboží mi pouze sdělili 20. 12., že je vyprodané.

Uživatel bez avatara

Pepa

Přidáno: 24. prosince 2017

100%

  • Vše oka. I přes negativní recenze si nemohu stěžovat. Vše v pořádku. Informací o dodání jsem dostal a na dotaz jestli, už bylo odesláno též. Za mě super

Vše oka. I přes negativní recenze si nemohu stěžovat. Vše v pořádku. Informací o dodání jsem dostal a na dotaz jestli, už bylo odesláno též. Za mě super

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Zobrazuji 31 - 40 ze 4046 recenzí 1...2 3 [ 4 ] 5 6...405