Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevim , nic mi po objednání nepřišlo.
    obchod objednavku zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • cena
    • dlouhá dodací doba
    • nedostatečná komunikace obchodu

    Dobrá cena, ale už jsem nemyslel že mi to přijde. takže jsem nakoupil jinde.

  • Za nedodání nemůže obchod přímo, ale komunikace s dopravcem byla špatná. Zboží se někde ztratilo a obchod nebyl schopen zjistit kde. Nakonec jsme se domluvili na novém zboží a až se objeví to staré, tak ho nebudu přijímat. To je ta dnešní logika.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V zásilce došlo k záměně zboží.

    Ani dobrá, ani špatná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už podruhé nedodrželi dodací dobu slíbenou při objednávání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na žádnou jsem nenarazil
    • Nakonec jsem rad ze zbozi nedorazilo acze jsem objednavku zrusil
    • Zjistil jsem ze cena je vyssi nez u konkurence
    • Zbozi mi ve slibovanem terminu nedorazilo z externiho skladu.

    Ja uz nic u teto firmy nebudu nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevidím žádnou
    • nesplnění data vyzvednutí objednávky
    • nekomunikace obchodu
    • u výdejního místa není kde zaparkovat

    Na webových stránkách obchod nabízí pomoc, ale ve skutečnosti ani neodpověděli na můj e-mailový dotaz a když jsem tam volal, tak mi paní řekla, že tam kolega momentálně není, ale upozorní ho, aby mi ihned odpověděl
    sliby - chyby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodávají co už nemají,nevrátili peníze.

    Reakce obchodu E-SVIT.CZ

    Vážený pane Chmelíku,
    děkujeme za Vaši recenzi, i když ne pozitivní... Ale i to je zpětná vazba, která nám pomůže zlepšit naše služby.
    Bohužel jste objednal zboží, které nebylo skladem a s dostupností na dotaz.
    Pravidelně se snažíme aktualizovat naše produkty, ale v počtu přes 30t položek to není vždy reálné odchytit vyprodané položky.
    Co se týká platby, tak Vám byla již vrácena. Zaurgoval jsem naše účetní oddělení. Tam vidím prostor pro zlepšení, aby vrácení platby bylo promptní.
    S pozdravem Jan Richter, E-SVIT.CZ

    • Dlouha doba dodání cena za výrobek o 200 kc vyšší než nabízí konkurence

    Reakce obchodu E-SVIT.CZ

    Vážený pane Tauc,
    děkujeme za Vaši recenzi. O dostupnosti jste byl informován již na našem eshopu při objednání produktu, tak pak i emailem. Zboží bylo na objednávku od dodavatele.
    Dotazoval jste se i na rychlejší termín dodání, který jsme Vám nabídli, jen s příplatkem, jelikož by se zboží objednávalo extra pro Vás. Souhlasil jste s delším termínem.
    Jen nám líto, že i tak jste s naším obchodem nebyl spokojen.
    S pozdravem Jan Richter, E-SVIT.CZ

  • Zboží bylo svévolně doplněno o jiný druh žárovky.

    Reakce obchodu E-SVIT.CZ

    Dle historie komunikace nebyla řešena žádná reklamace, až tato recenze. Se zákaznicí jsem se tedy spojil, abych zjistil o jaký problém se jedná.

    Celý "problém" je ve změně značení energetických štítků, kdy dříve produkt s označením A, má nyní označení G. Dodány byly 3ks stejných zářivek, jen 2ks byly s původním obalem, kde bylo natisknuto značení A a 1ks byl s novějším obalem ,kde bylo natisknuto značení G -> A.

    Určitě není naším záměrem zboží měnit za jiné typy. V tom nám také pomáhá systém EAN kódů, kdy veškeré zboží je vyskladněno přes tyto kódy, aby nedošlo k záměnám za jiný druh zboží. Nicméně toto zboží bylo stejné, se stejným kódem, jen jiný přebal.

    Jan Richter, E-SVIT.CZ s.r.o.

    • Dnes je to osmý den a stále čekám na zboží

    Reakce obchodu E-SVIT.CZ

    Dobrý den Josefe,
    prověřil jsem Vaši objednávku a zásilka je od 15.2.2023 na cestě u dopravce Zásilkovna. Odkaz s trackingem na balík budete mít v posledním emailu od nás.
    Zaslal jsem dotaz na dopravce, aby prověřil, z jakého důvodu zásilka nedorazila. Jakmile budu mít odpověď, budu Vás informovat.
    Děkuji.
    S pozdravem, Jan Richter.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podle emailu měli zboží naskladnit minulý pátek. Do teď nedorazilo a nikdo se neozval.

    Reakce obchodu E-SVIT.CZ

    Vážený pane Tomáši,
    jak vidím z komunikace, kolegyně už Vás informovala o stavu objednávky.

    Omlouvám se, ano chyba byla na naši straně. Objednal jste si 2m podlahovou lištu, která ale přišla ze skladu prasklá, proto se objednávala nová a tím se celá dodávka zboží zpozdila. O této skutečnosti Vás ale bohužel už nikdo neinformoval.

    Předávám tedy kolegům do skladu, aby v podobných případech ihned kontaktovali zákazníka a informovali ho tak o zpožděné dodávce zboží.

    Děkuji za pochopení,
    Jan Richter, team E-SVIT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neví jestli jde o lenost nebo neschopnost, ale horší obchod jsem zatím nepoužil.
    A ještě se na svoji hloupost ptáte ?????

    Reakce obchodu E-SVIT.CZ

    Vážený pane Jirko,
    děkuji za Vaši recenzi, ne vždy může být zkušenost pozitivní, ale snažíme se z podobných případů poučit.
    Co se týká Vaši objednávky domovního telefonu, tak v době objednání nebyl skladem - dostupnost uvedena na dotaz.
    Nicméně po objednání byl telefon objednán od výrobce ze Slovenska, kde je o něco delší termín dodání (O této skutečnosti jsem Vás ale měli ještě jednou informovat, aby nedošlo k takové situaci, že nemáte zprávu o delším termínu).
    Objednávka byla učiněna ve středu 25.1.2023 po poledni, zboží jsme obdrželi po týdnu tedy 1.2.2023 a poté ihned odeslali. Z trasování balíku bylo doručeno 2.2.2023.
    Omlouvám se tedy za delší termín dodání a snad příště se polepšíme, aspoň co se informovanosti týče.
    Jan Richter, team E-SVIT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo uvedeno "skladem", ale následně mi byla zrušena objednávka, že mají jen rozbitý kus a nový už mi neseženou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Namiesto nových dodané použité komponenty.

    Reakce obchodu E-SVIT.CZ

    Vážený pane Jaroslave,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dle hlubší analýzy bylo zjištěno, že bohužel došlo už k pochybení při dodání přímo od výrobce.

    Za to se ještě jednou omlouvám, peníze Vám samozřejmě za zboží vracíme zpět na účet.
    I takto negativní zkušenost je pro nás ponaučení, že musíme více dbát na kontrolu odesílaného zboží.

    Jan Richter, team E-SVIT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - ani po 10 dnech nepřišla výzva k vyzvednutí zboží. Nejednalo se o žádné složité věci. Objednávku jsem tedy zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodání jiné, horší a levnější verze antény

    Namísto objednané a zaplacené anteny " EMOS BEN-DIO2 univerzální anténa 48 dBi LTE/4G filtr EMOS" dorazila její levnější a podstatně horší verze a to "Emos EMOS Univerzální anténa EM-DIO2, 0–80 km DVB-T2"

    Jelikož má místo 200 km dosah jen 80 km nemohu ji použít jako interní a musím jí používat jako externí.

    Beru to jako neseriózní až podvodné jednání prodávajícího

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemám.

    Zboží nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mělo být skladem ani po týdnu od objednávky není. Paní, které jsem volal a ptal se na stav objednávky, mi sdělila, že prostě musím počkat a bylo znát, že jí obtěžuji zbytečným dotazem.