Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • žádnou nevidím
    • Laciná sklenička
    • levné sko, které se prodává předraženě

    definitivně nedoporučuji, prodávají předražené nekvalitní produkty.

  • 10 %

    Nikdy více už si od nich objednávat nebudu, zaplaceno 15.2, přišel mi jeden email že se na objednany produkt čeká až prijde z německa, bez možnosti odpovědět na email, dva měsíce obvolavani, kdy nikdo nereagoval, nakonec dovolano na prodejnu,kde mi odpověděli že číslo na paní vedoucí nesmim dostat a že jí dají moji objednávku aby mi poslala zpět peníze. Posilala jsem i zpravu na facebook,kde maji sve stranky -přečteno,ale neodpovezeno.Dnes další telefonát,peníze stále nepřišly, dnes je 22.4 a nemám ani produkt ani peníze. Dovolala jsem se primo na dodavatele,ktery produkt dodava do esuperstore a ten mi oznamil,ze produkt je skladem u nich i v nemecku.Rozhodne nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem. Protože uváděli, že je produkt skladem, ale skoro po týdnu ještě pořád neinformovali o doručení. Po druhém telefonátu mi sdělili, že můj produkt ještě nevyexpedovali a ani nevěděli, kdyby expedovali. Objednávku jsem zrušila a týden čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu esuperstore.cz

    Vážená paní Evo,
    děkujeme za Vaší ač negativní reakci. Ano v předvánočním období se stane, že poslední kus si v jedné chvíli objedná více zákazníku.
    Mrzí nás ovšem mnohem více to, že před napsáním takovéto recenze se nepodíváte na svůj účet, kde jste již den před napsáním této recenze měla připsané peníze.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zajímavé a kvalitní zboží, milý personál.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie
    • Dobre zabalené
    • Veľký výber

    S nákupom na esuperstore som veľmi spokojná. Páči sa mi, že okrem pekných dizajnových kúskov, ponúkajú produkty Faber Castel. Konkrétne prírodné uhlíky tejto značky som v inom e-shope nenašla. Určite doporučujem :)

    Reakce obchodu esuperstore.cz

    Děkujeme moc za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbí.
    Navštívila jste již naší prodejnu v roce 2018? Máme za sebou rekonstrukci a přivezli jsme nové značky. Pevně věříme, že se Vám to bude líbit ještě více.

  • 100 %

    • Skvělý výběr co znám jen ze zahraničí

    celkově jsem spokojena se zbožím a líbí se mi i prodejna na Budějárně

    Reakce obchodu esuperstore.cz

    Děkujeme moc za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se Vám u nás líbí.
    Navštívila jste již naší prodejnu v roce 2018? Máme za sebou rekonstrukci a přivezli jsme nové značky. Pevně věříme, že se Vám to bude líbit ještě více.

  • 40 %

    • Zboží, které nemají všude (konkrétně nůžky Faber-Castel).
    • Jednání.

    Nůžky, které obchod nabízel a byly již objednané, jsem vzhledem i přesto a to vzhledem k velkému množství negativních recenzí zakoupila raději jinde. Objednávku jsem nezrušila. Dnes, po 15ti dnes mi volal pán, který byl silně nepříjemný, po vysvětlení, že jsem je zakoupila jinde, mě ztepal, že jsem objednávku mohla laskavě zrušit. Podotýkám, že obchod má nevídaně drahou dopravu, takže se jednalo o osobní odběr a zboží skladem, nevznikly tedy žádné náklady. Za toto jednání neuděluji dobré hodnocení. A proto pro mě obchod nikdy více. Věděla jsem proč koupit nůžky raději jinde.

    Reakce obchodu esuperstore.cz

    Vážená zákaznice.

    Děkujeme za Vaši recenzi, ke které však z důvodu objektivity musíme sdělit několik důležitých skutečností...

    - Vaši objednávku jsme obdrželi dne 28.08.2017. Ještě týž den v 9:47 jsme Vám odesílali e-mailem zprávu, že objednané zboží máte připravené k osobnímu odběru na naší kamenné prodejně s tím, že zboží bude k odběru v následujících 5 pracovních dnech, a pokud by jste potřebovala prodloužit tento termín, tak aby jste nás kontaktovala
    - jelikož jste si zboží v uvedené době nevyzvedla, a jelikož se ještě stále jednalo o období dovolených, prodlužovali jsme automaticky lhůtu uložení všech objednávek, přičemž jsme si Vám dovolili připomenout e-mailem dne 11.9.2017, že Vaše zboží máte stále připravené k osobnímu odběru
    - jelikož jste zboží stále nevyzvedla, ani nám na tento e-mail neodpověděla, dovolili jsme si Vás kontaktovat ještě telefonicky dne 13.9.2017 s připomenutím Vaší nevyzvednuté objednávky, kde jsme se teprve dozvěděli, že jste si zboží již zakoupila jinde, a o u nás objednané zboží již nemáte zájem.
    Na toto sdělení Vám bylo naším pracovníkem řečeno, že stačilo, kdyby jste nám dala své rozhodnutí o stornu objednávky na vědomí. Pokud se Vám tón našeho pracovníka zdál nepříjemný -za to bychom se Vám chtěli omluvit, ale jinak jsme se naopak snažili Vaši objednávku vyřídit spíše nadstadardně...

    Také k Vaší poznámce "obchod má nevídaně drahou dopravu" musíme uvést, že naše "běžné dopravné" ve výši 99 Kč (buď balík Českou poštou, nebo dopravní službou GLS) se pohybuje spíše na spodní hranici obvyklého dopravného u českých e-shopů, a pro objednávky nad 1000 Kč je u nás doprava zdarma...
    Rovněž zdarma a bez jakýchkoliv manipulačních poplatků je osobní odběr na naší kamenné prodejně, která má mimochodem otevřeno 7 dnů v týdnu.

    Tolik na vysvětlenou a jako pohled na tu samou věc očima jak zákazníka, tak prodejce. Z Vaší recenze si vezmeme ponaučení, které doufáme bude prospěšné především pro naše další zákazníky.

    S pozdravem

    www.esuperstore.cz

  • 100 %

    zajímavé a hlavně kvalitní zboží, které jinde neseženete
    mají kamenný obchod v obchodním centru

  • 10 %

    • ? pekna webovka
    • zbozi nedodano, absolutni ignorace, cekam uz nekolik mesicu, neodpovidaji na telefon

    NEDOPORUCUJI, velice neseriozni, neprofesionalni

    Reakce obchodu esuperstore.cz

    Vážená zákaznice.

    Děkujeme za Vaši recenzi, ke které nutno sdělit, že Vaše objednávka byla k 10.7.2017 vyřízena... Ke zpoždění vyřízení Vaší objednávky došlo z důvodu nedostupnosti Vámi objednaného zboží, za což se ještě jednou omlouváme...

    Z Vaší recenze si vezmeme ponaučení, které jak doufáme, bude prospěšné především pro naše další zákazníky.

    S pozdravem

    www.esuperstore.cz

  • 10 %

    • nic mě nenapadá
    • řešíme reklamaci od 08/2016 (dnes je 04/2017) a jediný pokrok je, že už nereagují na mail

    amatéři!!!!

    Reakce obchodu esuperstore.cz

    Vážená zákaznice.

    K Vámi popsanému stavu došlo v důsledku personálních změn v týmu, vyřizujícím objednávky z e-shopu, za což se alespoň dodatečně omlouváme... Pokud je Vaše reklamace stále nevyřízena, ozvěte se nám prosím na adresu [email protected] , abychom se i po tak dlouhé době pokusili pokud možno vyřídit Vaši reklamaci k Vaší spokojenosti.

    Z Vaší recenze si vezmeme ponaučení, které jak doufáme, bude prospěšné především pro naše další zákazníky.

    S pozdravem

    www.esuperstore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mi ozval bezprostředně po objednávce a od té doby i po opakovaném kontaktování nemám žádnou odpověď

    nedoporučuji, zboží jsem zaplatila, nedorazilo a nepřišla mi ani odpověď na dva emaily s dotazem kdy bude zboží doručeno

    Reakce obchodu esuperstore.cz

    Tato objednávka byla dodatečně vyřízena, za prodlení z důvodu nedostupnosti objednaného zboží a personálních změn se zákaznici omlouváme...

    www.esuperstore.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zajímavý a široký sortiment
    • dobré ceny
    • mnoho zboží přímo skladem
    • možnost osobního odběru
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, co jinde nemají
    • Neschopnost dodat produkt, natož odpovědět na zaslaný e-mail

    Asi to bude jen moje osobní zkušenost, ale...objednal jsem produkt, který není na skladě, že zjistí info u dodavatele. To už zjišťují několik týdnů a když jsem jim napsal minulý týden e-mail, dodnes neodpověděli. Takže, za mě - nedoporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • povlečení které jsem hledala bylo jen zde

    Mou chybou vznikl problém s platbou převodem, zavolala příjemná paní, po domluvě ihned odeslali zboží na dobírku.
    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment skladom, rycha doba dodania
    • Doprava do SR je draha

    Odporúčam, napriek zlým recenziam na eshop som tovar objednala, prisiel aj predvianocami rýchlo, som spokojná.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • dodávka přímo do domu

    výhodný

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • přehlednost, komunikace
    • žádné

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • široký sortiment kvalitního zboží
    • ?

    velmi dobrá komunikace

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • zajímavé zboží
    • Poslední informace o stavu objednávky je více než 10 dní stará. Lze předpokládat, že za tuto dobu by již mohlo být u výrobce zjištěno, kdy by mohlo být zboží dodáno.

    Toto byl první nákup. Zboží bylo objednáno 23.11.2015, poslední zpráva o stavu objednávky je z následujícího dne. Vzhledem k tomu, že zboží již bylo uhrazeno bankovním převodem, doufám, že časem dorazí, a že se to dozvím.

  • 10 %

    • zajímavá nabídka zboží
    • zboží není skladem, na dotazy ohledně dodání zboží sporadické reakce (na první e-mail z 23.10. odpověď, že zboží bude naskladněno v listopadu, následná prosba o info o naskladnění již bez odpovědi, další mail z 16.11. opět bez odpovědi)
    • na telefonický dotaz, zda už je zboží naskladněno, aby jej bylo možné objednat, odpověď, že pokud již nebyla poslána dříve objednávka, naskladněn nebude (přesný datum dodání i v případě objednávky samozřejmě neví)

    Nedoporučuji objednávat, pokud chcete výrobek, který není skladem a potřebujete jasně předem vědět, do jakého termínu jej naskladní. Neinfomovaný a laxní personál. Stačilo do prvního mailu napsat "Objednejte, abychom s vámi mohli počítat, zboží je pouze na objednávku."