Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemožnost tel. komunikace, tel. opakovaně vyzváni, bez reakce. Mailová komunikace chaotická....Dodnes zboží nebylo doručeno

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazník,
    Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť s komunikáciou a doručením tovaru z nášho eshopu. Chápeme Vašu frustráciu a ospravedlňujeme sa za všetky nepríjemnosti, ktoré Vám táto situácia spôsobila.

    Snažíme sa o to, aby každý zákazník bol s našimi službami maximálne spokojný. V tomto prípade sa nám to očividne nepodarilo a za to sa Vám hlboko ospravedlňujeme.

    Team Estilofina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zadne informace a komunikace

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazník,
    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu, aj keď je pre nás negatívna. Veľmi si vážime Vašu spätnú väzbu, ktorá nám pomôže zlepšiť naše služby.

    Team Estilofina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod OK, služby dopravce katastrofa. Nepředávají si informace, asi si myslí, že každý čeká, až přijedou před dům, doporučuji změnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží prý dorazí nejdřív v lednu 2024. Při objednávce na to nebylo žádné
    upozornění. Platba byla provedena kartou. Doufám, že nejde o podvod.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží zamítl řidič přepravní služby pro doručení

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Doručovací lhůta velmi dlouhá. Koupený konferenční stolek (made in China) je nestabilní - vzhledově mě zklamal. Reklamace by byla složitá, proto si jej ponechám :o(.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodání .
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zbozi dorazilo poskozene, mizerna kvalita produktu
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bezproblémová komunikace s obchodem
    • Pěkné zboží
    • Uváděné dodací lhůty nejsou pravdivé

    Z údajné dostupnosti "skladem u dodavatele" se vyklubala dodací lhůta 5 měsíců....

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás vaše nespokojenost s našimi službami a také, že dobu dodání zboží momentálně neumíme ovlivnit. Snažíme se stále udělat všechno proto, aby naši zákazníci byli informováni o termínech a všech informacích ohledně zboží. Avšak vzhledem k velkému zájmu a momentální pandemické situaci se zboží vyprodá mnohem dříve, než jsme zvyklí.

    Dovolte se nám omluvit za vzniklé nepříjemnosti, věříme, že nám v budoucnu dáte příležitost to napravit.

    Tým Estilofina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedorucena zásilka

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazníku,

    vámi objednané zboží jsme se pokoušeli několikrát doručit naším přepravcem, bohužel bezúspěšně.

    Dovolte se nám ospravedlnit za vzniklé nepříjemnosti, věříme, že nám v budoucnu dáte příležitost to napravit.

    Tým Estilofina

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Hezke a kvalitni provedeni
    • Priserne dlouha doba dodani
    • Zmena termínu dodani i po predchozim potvrzeni

    Objednane zbozi nám dorazilo teprve 13/11 po objednani v cervenci! Termín dodani menili na 3krat u kontajneru i po predchozim potvrzeni že bude expedovan. Komunikace nedostatecna, vždy až po mem dotazu kdy zbozi dorazi mi poslali odpoved ktera byla stejne k nicemu kedze zbozi pak nedorazilo, až na potreti.

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás vaše nespokojenost s našimi službami a také, že dobu dodání zboží momentálně neumíme ovlivnit. Snažíme se stále udělat všechno proto, aby naši zákazníci byli informováni o termínech a všech informacích ohledně zboží. Avšak vzhledem k velkému zájmu a momentální pandemické situaci se zboží vyprodá mnohem dříve, než jsme zvyklí.

    Dovolte se nám omluvit za vzniklé nepříjemnosti, věříme, že nám v budoucnu dáte příležitost to napravit.

    Tým Estilofina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez jakéhokoliv komunikace stornovali objednávku.

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazníku,

    dne 25.5.2021 jsme vás informovali o možném termínu dodání - srpen 2021 a žádali jsme vás o potvrzení zda vám tento termín vyhovuje. Jelikož jsme od Vás neobdrželi žádnou odpověď, vaše objednávka byla automaticky stornována.

    Věříme, že v budoucnu opět navštívíte naši stránku estilofina-nabytek.cz.

    S pozdravem,
    Tým Estilofina

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala v únoru s doručením v dubnu. Pak se termín posunul na květen (info ze strany obchodu proběhlo) a s dalším posunutím na červenec už mě ani sami nekontaktovali. Zboží se evidentně nedočkáte.

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazník,

    mrzí nás vaša nespokojnosť s našimi službami a tiež, že dobu dodania tovaru momentálne nevieme ovplyvniť. Snažíme sa stále urobiť všetko preto, aby naši zákazníci boli informovaní o termínoch a všetkých informáciách ohľadom tovaru. Avšak vzhľadom na veľký záujem a momentálnu pandemickú situáciu sa tovar vypredá oveľa skôr, ako sme zvyknutí.

    Dovoľte sa nám ospravedlniť za vzniknuté nepríjemnosti, veríme, že nám v budúcnosti dáte príležitosť napraviť to.

    Tím Estilofina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost doručit zboží
    • Neschopnost vyřešit jakýkoliv problém
    • Neumějí si vyplnit přepravní papíry (otočí údaje z objednávky)
    • Sami nic neřeší

    Je to jednoduché, objednáno 28.2.2021, k přepravě předáno 12.3.2021 (Otočili si doručovací adresu se sídlem společnosti a dovezli to na Moravu místo do Prahy, ačkoliv jsem mluvil s dispečerkou 15.3.2021 a opakoval, ať to hlavně dovezou do Prahy). Po 14 dnech se objevili na Moravě. Dnes 23.4. nebyly schopni stůl doručit. Termín opětovného doručení již 2x zrušili z neznámých důvodů - prý technických. Tak se ptám. Jak dlouho může trvat dovést zboží z Brna do Prahy? 5 týdnů a stůl ani nový termín neznám. Výrobce to asi neřeší, protože se nestará... Pokud ho sám nekontaktuji, tak aktivita je nulová ... pak spousta slibů, ale stůl nikde. Udělejte si obrázek sami jak asi fungují

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazník,

    Mrzí nás vaša nespokojnosť s našimi službami a tiež, že dobu dodania tovaru momentálne nevieme ovplyvniť. Snažíme sa stále urobiť všetko, preto, aby naši zákazníci boli informovaní o termínoch a všetkých informáciách ohľadom tovaru. Avšak vzhľadom na veľký záujem a momentálnu pandemickú situáciu sa tovar vypredá oveľa skôr, ako sme zvyknutí. Zároveň sa ospravedlňujeme za vzniknuté technické problémy, ktoré vznikli na strane prepravcu a tovar sme vám nevedeli doručiť v sľúbený termín.

    Dovoľte nám ospravedlniť sa za vzniknuté nepríjemnosti, veríme, že nám v budúcnosti dáte príležitosť napraviť to.

    Tím Estilofina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mám zaplacené ,ale stále na zboží čekám.

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazník,

    dovoľte nám ospravedlniť sa za vzniknutú situáciu a dlhú dobu dodania. Snažíme sa stále urobiť všetko preto, aby naši zákazníci boli informovaní o termínoch a všetkých informáciách ohľadom tovaru. Avšak vzhľadom na veľký záujem a momentálnu pandemickú situáciu sa tovar vypredá oveľa skôr, ako sme zvyknutí.

    Mrzia nás vzniknuté nepríjemnosti, veríme, že nám v budúcnosti dáte príležitosť napraviť to.

    Tím Estilofina

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Na stránkách nabízeli zboží skladem,po objednání mě informovali,že jim ho dodavatel naskladní v červnu.

    Reakce obchodu Estilofina

    Vážený zákazník,

    dovoľte nám ospravedlniť sa za vzniknutú situáciu a dlhú dobu dodania. Avšak vzhľadom na veľký záujem a momentálnu pandemickú situáciu sa tovar vypredá oveľa skôr, ako sme zvyknutí.

    Mrzia nás vzniknuté nepríjemnosti, veríme, že nám v budúcnosti dáte príležitosť napraviť to.

    Tím Estilofina

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.