Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Ačkoliv jsem byla v obchodě osobně a byla odborně změřena, požadovaný druh podprsenky (tehdy neměli barvu, kterou jsem chtěla) mi přišel poštou v úplně jiném čísle. Čekají mě tedy zbytečné obstrukce s poštou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nedorazilo...vubec nic

    Reakce obchodu Správná podprsenka

    Dobrý den,

    stejně tak, jako nic nedorazilo Vám (ani potvrzení objednávky, které přijde vždy automaticky), nedostala se bohužel Vaše objednávka k nám.

    Bohužel jsme nedokázali zjistit, kde se stala chyba. Občas prostě technologie nemají svůj den a nechtějí se s námi úplně kamarádit. O Vaší objednávce jsme se dozvěděli teprve ve chvíli, kdy jste nám sem vložila komentář a po domluvě jsme ji hned odeslali. Tak snad se bude zboží líbit :-)

    Omlouváme se za případné komplikace, stalo se nám to poprvé, tak jsme z toho také trošku smutné.

    Užijte si víkend,
    Vaše Správná podprsenka