-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží dorazilo o týden později.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
- Kočárek očividně měl již někdo před námi. Rozbalila jsem ho až po měsíci,že ho složím pod stromeček. (moje chyba)…Chybí krytky na přední kolečka,byl naházený v krabici bez obalů, plastové kryty jsou vycvakané z držáků a přehazování madla zepředu a zpět taky nefunguje…. Za mě nedoporučuji!
-
Nedoporučuje obchod
Jiz tyden od predplacene objednavky, ale zbozi zatim nedorazilo. Ani zadna informace o zpozdeni.
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhuta ,obchod nekomunikuje
-
Nedoporučuje obchod
- Špatné a nekvalitní zboží
- E-shop nereaguje ani na e-maily ani na volání na eshopu
- e-shop zneužívá podvodné jméno účetní - vystaveni faktury
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den Veroniko,
velmi nás mrzí Vaše recenze, protože jsme v komunikace nedohledali žádný email od Vás, na který bychom měli nebo mohli reagovat. Pokud byste měla jakékoliv dotazy, vždy se na nás můžeme obrátit na emailu: [email protected] nebo na telefonním čísle +420 733 642 907 (tak, jak tyto kontakty máme uvedeny na eshopu) nebo se za námi zastavit na naší kamenné prodejně v Praze.
V případě, že nejste se zboží m spokojena, můžete nám jej vrátit dle návodu pro vrácení zboží - https://www.eshopbaby.cz/vraceni-zbozi-/-reklamace/
Velmi děkujeme za Vaše pochopení, Váš eshopbaby.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nemožnost zaplatit kartou při vyzvednutí objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem a zaplatila zboží, ale obchod mi ještě ten den objednávku zrušil s tím, že jim systém natáhl špatnou cenu produktu.
Jelikož byla chyba na jejich straně, očekávala bych, že mi mou objednávku ponechají (rozdíl v cenách byl snad jen 200Kč)... Ale nezeptali se ani jestli o zboží za jinou cenu pořád stojím, prostě jen zrušili objednávku a konec.
Takové jednání se mi nelíbí a tedy nedoporučuji. -
Nedoporučuje obchod
I přes avizované 2 - 3 dny dodání po týdnu produkt stále nedorazil, tudíž nemohu hodnotit
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den, vaši objednávku učiněnou 13.4., jsme expedovali obratem 14.4., pokud je nějaký problém s dodáním zboží, pak je na straně české pošty, kam jste si balíček objednala. Informace o zásilce dostává automaticky každý zákazník, hezký večer, Tým EshopBaby
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Chodítko jsme si neobjednali, ale jídelní židličku,nikde však nebylo napsáno, že je výrobce z Turecka.... nebyl tam ani český návod na sestavení...pouze v polštině. Na obrázku vypadá dětská židlička lépe než ve skutečnosti, ale svůj účel splní.
-
Nedoporučuje obchod
Po tydnu od objednani jsem jeste nebyl informován od dopravce, ze zbozi přijali. Ceka se až mimco odroste a bude mi objednavka k nicemu
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den, zboží s obvyklou dostupností 3 dny (skladem u dodavatele), jste si objednal v pondělí 9. ledna ve 20.57 večer, na objednávce jsme tedy začali pracovat v úterý 10.1. a v pátek 13.1. bylo zboží expedováno. Nevidíme tedy nic neobvyklého oproti avizované lhůtě,
hezký den, Tým EshopBaby -
- jiná, než reklamovaná cena
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den, této poznámce bohužel nerozumíme. Zboží jste obdržel ze cenu, za kterou jste si ho objednal. Jediná změna, která proběhla byla z platební karty na dobírku, protože vaše platba neproběhla úspěšně. Za dobírku vám však nic navíc účtováno nebylo. Jediné co mě napadá, že jste se díval na cenu jiné barvy, některé barvy tohoto produktu jsou levnější,
hezký den, Tým EshopBaby -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem výrobu slizu 12 ks a přišel je. Jeden kus
- Místo sady s dětským fénem přišlo úplně něco jiného
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den,
výroba slizu za 31 Kč byla cena za jeden kus, nikoliv za celý box, tedy 12 ks. Co se týče druhé položky, tak na webových stránkách jsou u produktu na obrázku 2 různé sady krásy (stejně tak jako v názvu), pokud nenapíšete do objednávky, který druh preferujete, zašleme libovolný,
hezký den, Tým EshopBaby -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo nekompletní.
Byl to dárek k 1 narozeninám
Velké zklamáníReakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den, to nás samozřejmě velmi mrzí. Odeslali jsme vám, ale nové zboží v originál krabici, pokud něco chybí od výroby, tak to bohužel není v naší moci ovlivnit. Pokud byste se ale ozvala, rádi vám chybějící díl dopošleme, hezký den
Tým EshopBaby -
Nedoporučuje obchod
- nedodání zboží, žádná komunikace, že se vyřizuje
Za 10 dnů žádná komunikace bud ZBOŽÍ JE NEBO NENÍ
tak jednoduché to je.Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý večer, ano je to přesně jak píšete - velmi jednoduché - objednala jste si zboží s dostupností 9.10., toto datum je uvedené přímo u vložení zboží do košíku. https://www.eshopbaby.cz/hauck-sport-2021-kocarek-red/
Obdržela jste od nás 2 maily, potvrzení objednávky a informaci o tom, že se objednávka vyřizuje, vzhledem k tomu, že je datum uveden u zboží, nevidíme důvod o dalším informování. Třetí email o odeslání obdržíte po 9.10.,
hezký večer Tým EshopBaby -
Nedoporučuje obchod
Teším sa a nič nechodí..
-
- Ani po 6-ti dnech zboží nedorazilo!
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den, ano protože jste si objednal zboží s dostupností 11.září u dodavatele, tato informace je uvedena v detailu produktu vlevo hned nad košíkem, hezký den
Tým EshopBaby -
Nedoporučuje obchod
Zboží označené jako "skladem více než 5 kusů" jsem objednala a zaplatila před 15 dny, dodnes mi nic nepřišlo. Bohužel obchod ESHOPBABY nedoporučuji.
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den, v době vaší objednávky, tedy 14.7. nebyl v žádném případě označen na našich stránkách ani jeden kus skladem. Zboží bylo dlouhodobě nedostupné - poslední kusy jsme prodali koncem května. V dostupnosti u tohoto produktu v době vaší objednávky, byla informace na poptání a v textu v popisu bylo avizováno datum naskladnění 20.7., bohužel se posunulo na 26.. Skladem je tedy až nyní,
Tým EshopBaby -
Nedoporučuje obchod
Kocar mi přišel roztrhli na rukojeti a velmi malý oproti popisu a obrázku. Můj syn má 13 kg a vůbec se tam nevejde. Prosila bych o reklamaci děkuji
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den, kočárek odpovídá naprosto přesně uváděným rozměrům v popisu, pokud chcete zboží vrátit nebo reklamovat, je potřeba ho dle instrukcí na faktuře vrátit s popisem problému na naší prodejnu,
Tým EshopBaby -
Nedoporučuje obchod
Ani po šesti dnech zpráva o tom,kde se již zaplacené zboží nachází a očekáváte ohodnocení?
Reakce obchodu ESHOPBABY
Dobrý den,
bohužel jste si objednal zboží, u kterého bylo datum naskladnění 20.7.2022. V těchto případech, kdy je datum naskladnění uvedeno na stránkách, průběžně neinformujeme. Ještě bychom rádi podotkli, že objednávka, kterou jste u nás udělal, je na dobírku, takže nejde o zaplacené zboží.
Hezký den
Tým Eshopbaby