Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Zboží, které jde objednat na e-shopu ve skutečnosti nemají a nemohou dodat.
  • nedoporučuji tento obchod

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedostal jsem informace o produktu, až v emailu jsem se zeptal, kdy zboží přijde. Odpovědět zněla že zboží se snaží sehnat za cenu kterou jsem zaplatil. Což je super když už jsem to zaplatil.. tak by mohli aspoň dát za cenu co uvádí. Tímto jim děkuji za zdržení peněz, na které čekám že mi vrátí, abych si mohl produkt najít za podobnou cenu u konkurence, anebo jím připlatit 2000kč, žádná sleva za chybnost e-shopu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání a dobrá cena.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Maximální spokojenost.Není co dodat.

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.

    S pozdravem

    TÝM StavProMont

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi dobrá komunikace

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.

    Budeme se těšit na další nákup.

    S pozdravem

    TÝM StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí zboží které nemají

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den,
    mohlo dojít k vyprodání zboží. Věřím, že u příštího nákupu budete spokojený.

    S pozdravem

    TÝM StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali mi mejl že je zboží skladem a až skoro za týden mi napsali že zboží nemají a že ho musí objednat u dodavatele... divný přístup...

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, reaguji na Vaši recenzi. Dle čísla objednávky nikde neevidujeme, že Vám byla sdělena taková informace. Byl Vám pouze zaslán automaticky e-mail, ve kterém je psáno, že zboží, které jste u nás objednal, nemáme skladem na žádné pobočce ve Vašem okolí, a tak jej ihned stahujeme z jiné pobočky, aby jsme zásilku mohli co nejrychleji doručit na Vaši adresu . Ve svém objednávce máte 100ks Tvarovka PPR, na mělnické pobočce máme pouze 68ks. Aby Vám bylo zasláno 100ks, muselo se zboží stáhnout na mělnickou pobočku. Doba dodání se tudíž změnila. Využil jste dopravu "Zásilkovna na výdejní místo," a veškeré objednávky s dopravou Zásilkovna se stahují na Mělník, kde má u nás zmiňovaný dopravce depo.

    Byl jste včas informován o změně dodání.

    Děkuji.

    S pozdravem.

    StavProMont

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Spolehlivost

    Dobrý obchod

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Děkujeme Vám za Vaší kladnou recenzi.

    S pozdravem.

    StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Integrovali něco, co neměli skladem

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším e-shopem. Stále se snažíme zlepšovat a vychytáváme chyby v systému.
    Doufáme, že příští nákup u nás už proběhne v pořádku.
    Děkujeme.
    S pozdravem.
    StavProMont

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi profesionalni pristup. Naprosta spokojenost. Dekujeme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Neprofesionální

    Zboží mělo být skladem, zatím čekám 20 dní. Příplatil jsem 700 korun za doručení větší zásilky atypických rozměrů, ale prodejce chtěl zřejmě ušetřit a okrást mne tak to poslal jiným dopravcem, a ten to odmítá doručit kvůli atypickým rozměrům. E-shop zase odmítá vrácení zásilky a se mnou nekomunikuje vůbec. Platba předem. Zřejmě jde o podvodnou firmu a budu ji muset nahlásit na obchodní inspekci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostanou zaplaceno a nekomunikují !!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Za mně, výborný

  • 10 %

    • Lhaní o dodání zboží i ceně
    • Pak vám klidně pošlou týden po dodani pošlou fakturu na paletu.

    Od této firmy podvodníků daleko. Lžou a obírají lidi. Od nich už nikdy nic nekoupím. Kdo se chce nechat okrádat a nechat si lhát, tak může u těchto zlodějů udělat objednávku.

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, Vaše špatná zkušenost nás samozřejmě mrzí. Bohužel jste se nepředstavil a nevíme o co se konkrétně jedná. Píšete, že zboží Vám bylo dodáni na euro paletě. Jedná se o vratný obal pokud obal nevrátíte při převzetí bude naúčtován. Ze zákazníky komunikuje a dáváme jim 3 měsíce na vrácení vratného obalu dodatečně a zpět 100% částky za vratný obal. Bohužel i náš obchod postihují vlny zdražování a nejsme shopni držet krok zdražování někdy i třikrát během 1 týdne. Výrobci ani naši dodavatele kvůli vysokým cenám za PHM nedostatek výrobních materiálu nedodržuji smluvené dohody o termínech dodání ani o ceně. Válka na Ukrajině a post pandemie covidu způsobuje nedostatky ve výrobě. Náš zákazník je vždy pravdivé informován a má možnost kdykoliv odstoupit od koupě. V případě, že Vám můžeme být nějakým způsobem nápomocni kontaktujte nás. Tým StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavku jsem byla nucena stornovat,vina na strane obchodu,zaplatila jsem kartou dopredu pres platebni branu,vraceni penez na ucet trva na muj vkus prilis dlouho,mizerna komunikace s obchodem

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Dobrý den, Vaše špatná zkušenost nás samozřejmě mrzí. Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů. Pokud platbu zaurgujete bude vrácena dříve. V případech, že zákazník zaplatí kartou a požaduje vrácení peněz naše společnost nemáme přistup k bankovnímu účtu zákazníka. Zákazník nám musí sdělit číslo účtu a my na základě toho vracíme peníze zpět. Věříme, že příští nákup se nám povede. Zdraví Tým StavProMont

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • přestože bylo na webu uvedeno, že je zboží skladem, bylo dodáno až po 39 dnech od objednání a zaplacení částky
    • platba předem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Protože jsem měl akutní potřebu výměny starého kotle, který začal téct(vnitřní kapsu jsem zalepil ERGELITEM - rychlotuhnoucí malta s izolačními účinky. Přesto částečně propouštěl a denně jsem musel doplňovat 0,2 až 0,3 atm- bylo mi přednostně vyhověno s osobním odběrem u výrobce

  • 10 %

    • Umění slibovat
    • Všechno!

    Nejhorší co jsem kdy zažil a i já, línej se někam takhle přihlásit jdu napsat tuhle recenzi. Takže koupil jsem kotel za 73K na e-shopu. Vložil jsem do košíku, zaplatil a čekal. Bylo tam psáno, že expedují druhý den. Třetí den jsem byl stále bez jakéhokoliv infa. Volám panu Olšakovi, ten má na starost e-shop. Na první dobrou moc milej ochotnej pán. Ten mi říká, že zjistí situaci a zavolá, nezavolal, musel jsem volat já (za dva měsíce co jsem s ním jednal, nikdy nedodržel slovo) a on mi řekl, že ta cena je stará, že cena bude vyšší. Jenže já už zboží zaplatil a dle všech norem ho za tu cenu mám dostat, nicméně souhlasil jsem a doplatil zbylých cca 7-8 tisíc. Kotel nepřišel ve stanovený termín ani za měsíc. Teď už jsou to 2 měsíce když jsem pořád volal jak kokot, jestli můžou něco zjistit, prý nemůžou. Zjistil jsem si sám, jedním telefonem na OPOP(výrobce kotlů). Řekli mi, že kotel není a nebude, že nemají už dlouho díly. Řekli mi také, ať e-shop přes který jsem to objednal OKAMŽITĚ změní objednávku na variantu kotle Mini, že když to bude hned, kotel by mohl byt do konce měsíce dodán. Volám Olšakovi a říkám mu to. Po 6 dnech žádná změna. OPOP mi zděluje, že kotel už nebude ani tento rok. Celou tu dobu apeluji na e-shop, ať jednají s tím, že mám doma těhotnou manželku a dvouletou dceru a vážně není příjemný netopit s teplo z přímotopů je vážně jiné než z klasického radiátoru, nehledě na studenou podlahu. Když už padla varianta s kotlem, slušně se ptám ( s velkým sebezapřením) jestli by bylo možno okamžitě vrátit peníze, protože jsem si našel jiné řešení a už vážně potřebujeme začít topit! No a peníze stále nemám. Nemám ani slov, co je to za zmrdy. Nechápu tohle jednání.

    Reakce obchodu StavProMont.cz

    Velice nás mrzí vaše negativní recenze. V době Covidové není nic tak, jak by jsme si všichni představovali. V době, kdy jste kotel objednával, bylo v našich podmínkách, že kotel rezervujeme zákazníkovi od přijetí platby nikoliv v době objednání. Bohužel se jednalo o poslední kusy. Za výpadek a nedostatek dílů výrobce bohužel naše společnost nemůže. O tom, že kotel není skladem, jste byl v dostatečné míře informován. S čekáním na kotel jste souhlasil. Vzhledem k tomu, že ani sám výrobce neodhadl své možnosti, došlo k přerušení dodávek do konce roku. Samozřejmě Vaše osobní problémy nás mrzí, ale vy jste si trval na tomto a jediném možném řešení, navrhovali jsme Vám i záměnu za dostupné zboží. To jste odmítal. Peníze Vám byly vráceny v zákonné lhůtě do 14 dnů. Pominu vaše opakované volání v nočních hodinách a nevybíravé chování.