Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakoupil jsem v domnění, že když se jedná o autorizovaný obchod, budou zde odborníci. Objednávka proběhla úspěšně, doprava také. Po rozbalení ale neseděla barva i když štítky odpovídaly. Napsal jsem ihned na jejich podporu, kde mi sdělili, že pokud odpovídají štítky, tak se jedná o správný produkt. Mně stále barva připadala na jinou, než se udávala. Tak jsem napsal přímo výrobci a ten mi potvrdil, že se opravdu nejspíš jedná o jinou barvu, než je na štítku a že skladník nejspíš udělal chybu. OK, chápu, může se stát. Co mě spíš zarazilo, že v eshopu nikdo nehlídá, co se posílá a z těch pár barev nejsou schopni už od pohledu si uvědomit, že je to jiná barva, než má být. Navíc autorizovaný prodejce, kde bych čekal, že vědí, co dělají. Tohle mě přesvědčilo o opaku.

    Reakce obchodu Eshop Sinks

    Trošku zavádějící hodnocení. Na pravou míru asi takto: pan zákazník je grafik, který se v možných odchylkách barev na fotografii, monitoru a následně v realitě velmi dobře vyzná. Na téma proběhla tří kolová komunikace s návrhy řešení od omluvy, přes možnost výměny zboží až po finanční kompenzaci. Finálně zákazník přistoupil na finanční kompenzaci. Za nás vyřešeno. Ponaučení? Neuzavírejte dohody, pokud by výsledkem měla být jakákoli pachuť. Pavel Heřman, TRENDO s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    bylo doručeno jiné zboží než objednané

    Reakce obchodu Eshop Sinks

    Férový zákazník by pokračoval v komentáři následovně: "ale po upozornění obchod pružně reagoval a zboží na vlastní náklady vyměnil." Zboží, se kterým nejste spokojeni, nám můžete bez udání důvodů vrátit do 30 dní od jeho doručení. Nastane-li chyba v podobě záměny produktu, neváhejte komunikovat. Nehledejte v tom úmysl. Jsme jen lidi a jsme omylní. Z každé chyby však čteme jako z knihy a snažíme se ji neopakovat, případně jejich počet minimalizovat. Za tým TRENDO, Pavel Heřman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dřez mi připadá nekvalitní vzhledem k síle použitého plechu

    Reakce obchodu Eshop Sinks

    Co si objednáte, to obdržíte. Pokud si nejste sílou materiálu jisti, komunikujte. I případnou nespokojenost jsme schopni vyřešit výměnou, na kterou máte 30 dní od doručení zboží. Za tým TRENDO, Pavel Heřman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavádějící informace na webu - upevnění koše do prostoru skříňky je špatně popsáno, resp. nedostatečně.Při dodání je v krabici návod na upevnění, ale ten nekoresponduje s web obrázkem. Pokud by na webu byl přímo návod na upevnění, bylo by mi jasné, že si tento koš nemohu objednat, protože jej nemohu do skříňky umístit
    • Platím poměrně velkou částku za dopravu, pokud bude koše chtít vrátit, zaplatím znovu, a pak se cena dopravy téměř rovná ceně jednoho koše....
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    OBCHOD NABIZI NEKVALITI ZBOŽI, KOUPIL JSEM SI GRANITOVOU PAKOVOU BATERII, JAK JSEM JI NAPOJIL TAK MI TEKLA VODA JAK V TE KARTUŠI (JAK POUŠTIM VODU) TAK MI TEKLA VODA Z VRCHU , ŠPATNĚ UDĚLANO , REKLAMOVAT JSEM TO NĚCHTĚL PROTOŽE NECHCI ČEKAT DALŠI 2 TYDNY AŽ MI NĚKDO NĚCO POŠLE ANEBO NĚCO BUDE KONTROLOVAT, JA NEBUDU DO TE DOBY BEZ VODY, JSEM HROZNĚ NESPOKOJEN S KVALITOU , ZBOŽI STALO DOST PENĚZ TAK JSEM SI MYSLEL ŽE ZA TO DOSTANU KVALITNI ZBOŽI, CO TYČE OBCHODU POŘAD SE VYCHVALUJI ŽE JSOU DLOUHO NA TRHU , DNES JE OBROVSKY BYZNYS JAK OKRAST ZAKAZNIKA.

    Reakce obchodu Eshop Sinks

    Dobrý den,
    o žádné vaší reklamaci baterie nevíme, pokud byl výrobek vadný měl jste nás kontaktovat a obratem bychom zařídili výměnu zboží.

    s pozdravem
    Aleš Hlaváček
    TRENDO s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    K objednanému odpadkovému koši byl přiložen návod a příslušenství - upevňovací prvky od jiného typu (Sinks Ekotech Pepe 40 EK9101). Protože jsem spěchal s instalací, koupil jsem si vhodné šrouby a podložky k upevnění a koš jsem instaloval. Vedla mě k tomu i představa reklamace zboží, kdy jej budu muset balit, nějak doručit a pak čekat kdovíjak dlouho na vyřízení.