• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • 21.11.zboží zakoupeno a zaplaceno
    • 28.11.2017 přišlo teprve potvrzení o zaplacení a expedice zboží
    • 4.12.2017 Došlo zboží do Uloženky

    Špatná komunikace obchodu

    Reakce obchodu Qualitydrinks.cz

    Dobrý den paní Zdeno,
    děkujeme za Vaše hodnocení, i když nevyznívá příznivě. Jen bychom rádi upřesnili, že za několikadenní zpoždění při odesílání zboží na naší straně (způsobené poškozeným dárkovým kartonkem k objednané láhvi a zpožděním dodávky nového zboží) jsme se Vám pokoušeli omluvit telefonicky dne 30.11, bohužel jsme Vás nezastihli. Nicméně zboží bylo podáno k přepravě na Uložence dne 28.11. a tomu, že doručení na Vaše výdejní místo a oznámení o možnosti převzetí trvalo celých 6 dní, nerozumíme a budeme se snažit to zjistit. Omlouváme se za případné komplikace a přejeme hezký den. Quality Drinks team.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dostal jsem jiné než objednané zboží

    Reakce obchodu Qualitydrinks.cz

    Dobrý den,
    dovolte nám zareagovat na Vaše hodnocení – jen bychom si dovolili upřesnit, že z pěti láhví, které jste si objednal, Vám byly čtyři dodány korektně. U jedné došlo nedopatřením k záměně, která byla řešena komunikací pracovníka našeho obchodu s Vámi. Dle dohody Vám poté spedice doručila poslední láhev dle Vaší objednávky a tu chybně dodanou si vyzvedla zpět. Pokud jsme Vám tím způsobili výraznější komplikace, tak se omlouváme. Hezký den přeje Quality Drinks team.