Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Víc jak týden čekám na objednávku která byla skladem a nic, žádná odezva....

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Objednávka zapadla v systému jako čekající na platbu – udělali jsme vše pro to, aby se podobná situace neopakovala. Se zákazníkem se nám podařilo domluvit osobní setkání a předání zboží na závodech, takže nakonec snad všechno dobře dopadlo. V případě jakýchkoliv problémů s objednávkou nám neváhejte zavolat, i když se nedovoláte, ozveme se zpět.
    Přejeme krásný den
    Kristýna Hrazdilová
    MushGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce přišel email, že obdržím podklady pro platbu. Dodnes je nemám.

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    nastalá situace mě moc mrzí. Při zpracování objednávky bohužel nebyl odeslán e-mail s podklady k platbě. Poslala jsem vám ho teď. Upravíme vnitřní procesy tak, aby se nastalá situace neopakovala.
    Děkuji, že jste se ozvala a věřím, že od této chvíle bude již vše v pořádku.
    V případě dotazů jsem vám k dispozici.
    Barbora Levíčková
    jednatelka MushGO, s.r.o.

    • Ráda bych ohodnotila, zatím jsem ale zboží vůbec neobdržela.Objednáno před 10 dny.

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s naší e-shopem nespokojená. Zboží vám nebylo odesláno, protože do dnešního dne objednávka nebyla zaplacena. Na mail jsem vám poslala opětovné podklady k platbě a věřím, že společně najdeme, kde nastal problém ať vám objednané vodítko můžeme odeslat.
    S pozdravem
    Barbora Levíčková
    jednatelka MushGO, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už týden čekám na podklady k platbě. Zboží jsem již zakoupila v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    telefonicky se nám s Vámi nepodařilo spojit, v odpovědi na Váš e-mail jsme Vám potvrdily, že podklady k platbě byly poslány nejméně 2x, bohužel bez další reakce z Vaší strany. Mrzí nás, že se nám nepodařilo situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Přejeme krásný den
    Kristýna Hrazdilová
    MushGO

  • Když napsal dopravce,který ani nedorazil,že nelze zásilku doručit,tak jsem volal číslo vašeho eshopu,kde mi to nikdo nevzal,s tím,že jsou na tour.Až večer mi někdo odepsal mailem,ve smyslu,že jsem vlastně na vině já a že to lze řešit.Tedy v době kdy bylo na řešení pozdě.Zboží jsem musel objednat v jiném eshopu.

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    Vaši zásilku jsme zabalili a 12. 7. předali dopravci - ten pak následně komunikuje s příjemcem a není v našich silách zasahovat do logistiky DPD. Ze záznamů dopravce pouze vidíme, že 13. 7. proběhl neúspěšný pokus o doručení (10:50 "Příjemce si změnil termín doručení"; 15:33 "Příjemce odmítl zásilku bez udání důvodu"). Nám se s Vámi nepodařilo posléze telefonicky spojit, takže netušíme, kde nastal problém. O dva dny později se zásilka vrátila k nám. Mrzí nás, že objednávka nebyla doručena, bohužel není v našich silách ovlivnit Vaši domluvu s dopravcem.
    Přejeme krásný den
    Kristýna Hrazdilová
    MushGO

  • Dva týdny a zboži nigde.

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    omlouváme se za prodlevu ve vyřízení objednávky z 12. 6., po rozvolnění protiepidemických opatření vyrazily naše expertky na dlouho očekávané prodejní Tour a reakční doba na některé objednávky se prodloužila. Vámi objednané zboží je velmi specifické a pro konzultaci a potvrzení objednávky jsme se Vás pokoušeli kontaktovat telefonicky 16. 6. a opakovaně i dnes, bohužel neúspěšně.
    Ověřováním správného výběru vybavení se snažíme předcházet zbytečnému a opakovanému zasílání a vracení zboží.
    Přejeme krásný den
    Barbora Levíčková
    jednatelka MushGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo se do dnesniho dne neozval ohledne me objednavky.

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    omlouváme se za prodlevu, stala se chyba ve spárování Vašeho dotazu (na dostupnost velikosti XL) a objednávky na e-shopu (velikost XLE). Kolegyně se Vám dnes telefonicky ozve a objednávku s Vámi vyřeší.
    Přejeme krásný den
    Barbora Levíčková
    jednatelka MushGO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouha dodaci lhuta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny
    • jednání

    Napsat zákazníkovi, že jim objednáním způsobím v podstatě problémy, protože jim postroj mohu vrátit a ten se pak obtížně prodává.... To je snad vtip :-D

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    ráda bych se k této recenzi řekla, že hlavní předností našeho eshopu je individuální přistup ke každému zákazníkovi, a hluboká znalost v oblasti problematiky postrojů a vybavení pro sport se psy.
    Po standardním e-mailu ohledně kontroly velikosti, nám přišla zpráva, že zvolený postroj je na pejska 30 kg, krk 49-50 cm. Zákaznicí zvolená velikost postroje má ale krk 64 cm. Bohužel toto jsou parametry, které se navzájem vylučují, proto jsme navrhli odpovídající velikosti a typ postroje. Tabulky velikostí na našem webu úmyslně nejsou, jelikož nám zkušenosti nesedí s tabulkami, které jsou uvedeny na stránkách výrobců.
    Co se týče barev, bohužel došlo k jistému nedorozumění při e-mailové komunikaci, kdy jsme nabízeli na zkoušku barvy, které máme skladem, aby nám tu při možném vrácení nezůstávali chybně objednané postroje.
    Pokud je tento náš přístup nežádoucí, tak nás to v tomto případě mrzí, ale 99 % zákazníků tyto rady ocení. A pak nás dále doporučují a děkují, že jsme zabránili zbytečnému přeposílání chybných velikostí či typů tam a zpátky.
    Budeme rádi, když komukoliv budeme moci při výběru poradit, od toho tu jsme a proto náš stánek a e-shop provozujeme.
    Přejeme krásný den
    Barbora Levíčková
    jednatelka MushGO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na zboží
    • Objednávka vytvořena 28.12. dnes 14.1.

    Jelikož mi zboží stále nepřišlo, tak nemohu napsat nic pozitivního. V pondělí měl obchod dle telefonické domluvy naskladnit zboží a následně zaslat. Bohužel se tak nestalo.

    Reakce obchodu Eshop MushGO

    Dobrý den,
    jak jsem psala již v mailu, omlouváme se za zdržení, bohužel nám váš rolák byl doručen až dnes a také dnes odchází. Objednávky jsme začali vyřizovat až po 9. 1., místo avizovaném termínu 7. 1., což uznáváme jako naši chybu.
    Věříme, že Zásilkovna k vám rolák brzo doručí a budete s ním spokojen.
    S pozdravem
    Barbora Levíčková
    MushGO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží, o které mám zájem a není možné jej jinde sehnat
    • Ihned po objednávce odpověď s termínem, který však nebyl dodržen a žádnou další informaci jsem nedostala a zboží rovněž ne.

    Obchod mi byl doporučen, protože jde o zboží, které není běžně na trhu. Reakce na objednávku byla okamžitá i s termínem, který ale nebyl dodržen a žádnou další informaci jsem nedostala a zboží rovněž ne.