• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoli recenze běžně nepíšu, před tímto obchodem chci varovat. Zboží jsem objednávala dne 8.6., dodnes (19.6.) nedorazilo ani zboží, ani odpověď na dotaz, v jakém stadiu je moje objednávka. Jsem zklamaná, objednávka byla ztráta času.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Velmi děkujeme za hodnocení. Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby a proto je pro nás zpětná vazba velmi důležitá. U vaší objednávky jsme neevidovali chybu v komunikaci, vzhledem k tomu, že odpověď na váš dotaz byla odeslána, byl Vám zaslán i email s číslem zásilky po expedici a zásilka byla v pořádku převzata... Mohlo se stát, že Vám email spadl do nevyžádané pošty? Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat. :)

    Přejeme krásný a pohodový den
    Váš ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi špatná resp.žádná komunikace

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Velmi děkujeme za hodnocení! Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby, proto je pro nás zpětná vazba velmi důležitá. Nevšimli jsme si však, že bychom v komunikaci postupovali nějak nestandardně. Můžeme vás poprosit o informaci, co přesně bylo na naší komunikaci špatně? Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat. :)

    Přejeme krásný a pohodový den
    Váš ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Balení zboží - vnější krabice+ špinavé igelity.
    • Vnitřní krabice - poškozený obal

    Zboží předražené, ale v jiných obchodech momentálně neměli ihned k dodání. Drahá cena poštovného. Vysoušeč vlasů zbytečně zabalen v obrovské krabici plné špinavých igelitů. Vnitřní krabice s fénem velice znečištěná, poškozená, zboží na několika místech odřené, zaprášené, mastné.
    Nedoporučuji tento obchod

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Velmi děkujeme za hodnocení, pokud byl takovýto problém s doručeným zbožím, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. Stačí zaslat zboží zpět a na náš email poslat i fotografie, pokud bylo zboží nějakým způsobem poškozeno, uhradili bychom Vám i poštovné za vrácenou zásilku. Bohužel jsme od vás neobdrželi žádnou zpětnou vazbu, kromě tohoto hodnocení a tak pro vás nemůžeme nic udělat. Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby, budeme tedy rádi za odezvu. Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat. :)

    Přejeme krásný a pohodový den
    Váš ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nevím
    • naprosto nedostačující komunikace. V emailu s potvrzením přijetí objednávky píšou, že budou dále informovat o datumu dodání, pokud se neozvou do 24 hodin, pak ať se jim napíše na email a že odpoví. Toto jim vůbec nefunguje. Když jsem po 2 dnech volal na kontakt uvedený jako kontakt na e-shop, abych zjistil, kdy zboží očekávat, bylo mi nějakou paní sděleno, že daný kontakt není na e-shop. Jiný kontakt mi nedali. O zboží nic neví. Nikomu nepředali, že jsem jim volal. Najednou po dalších cca 2 dnech zboží bylo doručeno.

    Vzhledem k velmi špatné komunikaci a informacím nedoporučuji.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Velmi děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že máte špatnou zkušenost s našimi službami, ale věřte, že na nápravě tohoto problému jsme zapracovali. Bohužel z technických důvodů jsme měli problém s komunikačními prostředky, ale jedná se o ojedinělou záležitost. Svým zákazníkům (Jak se můžete přesvědčit v ostatních hodnoceních) pravidelně sdělujeme podrobnosti o objednávce. Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby. Děkujeme za objednávku a opravdu se omlouváme za komplikace.

    Přejeme krásný a pohodový den
    Váš ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uváděli skladem. Po objednani uběhly 3 dny a pak napsali email ze zbozi už nemají a mít nebudou. V této reakční době je takovéto jednání eshopu neomluvitelne, mohl jsem už mít zboží odjinud.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Velmi děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že máte špatnou zkušenost s našimi službami, ale věřte, že na nápravě tohoto problému jsme zapracovali. Bohužel z technických důvodů jsme měli problém s komunikačními prostředky, ale jedná se o ojedinělou záležitost. Svým zákazníkům (Jak se můžete přesvědčit v ostatních hodnoceních) pravidelně sdělujeme podrobnosti o objednávce. Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby. Děkujeme za objednávku a opravdu se omlouváme za komplikace.

    Přejeme krásný a pohodový den
    Váš ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemá nabízené zboží.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Velmi děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že máte špatnou zkušenost s našimi službami, ale věřte, že na nápravě tohoto problému usilovně pracujeme. Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby. Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat. :)

    Přejeme krásný a pohodový den
    Váš ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • má blízko odběrní místo
    • absolutní nekomunikace se zákazníkem, neznalost elementárních zásad slušnosti,nechce se věřit že takto lze provozovat internetový obchod

    když nakoupíte kdekoliv jinde vyhrajete, tady je to loterie zda se to podaří nebo nepodaří,pokud se vyhnete ušetříte si spoustu času a potíží.Ani neuzavřete obchod a už vám chodí na adresu spousta nabídek!Jen pro to , že získali váš kontakt.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Velmi děkujeme za hodnocení. I když je negativní a mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším internetovým obchodem. V prvé řadě bychom se chtěli omluvit, pokud jsme jakkoliv nesplnili Vaše očekávání...

    Bohužel ve Vašem případě nás také mrzí, že nakupujete na ESAM.cz poprvé a již dokážete soudit, že nákup u nás je jako loterie a kdekoliv jinde by se toto nemohlo stát, přitom každý obchodník by nám mohl dát za pravdu, že se někdy takovéto případy stávají, protože jsme pořád jen lidé a děláme čas od času chyby. Vaše objednávka ale byla nakonec v pořádku dořešena a snažili jsme se Vám ve všem vyhovět, vzhledem k tomu, že nedorozumění se skladovou dostupností byla naše chyba. Zboží které jste si objednal jsme Vám dodali, sice s přibližně 5-ti denním spožděním, vzhledem k tomu, že bylo třeba doobjednat, ale snažili jsme se o co nejrychlejší řešení, které Vám také vyhovovalo.

    Přesto děkujeme za zkušenost, protože díky Vám se zákazníci mohou již brzy těšit na zpoustu užitečných návodů, jak postupovat při nakupování na internetu a také jsme uznali za vhodné rozšířit některé informativní texty, které na stránkách prezentujeme, tak aby je každý pochopil a našel srozumitelně vše co potřebuje.

    S přáním krásného a pohodového dne
    Váš ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dostupnost a možnost odběru v Karviné

    Nemám dobrou zkušenost ale možná že jsem jenom měla smůlu.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku

    Takovéto situace se bohužel stávají a nás to samozřejmě velice mrzí, snažíme se jim předcházet a tak jistě zapracujeme na lepší komunikaci mezi našimi prodejnami. Přesto děkujeme za hodnocení, díky nim Víme co zlepšovat.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • dostupnost
    • vlemí malý výběr zboží
    • nemá zboží pokud chcete více kusů
    • evidentně je drážší než některé jiné obchody
    • zmatečné jenání prodejce

    dá se nakoupit, ale je potřeba být ve střehu

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,
    Velmi děkujeme za Vaši reakci.

    Na dostupnosti zboží jistě zapracujeme. Co se týká cen, snažíme se být na prvních místech internetu, bohužel toto nemůžeme zaručit u veškerého zboží.
    Do nového roku chystáme různá vylepšení pro komfortnější nákup a větší přehlednost skladové dostupnosti pro spokojenost zákazníků.

    Pěkný den a hodně štěstí do nového roku
    ESAM internetový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    • nic
    • vše

    Nenakupovat

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den, je nám velice líto, že nejste s našimi službami spokojen. Bohužel jsme museli Vaši objednávku stornovat, vzhledem k tomu, že Vámi objednané zboží nebylo skladem u nás ani u dodavatele. Předvánoční nápor nám stěžuje hlídání skladových zásob. Avšak kontaktovali jsme Vás včas emailem a to do hodiny od objednávky, že zboží již nemáme. Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže. Pěkný den a blížící se Vánoce přeje, ESAM.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod u vraceni zbozi ignoruje zakon a cenu za postovne v mem pripade 430Kč vam zpatky neuhradi.

    Jsou to sprosti zlodeji. POZOR NA NE!

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Žádné zboží jsme Vám neexpedovali, vzhledem k tomu, že objednávka ID 292443 na Měděné nádobí Morreti, pánev s poklicí, pr. 28 cm v ceně 1495,- + poštovné 139,- byla do 24h od objednání stornována. Zboží jsme již neměli skladem a tak se žádný obchod neuskutečnil. Je možné, že si nás pletete s jiným internetovým obchodem i vzhledem k ceně poštovného, kterou popisujete.

    Přesto děkujeme za vyjádření.
    Pěkný den, ESAM internetový obchod