-
Rád by jsem se podělil o velmi špatnou zkušenost s touto společností. Dne 18.5.2021 jsem u této společnosti zakoupil produkt jako dárek pro přítele konkrétně https://www.erosstar.cz/multivibrator-elite-renee-s-dalkovym-ovladanim-11x31-cm#popis
produkt byl vyzkoušen pouze jednou. Jak uvádí prodejce na svých stránkách produkt je voděodolný (IPX7). Dne 28.12.2021 byla na tento produkt zadána reklamace přímo na pobočce. následně po urgenci obchodu Vám na emailovou adresu přijde informace reklamace vyřízena. Bez jakého koliv popisku. Žádný protokol zkrátka nic, pouze uveden email a telefon na pobočku. Tak co jiného Vám zbyde než volat na pobočku jak vše dopadlo. Tam Vám zvedne velmi milá slečna telefon a řekne máte smůlu. Člověk se ohradí, že byl přístroj použit pouze jednou .Následně se domáháte vysvětlení .Moment předám telefon ozve se velmi ,ale velmi arogantní mužský hlas a ten řekne máte smůlu. sdělena informace,že nejsem člověk z davu a za své peníze očekávám kvalitní produkt. Následně podána žaloba s pomocí ČOI. A světe div se ozvou se Vám ,že vadný produkt je zaslán za nový. ?
Rada pro všechny nenechte se odbýt a domáhejte se práva nejsme přeci ovce.I tak na žalobě trvám a tato společnost a majitel a´T se nad sebou zamyslí. -
Mam stejnou zkusenost jako pan Mlcoch. Prvni nakup na tomto eshopu a taky posledni. Zbozi nefunguje, neda se pouzit a ted uz ani vratit. Pani mi sice odepsala kam mam zbozi poslat ale ani po dvou mesicich mi neni nikdo schopny napsat vyjadreni ci odpovedet na emaily. Kam ma clovek jeste psat, aby si toho velevazeny eshop vsimnul?
-
Naprostá spokojenost s výběrem, cenou i diskrétností při balení zboží.
-
Dobrý den.
S obchodem ErosStar nemám dobré zkušenosti.
Došlo zboží z Číny (což by mi rámcově nevadilo), ale nefungovalo a nemělo český návod.
Zaslal jsem zboží na reklamaci. Vrátilo se mi bez jakéhokoliv průvodního dopisu a hlavně BEZ REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU, takže vůbec nevím, zda a co s ním kdo dělal.
Poštovné za reklamaci mi nebylo na účet uhrazeno, ač jsem číslo účtu uvedl v průvodním dopise k reklamaci.
Zboží po reklamaci opět nefunguje, nemá návod, nemá onen reklamační protokol, proto ho vracíme a požadujeme kupní cenu, poštovné za reklamaci a 1 poštovné při odstoupení od kupní smlouvy (toto umožňuje nový občanský zákoník).