Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Dvakrát jsme objednali to samé zboží, ale pokaždé poslali něco jiného.
    • Při snaze komunikovat s obchodem s námi "hovořil" akorát robot
    • Jedno dítě bude na Štědrý den velmi zklamané
    • U tohoto obchodu už nikdy nebudeme objednávat, protože je nespolehlivý a ke svým chybám se nezná

    Jednoznačně nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Rozhodně se nejedná o standartní situaci. Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince, spolu s číslem objednávky, za účelem dořešení situace. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv

  • 50 %

    • Rychlost dodání,žádné problémy při vrácení objednávky..
    • Neskutečné co se děje,když vás napadne nějaké zboží reklamovat,posílají stale stejné emaily,jak se omlouvají,ale že nestíhají,konkrétně o své reklamaci se ale nedozvíte vůbec nic a to už i po telefonickém kontaktu,komunikace,prostě katastrofa..

    Nakupuji zde opravdu hodně,ale po zkušenosti s reklamací,nevím jestli si to raději do budoucna nerozmyslím a raději budu nakupovat v obchodě,kde normálně funguje komunikace se zákazníkem..Sama pracuji v obchodě a vážíme si zákazníků,což zde říct nelze..

  • 20 %

    • NEVRACEJI ZAKAZNIKUM PENIZE❗NEKOMUNIKUJI❗

    Pozor ❗ nevracejí peníze za vrácené zboží z důvodu neodpovídající velikosti podle jejich velikostní tabulky.Obchod e.obuv velmi špatné zkušenosti...opravdu nedoporučuji...tak jak jsem byla nadšená z nabídky tak rychle mi nadšení přešlo. 3 mesice čekám na peníze po několika urgenci jak emailem tak telefonicky...vždy se omluví za vzniklou situaci ale peníze neposlou. NEDOPORUCUJI❗a nejsem jediná .. porušují smluvní podminky...zakon o ochraně spotrebitele.☝️Již se obracím na AK na ČOI a MOPobratim se na další poškozené zákazníky a podáme zalobu- trpělivost mi došla.

  • 10 %

    • není spolehlivý
    • žádná komunikace

    Velké zklamání !!!Objednala jsem černý batoh značky GUESS .Místo toho přišel neznačkový batoh ,visačka od původně objednaného batohu GUESS byla pouze zasunutá za popruhem toho neznačkového batohu .Takže to ,že by se někdo spletl je vyloučeno. Co si o tom myslet? Že ten kdo tu objednávku připravoval ,zřejmě přišel ke značkovému batohu a je mu úplně jedno jaké komplikace působí druhé straně .Vše jsem hned nafotila ,napsala mail .A reakce, žádná . Tímto jsem se hodně vyškolila a tento e shop opravdu NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám za komplikace. Bohužel komentář se nevztahuje k žádné konkrétní objednávce, takže nejsme schopní záležitost prověřit. Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince, spolu s číslem objednávky, za účelem dořešení situace. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 10 %

    • Nevím
    • Neochotný personál
    • Nezkušený personál
    • Nutnost vyzvednutí peněz z reklamace osobně
    • Boty jsou na první pohled obnošené

    Boty vam daji ke koupi jako nove, ale pred vami je vyzkousel tucet lidi, coz je na botě videt. Koupila jsem boty (puv.cena 3500), do tydne se znicila kuze na povrchu. Na kase mi rekli, ze mi je do reklamace nevezmou se spinavou podrazkou. Boty jsem sla omyt na zachod. Penize z reklamace si musi clovek vyzvednout OSOBNE. V obchode me nechali čekat 45 minut na boty, ktere nemeli. Uz tam NIKDY nechci, naprosty amaterismus.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojená. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • 10 %

    • Komunikace

    Kontaktovala jsem obchodníka ohledně dotazu k platbě Klarna přes kontaktní formulář 27.11.2022. 29.11. mi bylo odpovězeno s dotazem na číslo objednávky, kterou jsem nevytvorila. Dotaz byl smerovany na nesrovnalosti při tvorbě objednávky, kterou jsem díky těmto nesrovnalostem nevytvorila. Další odpověď byla 2.12. a 6.12., obě se stejným textem, že mají nadměrný počet žádosti a pokud mi nebylo doposud odpovězeno, abych odpověděla na email???!!! Četl můj dotaz vůbec někdo? Ani sami neví, kdo se na co ptá a zda byl dotaz zodpovězen!!! Má poslední email jsem odpověď už nedostala. Nedokážu si představit, že bych měla problém se zaplacenou objednávkou a neměla se kam obrátit!!! Rozhodně NEDOPORUČUJI!

  • 70 %

    • žádná
    • Penize vraceny do tydne
    • nulová komunikace
    • zboží nedodáno

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám předem za komplikace. Bohužel komentář se nevztahuje k žádné konkrétní objednávce. Prosíme Vás proto o kontakt na naši zákaznické lince, spolu s číslem objednávky, abychom mohli tuto záležitost dořešit. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 90 %

    • Nekomunikují se zákazníkem v případě reklamace

    Absolutně nedoporučuji, podávala jsem reklamaci již 20. října, dodnes žádné vyrozumění, na e-maily nikdo nereaguje, na zákaznické lince se jen podivují a prý urgují, ale výsledek žádný! Rumíšková V.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám předem za komplikace. Bohužel komentář se nevztahuje k žádné konkrétní objednávce. Prosíme Vás proto o kontakt na naši zákaznické lince, spolu s číslem objednávky, abychom mohli tuto záležitost dořešit. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 10 %

    • Komunikace
    • Zboží nedodáno, peníze nevráceny

    Obchod nedoporučuji, hrozná komunikace. Dne 16.11.2022 jsem zaplatila za zboží, objednávku e-shop zrušil, zboží nedodal. Peníze do dnešního dne stále e- shop nevrátil... Slib ,že budou peníze vráceny zákazníkovi na účet do 5 dnů vůbec neplatí.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Rozhodně se nejedná o standartní situaci. Prosíme Vás o kontakt na naši zákaznické lince, spolu s číslem objednávky, za účelem dořešení situace. Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den. Tým Eobuv

  • 90 %

    • kvalitní zboží
    • rychlost dodání
    • rychlost vrácení peněz
    • komunikace

    Shrnu v pár bodech:
    10.11. vytvořená objednávka
    11.11. zásilka přijata k přepravě
    14.11. zásilka je připravena k výdeji
    15.11. vrátila jsem určité kousky zboží
    17.11. ověřena vratka kladně
    21.11. vrácená částka zpět na účet

    Jako já si nemůžu stěžovat. Trochu jsem byla teda v nervech kvůli zdejším recenzím, ale vidím, že zbytečně. Objednala jsem troje nazouváky, ne ze sorty těch levnějších teda.., zaplatila hned kartou a bohužel jsem objednala špatné velikosti, moje chyba, to jo.. Volala jsem na infolinku ať objednávku stornují...nic, nikdo nezvedal. Napsala jsem i email, bohužel bez reakce. Bez reakce do té doby až byla zásilka v zásilkovně...řekla jsem si ok, tak je vyzkouším, možná mi padnou. Bohužel některé nepadly. Mimochodem kvalita odpovídala ceně, žádné škrábance či znaky opotřebené z nošení, nic takového. Některé kousky jsem teda vrátila a po pár dnech (to byl 17.11. ještě svátek a následoval víkend) dostala peníze zpět.

    Takže eobuvi, prosím jen ta komunikace by chtěla doladit. :)

  • 40 %

    • objednané zboží doručeno v asi normálním termínu
    • Očekávala bych, že když objednám značkové zboží - kožený pásek od Tommy Hilfiger za ne úpně nízkou cenu, že bude zboží také adekvátně zabaleno. Pásek ale dorazi nějak smotaný, přetažený gumkou a v igeliťálu. Styděla bych se ho v tomto stavu darovat. ZKLAMÁNÍ

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojená. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • 10 %

    • Nedodaný tovar
    • Komunikácia

    Dňa 6.11.2022 som si na stránke eobuv.cz zakúpila tovar. Pri vyplnení údajov som si vybrala slovensku predvoľbu tel.č. a zadala českú adresu na vyzdvihnutie tovaru. Dodnes tovar nemám, peniaze tiež nie! Volám na zákaznícku linku, vždy mi len sľúbila pani, že to vyrieši a tovar vyexpeduje. Žiadne potvrdenie a info mi neprišlo. Na E-maily neodpovedajú !
    Vyhovárajú sa na zle zadané telefónne číslo. Nakoľko je možné zadávať predvoľby , nič mi nenapovedalo, že prijímajú len české tel.č.
    Tento e-shop nikdy viac!!! Pripravia vás nielen o peniaze, ale aj o nervy a čas!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám za komplikace. Bohužel komentář se nevztahuje k žádné konkrétní objednávce, takže nejsme schopní záležitost prověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 20 %

    Laskavě si ve várce obuvi GUESS udělejte pořádek, místo bílých tenisek mi neustále posíláte černé už po druhé se tohle stalo, i když jsem na to upozorňovala. Jedná se o GUESS-FL5BEKFAL12WHITE. Jsem znechucena z vašeho přístupu, že nejste schopni tuto várku zkontrolovat i přes to, že jsem vás na to upozornila a znovu jste mi zaslali boty v jiné barvě (černé). To je takový problém se podívat do krabice označené white, zda tam jsou opravdu tenisky white a ne black. O obuv mám zájem, ale s tímto přístupem už nemám chuť si od vás cokoli objednat. To bych se s takovou i po třetím objednání nedočkala správně zaslané obuvi.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojená. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • 20 %

    Rozhodne nedoporučuji. Obchod posila staré a nosene boty. Dle mě je toto nepřípustné abych platil za boty které už minimálně týden někdo používal a poskrabane a špinavé. Nakupoval sem často ale po tomto už nikdy více. Samozřejmě budu řešit na patřičných úřadech.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám za komplikace. Bohužel komentář se nevztahuje k žádné konkrétní objednávce, takže nejsme schopní záležitost prověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 10 %

    • Žádná výhoda
    • Zboží nedodáno, peníze nevráceny.
    • Primární role týmu zákaznický servis je naštvat zákazníka

    Eshop nedoporučuji z výše uvedených důvodů.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Toto rozhodně není standartní situace. Záležitost prověříme a podnikneme všechny potřebné kroky pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne, tým Eobuv

  • 10 %

    • Komunikace
    • špatné zboží
    • škaredé balení

    Objednala jsem si boty značky Wrangler. Místo toho mi přišly boty značky Big star a ještě rozbité. Složité vrácení, výměna není možná.....
    NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Podnikneme všechny potřebné kroky, abychom je napravili. Děkujeme Vám za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne, tým Eobuv

  • 80 %

    • Rychlé vyřízení reklamace
    • Komunikace obchodu
    • Provoz na kamenné prodejně

    Řešila jsem reklamaci bot, u kterých se mi začala odlepovat lemová guma a to u kožených bot, které měly být nepromokavé je celkem problém. Nikam jsem nemusela, stačila poslat fotodokumentace a formulář. Reklamace byla vyřízena kladně a peníze mi byly zaslány do pár dnů.
    (Jako minus uvádím provoz na kamenné prodejně, kde jsem byla jednou a asi i naposledy... Šlo asi o to udělat moderní koncept, ale vypadá to tam jak na trhu.)

  • 100 %

    • Rychlost dodání zboží
    • Skvělá komunikace
    • Po vrácení zboží rychlé vrácení peněz

    Ve středu večer jsem objednal přes e-shop boty, v pátek ráno jsem si mohl pro balík zajít do Zásilkovny. Bohužel jsem netrefil velikost, ale vrácení zboží bylo bezproblémové, peníze jsem měl na účtu zpátky za pár dní. Komunikace s obchodem taky skvělá a rychlá. Překvapuje mě tolik negativních zkušeností, ta moje je rozhodně kladná.

  • 10 %

    • Špatná komunikace
    • čekání na peníze zpět
    • zboží na netu nemají za danou cenu
    • poskytnutá sleva nejde uplatnit

    Obecně velmi špatná zkušenost s tímto obchodem - na netu mají uvedenou cenu, když chcete zakoupit, tak vám napíšou, že již nemají skladem resp. že musíte koupit i když je zboží v nabídce, ale již za více peněz.
    Když chcete zaslat peníze zpět, tak si počkáte.
    Pokud zanecháte email a dostanete poukaz na slevu, ti nelze uplatnit...
    HRUZA, HRUZA, HRUZA...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojená. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • 10 %

    • Rozhodně NEDOPORUČUJI tento e-shop!!!!!!!!!!!!!
    • Komunikace, nedodržení zákonné lhůty vrácení peněz

    Prosím Vás, pokud si chcete ušetřit peníze a nervy, nekupujte si nic na tomto eshopu! Zboží mi přišlo zničené, již nošené. Okamžitě jsem poslala emailem foto dokumentaci zboží, jejich debilní formulář a 27.7. mi přišel email, že přijali toto zboží.
    Od té doby ticho po pěšině. Začátkem srpna jsem psala email, kdy mohu očekávat moje peníze. Bylo mi odpovězeno:
    Informace jsme předali na příslušné oddělení. V případě reklamace Vám bude částka vrácena do 30ti dnů od přijetí reklamovaného zboží. Děkujeme za trpělivost a pochopení. Poté už jsem jen volala na infolinku. Pokaždé mi to zvedl Deny, který poprvé tvrdil, že to dá na finanční oddělení na nejvyšší urgent. Po týdnu volám znovu - odpověď: vypadá to, že už jste skoro na řadě. Další telefon: není tam nikdo kompetentní, kdo by mi mohl říct, kde je problém. Takže je 7.9. a já pořád nemám peníze na účtu.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojená. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace. S přáním krásného dne, tým Eobuv