Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Absolutní nekomunikace v případě reklamce

    U tohto obchodníka jsem nakupovala často. Nikdy jsem však neřešila žádnou reklamaci. Takže jsem měla vždycky dobré zkušenosti, odeslání rychlé i vrácení vždy proběhlo v pořádku. Objednala jsem boty, které se během jednohod dne roztrhli. Vyplnila jsme reklamační formulář na webu ale nemám žádné info o přijetí reklamace. Na emaily nikdo nereaguje. Tento obchod si absolutně neváží zákazníka. Zákazník je dobrý když nakupuje, pokud má nějaký problém, nikoho to nezajímá. Už tady nenakoupím.

  • 50 %

    Objednala jsem si bílé boty, přičemž bych tedy čekala, že přijdou bílé. Přišly nakonec se žlutým flekem, snad půjde nějak vyčistit. Společnost mohla alespoň zaslat nějakou korunu, když mi je pošle špinavé. Boty od této společnosti pravděpodobně už nenakoupím.

  • 100 %

    • Velký výběr zboží
    • Komunikace
    • Rychlost
    • Žádná

    Po přečtení recenzi jsem se trochu lekla, jestli jsem se s objednávkou neunáhlila, navíc, když jsem zadala špatně e-mail a tudíž mi nepřišlo žádné potvrzeni objednávky. Psala jsem na zákaznickou linku e-mail, ihned mi bylo odpovězeno, sděleno cislo objednávky a zboží do druhého dne odesláno. Nemam co vytknout, vše proběhlo super.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za milou recenzi. Přejeme spoustu radosti z nákupu.

    S přáním krásného dne
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • žádná
    • Neseriózní jednání
    • Nevracejí peníze
    • Nulová komunikace

    Za mě už nikdy více! Vytvořil jsem objednávku, zaplatil. Jejich úžasný systém objednávku zrušil a peníze samozřejmě vráceny nejsou. Druhá objednávka sice dorazila v pořádku, ale to nic nemění na faktu, že první platbu stále nevrátili! Na telefonické urgence pouze sdělí, že věc předají k řešení, nicméně nic se neděje. Takže opravdu tomuto obchodu se vyhněte, neseriózní jednání, peníze nevracejí. Mají sice příznivé ceny, ale to je tak vše. Jak se říká, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Pokud finance nevrátí, jsem rozhodnutý přes kamaráda podat žalobu k soudu a vysoudit na nich poslední korunu.

    Edit k odpovědi eobuv.cz: opět plané sliby. Je sice hezké se omluvit, ale za to si člověk nic nekoupí. Peníze opět nedorazily. Zcela záměrně zadržují finance. Ono jde o dobrý trik, jak zlepšit cash flow firmy. V mém případě jde o 2 tisíce, ale pokud takto náhodně zruší pár set či tisíců objednávek, tak se může jednat již o zajímavou částku, se kterou může společnost disponovat, aniž by musela komukoliv platit úroky či nějaké náklady. Hold v dnešní době se to dělá takto nepoctivě.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za Vaši reakci. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.
    Po ověření vidíme, že u Vaši objednávky došlo při zpracování platby k technické chybě. Velmi nás celá situace mrzí, zadali jsme žádost na prioritní provedení nápravy. Finance byste měli evidovat na svém účtu, ze kterého jste realizovali úhradu nejpozději ve lhůtě do 48 hodin. Ještě jednou se Vám srdečně omlouváme, podnikneme kroky, aby se podobná situace neopakovala.

    S přáním krásného dne
    Tým Eobuv.cz

  • 50 %

    Bohužel se musím podělit taky o špatnou zkušenost.

    Pokud si obuv jen kupujete je vše v pořádku, ale vypadá to, že problém nastává při reklamaci či vrácení bot. Nejprve vše vypadalo idylicky, ihned mi reklamaci uznali na základě fotek a poté jsem měla boty odeslat s tím, že když jim pošlu potvrzení o zaslání budou mi peníze do 5 dnů vráceny, potvrzení jsem poslala a ihned mi bylo odpovězeno, že mnohokrát děkují a peníze mi tedy zašlou do 5 dnů. Tímto naše konverzace skončila peníze už přes 14 dní nikde a komunikace na bodě mrazu, na nic nereagují.

    Takže pozor, potom co tady čtu, to vypadá, že ač se obchod tváří seriózně, jedná se o podvodníky.

    Edit: Napsala jsem Vám, jedná se o reklamaci č. 680374, budu zde průběžně informovat o výsledku.

    2.4.24-obchod stále nereaguje i přes odpověď níže..

    8.4.2024-Světe div se, peníze mám na účtě.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vašeho popisu situace věřím, že se bude jednat o nedorozumění, které rádi ověříme a prioritně Vám pomůžeme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 515646 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu is připraveným číslem objednávky.
    Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
    a přejeme krásný zbytek dne
    Tým Eobuv.cz

  • 20 %

    • Široká nabídka
    • E-shop PLR

    V listopadu 2023 jsem zakoupila sněhule za 1500,-Kč a druhé za cca 1800,-…takže jsem utratila nemálo!!V jedněch CMP které jsou na půl gumové ,se buď uvnitř sráží vlhkost nebo je někde díra v podrážce(ještě jsem nezjistila sama závadu ).Ty druhé ,big star,jsem měla celkem šestkrát na sobě (kolik bylo letos u nás na horách sněhu ,že?)a prošlápla jsem se vyloženě na plastovou mřížku v podrážce,takže se v botách nedá již chodit!Reklamace na sněhule big star s prošlápnutou podrážkou, byla zamítnuta jako neopodstatněná ,že nenachází žádné důvody pro její přijetí ,protože vyměnitelné části obuvi nepodléhají reklamaci!!!Chtěla bych je vidět ,jak tuto část obuvi si mohu vyměnit ,možná tak Poláci by to zvládli s přehledem .
    Jsem znechucena z tohoto podvodného e-shopu !!!!NENAKUPOVAT
    Přidávám číslo reklamace ,čistě ze zvědavosti.
    670 434

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud Vaše reklamace nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti. V případě, že s výsledkem nesouhlasíte, můžete se odvolat.

    S přátelským pozdravem
    Tým Eobuv.cz

  • 60 %

    • Zatím nemám zkušenost s tímto e-shopem, proto jsem si objednal zboží vedené pod č. 60000615573 a sám jsem vážně zvědavý jestli mi dorazí přesně to zboží, které jsem si objednal.
    • Předpokládané dodání je 20.2.2024
    • Nevýhodou je především pro zmíněný e-shop skutečnost, že jsem operativec kriminální policie zaměřené na kyberzločin. Existuje rozsáhlý spis na pochybné jednání zmíněného e-shopu a podobných objednávek k zjištění skutečnosti, zda- je naplněna skutková podstata trestného činu podvodu, popř. uvedení zákazníka v omyl. Budu doufat že stejně jako mě tak i některým mým kolegům dorazí zboží jaké nám e-shop slíbil.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Objednávku vidíme ve dni 19.02.2024 úspěšně doručenou. Přejeme spoustu radosti z nákupu :) a doufáme, že nás ohodnotíte při dalším nákupu jako plně spokojený klient :)

    S přáním krásného dne
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • snad máte i spokojené zákaznîky
    • peníze nepřišli
    • špatné zboží
    • špatná komunikace

    Přítelkyně si objednala na začátku prosince pantofle, prišel asi za týden balík, který obsahoval špatný typ i barevné provedení. Balík jsme zaslali zpět, s vyplněnou vratkou s IBANem, měsíc bylo ticho. na konci ledna přítelkyně psala mail co se deje, odpověď znela, "omlouváme se, ale nebyl uveden IBAN, už jsme Vám kvůli tomu psali. Samozřejmě žádný email jsme neobdrželi, ani do spamu.
    Zaslali jsme tedy IBAN znovu, jsou to dva týdny a pořád nic... Příde mi, že tenhle eshop spoléhá na to,že se zákazník neozve, tím pádem mají peníze zdarma. A o zkušenostech z kamené prodejny ani nemluvím...
    Velký špatný, samozřejme to je naše zkušenost...

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud nastaly nepříjemnosti s objednávkou. Z Vašeho popisu situace věřím, že se bude jednat o nedorozumění, které rádi ověříme a prioritně Vám pomůžeme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 514581 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu is připraveným číslem objednávky.
    Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
    a přejeme krásný zbytek dne
    Tým Eobuv.cz

  • 20 %

    • komunikace
    • způsob dodání

    Ve středu jsem obdržel email o odeslání objednávky (objednávka čeká na vyzvednutí dopravcem). Ačkoli je doba dodání 1-3 dny, neobdržel jsem od dopravce žádné info. V pondělí následujícího týdne tedy volám na infolinku a dozvídám se, že mi byla pozastavena objednávka z důvodu nadrozměrného balíku. Nutno dodat, že u produktu nebo v průběhu objednávky se nikde nenachází informace o nemožnosti doručení daným dopravcem, všechny možnosti si lze vybrat. Těžko říct, kdy bych se informaci dozvěděl, kdybych sám nezavolal. Pravděpodobně nikdy.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že nejste spokojeni s vyřízením Vaší objednávky. Bohužel co se týká přepravy nadrozměrných zásilek jde o podmínky stanovené přímo externím přepravcem, které naneštěstí neovlivníme.
    Všechny objednávky se snažíme expedovat v co nejkratším termínu a o podobných situacích informujeme tak rychle, jak je v našich možnostech.

    Děkujeme předem za pochopení a přejeme krásný zbytek dne
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • nic
    • žádná výhoda
    • nevrací peníze
    • nekomunikují

    Nejhorší zkušenost s eshopem za poslední dobu.
    Zboží mi poslali úplně jiné, peníze za vrácené zboží nevrací,( zboží je vrácené již víc než měsíc) komunikace příšerná, (jen samé výmluvy) dovolat se na infolinku nejde (tak mi to tu neraďte)
    Zkrátka tento eshop nikomu nedoporučuji, za mě jsou to lháři.
    - už nikdy zde nenakoupím.
    Přidávám číslo objednávky, jsem moc zvědavá co mi napíšete, zboží máte vrácené od 6.12. 2023. Číslo objednávky:60000446011
    Peníze stále nikde!!!

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Jelikož je příspěvek anonymní nemáme možnost situaci ověřit jen na základě Vašeho komentáře. Prosíme proto, pokud byste měli zájem, kontaktujte nás s číslem objednávky a uveďte heureka - ID recenze: : 514059
    Rádi celou situaci ověříme. Věřím, že se jedná o nedorozumění, které se nám podaří obratem vyjasnit. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.

    Děkujeme předem za spolupráci a přejeme krásný zbytek dne
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • PRO MNE UŽ ŽÁDNÁ
    • VŠECHNO

    Pozor na EOBUV.CZ, nebo taky MODIVO, za vrácené zboží nevrací peníze, neustále výmluvy , neodpovídají na emaily a volání rovnou vypínají.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513764 a připravte si prosím číslo objednávky. Rádi celý průběh a postup ověříme.
    Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Prosíme v současnosti o trochu trpělivosti. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 40 %

    • pestrá nabídka zboží
    • rychlé doručení
    • velmi špatná komunikace
    • neřešení reklamací ve slíbeném termínu

    Objednané zboží přišlo včas.
    Po necelém týdnu nošení, při střídání s jinými botami, se na jedné botě začala odlepovat podrážka. Obuv rozhodně nebyla v cenové kategorii "na jedno použití".
    Chápu, že za vadu zboží nemůže prodejce, nicméně je zodpovědný za reklamaci.
    Zboží jsem reklamovala dle pokynů na webu. Obratem přišla automatická odpověď o přijetí reklamace a jejím čísle a dále informace, že reklamace bude vyřízena do 14 dnů. Můj požadavek byl buď oprava nebo výměna za stejné zboží.
    Po 14 dnech jsem dodavateli psala email, že nemám informaci o stavu reklamace.
    Emailem mi bylo sděleno, cituji: "prosíme o nahlášení reklamace v souladu s podmínkami obchodu a pro její vyřízení v co nejkratším čase prostřednictvím online formuláře na: https://eobuv.cz/b/reklamace".
    Tak snad se obchod ozve.
    Nicméně tuto platformu (obuv / modivo) z důvodu špatné komunikace NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Pokud došlo k nerorozumění při komunikaci s naší zákaznickou podporou, upřímně se Vám omlouváme. Reklamace vyřizujeme ve lhůtě nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pracujeme nad tím, abychom naše služby vylepšili k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • Absolutně žádný zákaznický servis, nekvalitní zboží

    I já se přidávám se špatnou zkušeností s koupí kožených bot přímo na prodejně E-obuv Chodov Westfield. Po pár dnech nošení boty začaly vrzat. Obuvník mi sdělil, že je neopraví, že je to závada bot a mám je vrátit prodejci. Tak jsem také učinila opět na prodejně 27.11., prodavačka neuvedla na reklamačním formuláři ani č. reklamace a nechtěla po mě ani č. účtu, že se mi ozvou za 30 dní a vyřídíme to na prodejně! Boty údajně vozí do Polska na reklamaci s tím, že opraváře obuvi nemají...zajímavé. Uplynulo již 30 dní zákonné lhůty, nikdo mě nevyrozuměl o tom, že je reklamace vyřízená nebo že se boty neopravily v zákonné lhůtě. Na e-maily nikdo nereaguje, volala jsem na zákaznickou linku a to samé, nikdo se z reklamačního oddělení neozval. Pouze zadržují peníze, boty neopravují a kdy až reklamaci začnou řešit?! Samozřejmě až někdo napíše recenzi na Heureka! Přístup absolutně neprofesionální, polský obchod. Opravdu nedoporučuji. Zajímalo by mě, jestli tento obchod už neřeší ČOI.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513599 a připravte si prosím číslo objednávky. Rádi celý průběh a postup ověříme.
    Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Prosíme v současnosti o trochu trpělivosti. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně, avšak postupně se snažíme reagovat na všechny zprávy.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 90 %

    Zakoupila jsem kabelku ,po měsíci užívání jsem reklamovala ,po uplynutí 30 dní žádné vyjádření,neodpovídají na e-maily nic.Jsem opravdu zklamaná.Další týden utekl a stále žádná odpověď a to i přesto,že uplynula 30denní lhůta.Pani na chatu se mě snažila přesvědčit,že do 30denní lhůty se počítají pouze pracovní dny a pak chat ukončila.Informovala jsem se na ČOI a lhůta už opravdu uplynula a mám právo na odstoupení od smlouvy,ale těžko když obchod nekomunikuje a jen slibuje,jak předá k přešetření a stále nic.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513575 a připravte si prosím číslo objednávky. Rádi celý průběh a postup ověříme.
    Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Prosíme v současnosti o trochu trpělivosti. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně, avšak postupně se snažíme reagovat na všechny zprávy.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • O žádné nevím
    • Obchod nereaguje
    • peníze za zboží nevrací

    Bohužel i já se přidávám s negativní recenzí tohoto eshopu. Objednané a zaplacené zboží jsem vracela. Přišel mi potvrzující e mail, že zboží zpět přijali- byly to 2 položky. Eobuv mi skutečně částku vrátila, ale pouze za jednu položku a to kupodivu tu levnější i přes to, že na dokladu ke vrácení bylo napsáno, že těch položek je více. Několikrát urgováno s dotazem, zda a kdy vrátí zbytek peněz - odpověď nebyla buď žádná, nebo po telefonním kontaktu, že to prověří a opět nic. K dnešnímu dni je to více než měsíc od doby, co jsem vrátila zboží a já stále čekám -)

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513506 a připravte si prosím číslo objednávky. Rádi celý průběh a postup ověříme.
    Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Prosíme v současnosti o trochu trpělivosti. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně, avšak postupně se snažíme reagovat na všechny zprávy.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • Nevracejí peníze
    • Nereagují na emaily
    • Neochota řešit jejich pochybení

    Objednávka 16.11.2023 vrácená s žádostí o navrácení peněz. Vše ve lhůtě do 14 dnů od zakoupení zboží. Zboží 23.11.2023 přijali a toto potvrdili emailem. Od té doby nejsou schopni peníze vrátit a jen neustále píší (v chatu), že situaci prověřují.
    E-obuv rozhodně nedoporučuji, při vrácení peněz absolutně nulová snaha o vyřešení situace, jen bláboly pomocí robota na chatu.
    E-obuv nikdy více.
    Snad se proberou a peníze vrátí.
    Další týden pryč a stále se ze strany eobuv.cz nic neděje. Stále mi dluží peníze. (2.1.2024) Kdo nechcete přijít o peníze při možném vrácení zboží, tak si z tohoto eshopu nic neobjednávejte.
    Nepomůže ani negativní recenze na Heurece. Zpráva od robota, ať napíšete na info linku s číslem recenze je absolutně k ničemu.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513453 a připravte si prosím číslo objednávky. Rádi celý průběh a postup ověříme.
    Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Prosíme v současnosti o trochu trpělivosti. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně, avšak postupně se snažíme reagovat na všechny zprávy.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    • Neochota řešit reklamaci!!!
    • Žádná komunikace, ze strany eshopu, jen nesmyslné automatické zprávy!!!!

    Nedoporučuji tento obchod. Již měsíc s nimi řeším reklamaci. Objednal jsem si zimní obuv, která mi přišla již poškozená, roztržená. Zboží jsem zabalil podle podmínek a bezplatně odeslal zpět i s reklamačním formulářem. Vyplnil jsem i online reklamační formulář. Přišel mi email, že reklamace byla zaevidována a poté se nic delší dobu nedělo. Následoval email na infocentrum, v jakém je stavu moje reklamace. Opět žádná kloudná odpověď. Asi po dvou týdnech jsem obdržel email z reklamací, abych se znovu vyjádřil, zda zboží již přišlo poškozené...proboha proč zase?????? Všechno jsem již několikrát popsal ve formuláři a v mailu, který jsem psal přímo na reklamace.!!!!!!!!!!!!!!
    Na email jsem odpověděl a opět ticho po pěšině. Zase týden nic!!!!!!!!
    Nedalo mi to a zvolal jsem na infolinku abych se aspoň dozvěděl, zda přijali vrácené zboží. Slečna byla příjemná a řekla mi, že vrácené zboží přijali tři dny po mém zaslání. Takže se jim to tam válelo někde dva týdny a nikdo nic neřešil!!!! Slečna se hájila množstvím podobných řešení. To asi chápu, ale pak mi řekla, že zboží stejně nevyměňují za nové (nepoškozené!!!!!!), ale vrací peníze a kupující si musí udělat novou objednávku.
    To kdybych věděl tak nečekám tři týdny na zimní boty a objednám si je někde jinde!!!! Slečna se poté prořekla, že má věc je v centru reklamací, která ještě není vůbec zpracovaná. Pak řekla, že toho mají moc, a že to zaurguje. Že mi budou v krátké době vráceny peníze. Je to týden a opět nic.!!!!!!!!!!

    Vím, že zákonná lhůta na reklamaci je 30 dní, ale eshop dle tvrzení slečny na infocentru reklamace a výměnu zboží za nové takto neřeší, takže se tedy jedná o klasické vrácení zboží, kde dle jejich tvrzení řeší věc do 14 dnů. 14 dnů pryč a nula. Jenom lži, že věc zpracovávají.....

    Celkově se s tímto eshopem dohaduji již od 24.11.2023 a stále nic. Nemám peníze ani boty!!!!!!

    Další věc je, že asi nikdo nekontroluje kvalitu odeslaného zboží. Jak můžou poslat nehorázně roztržené boty!!!!

    Chápu, že eshop má asi před Vánoci opravdu hodně práce, ale ta kvalita komunikace a ochota řešit věc je nulová.

    Nezlobte se, ale z eshopu E-obuv si již nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu.
    Bohužel popisujete dva různé procesy. Proces vrácení a proces reklamace.
    V případě, že jste obdrželi zboží, které nebylo ve 100% stavu, je nám moc líto. Naneštěstí v takovém případě selhal lidský faktor. V takové situaci v souladu s podmínkami obchodu stačí, když zboží jednoduchým způsobem bezplatně vrátíte za účelem vrácení platby podle stručných pokynů na naší stránce. Proto v tomto případě, pokud jste nahlásili reklamaci namísto toho, abyste jednoduše zboží vrátili, prodloužili jste nechtěně lhůtu vyřízení Vašeho požadavku.

    Za nepříjemnosti se upřímně omlouváme.
    V případě dalších nejasností, jsme tady pro Vás.

    S přáním krásného dne
    Tým Eobuv.cz

  • 20 %

    • Zboží dodávají rychle
    • Zboží je dodáno rychle
    • Špatná komunikace
    • Peníze vrací pomalu, nebo taky vůbec

    Taktéž jsem zakoupila obuv.V zákonné lhůtě vrátila pro nevyhovující velikost.Přišel mi potvrzující e mail,že obuv přijali .S poznámkou,že vrácení peněz je 3 - 5 pracovních dní.Stále čekám.Jelikož v tomto obchodě není možná výměna,objednala jsem si boty jiné.Boty už jiné mám,ale peníze za vrácené zboží ne.Možná by pomohla ČOI nebo též televize.Nevím ,jestli Vám záleží na dobrém jméně či nikoli.Rozhodně už ve Vašem obchodě nakupovat nebudu.A věřte,že Vám dobré jméno mezi lidmi pokazím.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513237 a připravte si prosím číslo objednávky. Rádi celý průběh a postup ověříme.
    Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Prosíme v současnosti o trochu trpělivosti. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně, avšak postupně se snažíme reagovat na všechny zprávy.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 20 %

    • Rychlé zaslání zboží
    • Při vrácení zboží nulová komunikace.

    Nemám ani zboží ani peníze a obchod ignoruje žádosti o informaci, kdy peníze vrátí. Boty jsem pro celou rodinu kupovala zde, ale už to neudělám.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. V případě zájmu prosím kontaktuje naši podporu a uveďte do ní: heureka - ID recenze: 513207 a připravte si prosím číslo objednávky. Rádi celý průběh a postup ověříme.
    Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme. Prosíme v současnosti o trochu trpělivosti. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně, avšak postupně se snažíme reagovat na všechny zprávy.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz

  • 10 %

    Objednal jsem si boty, které jsem platil předem a přišly mi 2 pravé boty... Firma očividně zaměstnává idioty a platí jim za to, že se někde 8 hodin denně 5 dní v týdnu kopou do zadku. VŠICHNI CO TOHLE ČTETE HANDS OFF OD TOHOHLE INTERNETOVÉHO OBCHODU. Nechcete zažít, že si koupíte drahé boty, čekáte na doručení a pak vám přijdou boty v hodnotě 5 tisíc obě pravé. Doufám, že ten kdo ty boty balil dostane pod stromeček špatnou karmu s depresí, protože si nic jiného nezaslouží.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den,

    v případě, že nastaly nepříjemnosti, upřímně se omlouváme. Prosíme o bezplatné vrácení v souladu s podmínkami obchodu za účelem vrácení platby. Z důvodu vysokého zájmu o náš obchod, může naše reakce trvat trochu déle než bývá standardně, avšak postupně se snažíme reagovat na všechny zprávy.

    Děkujeme pěkně za pochopení a spolupráci.
    S přáním krásných dnů
    Tým Eobuv.cz