Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dne 27.3 jsem objednal zboží skladem. Přisel mi email ve kterém bylo potvrzeno, že platba byla přijata a Vše pro vás připravíme, jak nejrychleji umíme, závodění máme v krvi. Po týdnu jsem psal email na který nikdo nereagoval, za další dva dny jsem telefonoval, prý že objednávku mají jako nezaplacenou poslal jsem jim potvrzení platby z bankovnictvi, prý ověří z účetní a obratem pošlou. Opět se nic nestalo .... Mizerná komunikace nezájem o zákaznika ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Absolutne nereaguji na emaily, nerespektuji vybrany model zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobry vyber
    • Pan, ktery zbozi markoval, byl prijemny

    Doruceni na pobocku trvalo relativne dlouho

    Na pobocce mi obsluha pouze predala zbozi k vyzkouseni a vic se nezajimala. Rada bych se zeptala na detaily lyzaku, moznosti, porovnani atd, ale bohuzel

    Kdyz jsem nasledne na pokladne zminila, ze vlastne nevim, co je to za botu, jelikoz mi nikdo neprisel poradit, tak bylo zcela ignorovano

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu a moc se omlouváme za nedotažený zákaznický servis. Prodejna byla o Vaší zkušenosti informovaná a v tuto chvíli nám potvrdila, že se s Vámi spojila a nabídla další postup. Věříme, že při další Vaší návštěvě proběhne ze strany prodejních asistentů vše na 100%. Děkujeme ER Tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla mi chybne vypočtena cena a obchod nenalezl jiné řešení než zrušení objednávky.

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Ano, prodejna udělala chybu při cenové kalkulaci balíku, proto se s Vámi domluvili na opětovném poslání za správných a výhodnějších podmínek. Pokud by tomu tak nebylo, neváhejte nás kontaktovat na [email protected]. Děkujeme ER Tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce 30.6.2023 v 11:00 byl uveden termín, kdy bude kolo na prodejně Praha 8, Karlín 4.7.2023. Do dnešního dne 7.7.2023 není kolo na této prodejně. Vím, že byly dva dny svátků (St, Čt), ale to snad ví i obchod, který měl mimochodem i ve dnech svátků otevřeno.

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Svátky nám ve vašem případě logistiku dopravy a následného postavení opravdu zkomplikovaly. Omlouváme se za zdržení, nicméně podle informací ze servisu bude dnes kolo k vyzvednutí. Děkujeme za pochopení. ER Tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    24.6. přišlo potvrzení objednávky. Dnes 1.7. po telefonické urgenci mi bylo ústně sděleno že zboží nemohou fyzicky najít přesto, že v systému ho pořád mají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotný personál řešit vrácení produktu, se kterým jsem nebyl spokojený. Argumentují obecným klišé s vědomím, že prodej mají za sebou. Nicméně z dlouhodobějšího pohledu tímto postupem přicházení o zákazníky, kteří se rádi vrací. Dobrý obchod se pozná právě při řešení problémů a nejenom, že něco prodá. Nikdy už bych si v daném obchodě nic nekoupil. Naštěstí je nabídka obchodů, které se nabízejí stejné produkty poměrně bohatá.
    • Nezájem prodavačů !!!!!

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, i když je pro nás opravdu doslova "šokující" :-( Rádi bychom znali Váš konkrétní komentář, abychom mohli celou situaci vyřešit s vedoucím prodejny. Chceme se stále zlepšovat, dejte nám , prosíme , bližší info na e-mail [email protected]. Děkujeme ER Tým.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • asi široký sortiment
    • kupovala jsem poukázku do obchodu jako dárek, takže výhody nemůžu posoudit
    • nejsou prozákazničtí - cokoliv změnit byl problém

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den , děkujeme za Váš příspěvek. Po konzultaci s kolegou jsme zjistili, že jste měla požadavek na nákup poukázky v hodnotě, kterou bohužel nemáme v nabídce. Co se týká i případného vrácení/výměnu již zakoupených poukázek, tak vzhledem k tomu, že se jedná o "ceninu" , ani zde ,bohužel, pomoci nedokážeme . Rádi Vám ale pomůžeme s jejich uplatněním na prodejně a proto vám nabízíme i osobní rezervaci s prodejcem na vybrané pobočce, který Vám (nebo vašemu obdarovanému kontaktu) bude osobně k dispozici .
    S případnou rezervací můžete kontaktovat vybranou prodejnu. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na [email protected]. Děkujeme ER Tým.

  • objednávka ještě nedorazila. Už se to týden zpracovává. Nechápu v čem je problém!

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, omlouváme se za prodlevu v informování a děkujeme za Váš příspěvek, na základě kterého jsme zjistili, že máme na Vás chybně vypsaný kontakt . Podle akt. informací Vás vedoucí prodejny úspěšně kontaktoval a potvrdil, že je pro Vás zboží již připravené. Hezký den , Tým ER .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo a obchod neraguje

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek a omlouváme se za prodlení v komunikaci. Podle informací z prodejny Vás kolega o možnosti vyzvednutí zboží informoval. Pokud by tomu tak nebylo, neváhejte nás kontaktovat na [email protected] . Děkujeme ER Tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • The orders are very slow.
    • The shop is selling stuff they dont have in stock and takes ages to be delivered
    • The shop doesnt inform you about the status of the order

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Please accept our apologies for the late delivery. Pick up your order in the Karlin store. Thank You. Team ER.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Celkem rychle doruceni
    • Celkem obtizna komunikace - na lince zakaznickeho servisu nikdo nezveda
    • Na vraceni penez maji lhutu 30 dnu - coz je neobvykle a odrazuje me to od nakupovani
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vyřízení objednávky. Bezproblémové vrácení.
    • Zboží rozbalené, zpětně vloženo do nepůvodního obalu, špinavý límec.
    • Absurdní výmluva na recyklaci a šetření přírody.

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, podle dostupných informací Vás prodejna , ohledně špinavého límce, již kontaktovala a domluvila s Vámi řešení. Pokud při dalším nákupu zjistíte, že zboží je podle Vás nekvalitně zabaleno, kontaktujte nás, prosíme, na [email protected] .
    Pokud nám přiložíte i fotku způsobu zabalení, pomůže nám to při následném jednání přímo s dotyčným pracovníkem, který zboží vyexpedoval. Chceme se zlepšovat a proto ještě jednou děkujeme za vaše konkrétní hodnocení. Tým ER

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pomalé dodání
    • Špatná komunikace obchodu(eshopu) - neochota

    Boty jsem si objednal 8.1.2023 a na eshopu Endorphinu zadal výdejní místo DPD. Bohužel zásílku jsem musel urgovat telefonicky u pracovnice eshopu, neboť boty nikdo nedoručil. Pracovnice mi sdělila, že to není jejich chyba a že se mám obrátit na dopravce. S takovou neochotou jsem se ještě nesetkal. Uvědomte si, že není moje starost se obracet na dopravce, je to váš problém!!! DPD jako dopravce je katastrofální. Přestože je tam uveden telefon na mě, nikdo nezavolá a nedomluví se. Již u vás nebudu nakupovat!!! Hrůza!!

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš komentář a omlouváme se za komplikace, spojené s dodáním vybraného zboží.
    Komunikaci naší kolegyně v e-shopu určitě prověříme, aby nedocházelo k případným nedorozuměním.
    Při vyfakturování vaší objednávky by Vám měl od nás přijít informační email, ostatní informace ohledně doručení zásilky již zasílá přepravce. Váš poznatek ohledně nulového kontaktu ze strany DPD předáváme dále k řešení přímo dopravci.
    Věříme, že Vás tato negativní zkušenost neodradí od dalších nákupů a budeme rádi, když nás navštívíte osobně na některé z našich prodejen, abychom Vás přesvědčili nejen o kvalitě produktů, ale také o ochotě našich prodejců. Děkujeme Tým ER

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neprehledny eshop
    • Zadne akce a slevy

    Zbožo nedorazilo a jen chodi nabidky prodejny

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, dle informace z prodejny, Vám byl 25.11.2022 odeslán email o připravení Vaší objednávky k vyzvednutí na prodejně. Vzhledem k tomu, že ve Vaší objednávce chybělo tel. číslo, kontaktujte nás prosím na tel. č. +420 777 355 833 . Děkujeme Tým ER

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na balik předem zaplacený v hodnotě cca3700kč čekam již přes týden!Obchod lže kdy zásilku odesílal,dopravce zas nekomunikuje a já se musím,musel pídit ,kde balík vůbec !!!Do teď ho nemám!

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, vzniklá situace nás mrzí, ale byla způsobena pozdržením dodání zásilky ze strany přepravce na základě změn adresy. Vše jsme s Vámi již řešili telefonicky a věříme, že příště bude již vše bez komplikací. Děkuji a přeji hezký zbytek dne Kamča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • kvalitni zbozi
    • arogantni komunikace

    Objednal jsem si zbozi do Alza boxu - nabidka na strankach obchodu. Spatne predali adresu nebo instrukce pro spedicni spolecnost a nasledne vec nechteli resit, at si to vyresim sam, ze bylo vyexpedovano a dopravu si mam resit na primo.

    Bohuzel jsem byl tou dobou mimo CR - musel jsem resit a zapojit do doruceni dalsi lidi.

    Zakaznicka linka - absolutne NEprozakaznicka az arogantni - furt dokola to same, misto toho aby proverili stav a pokusili se napravit chybu.

    Reakce obchodu Endorphinrepublic.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že Vaše objednávka neproběhla na 100%. Věřím, že se již vše vyřešilo. Adresy se nám kopírují z toho co vyplní zákazníci, nic nepřepisujeme ručně. Bohužel DPD přesměrovává balíky z DPDpointů, které mají plnou kapacitu, ikdyž by neměli mít, na jiné výdejní místo a to my neovlivníme. Dohoda o tom kam balík chcete přesměrovat, řeší řidič přepravce s Vámi, my totiž nevíme jaké možnosti Vám může nabídnout a co Vám bude nejvíce vyhovovat. Problém řešíme s DPD, aby se již nestávalo. Pokud by jste měl ještě nějaký problém nebo připomínku napište mi email na [email protected]. Děkuji a přeji hezký zbytek dne Kamča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spokojenost s objednavky v minulosti
    • Nespokojenost s posledni objednavkou s kvalitou zbozi

    Objednala jsem cyklo short RC od Scott. Po jedine projizdce se v zadni casti objevila vydrolena mista, s popraskanym materialem. Vypada to, jakoby by byl material zpuchrely. Poslala jsem foto na mail. A dnes mi pani rekla, ze jsem si to udelala sama od sedla. Podotykam, ze na tomto miste rozhodne nesedim. Nicmene tento tyden donesu kratasy do obchodu a vezmu s sebou i cyklodres, aby bylo videt, ze od dresu to byt nemohlo. Dale s sebou vezmu kratasy RC od Scott, ktere pouzivam 3 nebo 4 roky. A rozhodne prodrena mista ani po teto dobe na sobe nemaji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nekomunikace

    Objednala jsem dětský set lyží a vázání. Na můj níže uvedený dotaz po obdržení lyží, jsem ani po týdnu nedostala odpověď. "Dobrý den,
    dnes lyže dorazily. Mohu se optat, proč dorazily extra lyže a extra vázání? Nikde není uvedeno, že by vázání nebylo namontováno. Naopak na obrazků je vyobrazeno vázání již přidělané.
    Neměla by tato infomace být jaksi součástí nabídky, aby něbyl kupující překvapen, že si to musí nechat ještě dodělat? Upřímně - vybrala bych pak jiné, již hotové lyže. Navíc u dětských lyží jsem se nikdy nesetkala s tím, že by se prodávalo vázání extra.
    Je to pro mne nemilá zkušenost a nemyslím, že bych vás dál doporučila."