Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Co mám hodnotit? Nic jsem nedostal!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod nabízí věci, které nedokáže sehnat.
    • Nekomunikace, odpověděli až na můj přímý dotaz. Teprve tak jsem se dozvěděla, že část mé objednávky už mají skladem (a další položky "se nedaří získat").
    • Neumí sloučit různé objednávky, takže mi ve stejný den došly dva balíčky se dvěma dobírkami. Na přímou prosbu a dotaz mi odpověděli, že "sloučení objednávek není technicky možné".

    Nakupuju poslední dobou hudební nosiče v různých obchodech a toto byla bez debaty nejhorší zkušenost. Pozitivní je pouze to, že zboží, které sehnat zvládli (celkem tři položky z pěti ve dvou různých objednávkách), doručili v pořádku a za sjednanou cenu. Oproti jiným obchodům, které průběžně komunikují, uvádějí reálnou dostupnost zboží, dodržují slíbené termíny a umožňují přesuny mezi objednávkami, nevidím důvod, proč nakupovat tady. Řeknu to ještě jinak: běžte na Gramodesky.cz, nebo Musicrecords.cz, těm to trochu déle trvá, ale seženou vše, co slibují.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po mesici nemam objednanou desku ani informaci proc nebyla dodana.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jinde nesehnatelné Cd.
    • Katastrofální komunikace.
    • Zrušení objednávky mi oznámili až když jsem jim napsal o informace o objednávce.
    • Termín dodání střílí od boku.

    Nedoporučuji.!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pi několika týdnech jsem se ozval a byko ni oznámeno že mi objednávku ruší,kdych se neozval tak by si peníze asi nechali a nic neposlali,to ve mě důvěru Opravdu nevzbudilo, dotyčný pan na telefonu byl Este dost protivný, raději se tomuto obchodu vyhněte obloukem ----------

    Pokud je firma ENfilmy pod stejnými majiteli tak musím říct ze se jedná o nebe a dudy,tady se i slečna chovala velmi slušně a zboží mi byko doručeno včas

    Reakce obchodu ENdisc.cz

    Dobrý den. Nikdy jsme spolu po telefonu nehovořili. Pravda je pouze to, že jste objednal titul s dostupností do 5 týdnů a za tři týdny jsme objednávku zrušili s tím, že titul se, bohužel, získat nepodaří. Peníze Vám byly vráceny zpět obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibuje dodání a sliby neplní

    Na internetových stránkách deklaruje zboží u dodavatele, dodání do 3-5 dnů. Po 2 měsících čekání objednávka prodejcem zrušena s odvoláním na nedostupnost. Prodejce ale stále deklaruje dodání do 3 - 5 dnů. Je to už druhá negativní zkušenost s tímto obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna obj. doručena včas na druhou čekám měsíc a půl bez jakýchko li informací od dodavatele. Při dotazu na obj. velké ticho, velké zhoršení obchodu hlavně v komunikaci! KOMUNIKACE - KATASTROFA!

    Reakce obchodu ENdisc.cz

    Dobrý den,

    Objednávka 6000001519 byla na titul s dostupností do 5 týdnů a odeslali jsme Vám ji dva týdny po založení. Tento balík Vám byl doručen již dne 23.9. a zboží tak máte už 3 týdny doma.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přišlo mi cdcko. Nikde mi nespadlo nic. 2x jsem ho přehrál hrálo v pohodě pak jsem z blbyho digipacku udělal normální verzi a u cd přeskakují písničky. Celou dobu to bylo v nějakém obale a nebylo to položené jen tak na stole.

  • Bylo mi, bohužel, už poněkolikáté namísto originálu zasláno vypálené CD.

    Reakce obchodu ENdisc.cz

    Dobrý den,

    i vypálené CD je originální pokud je páleno držitelem licence. Zde jde o technologii výroby. Buď CD výrobce lisuje ( u větších nákladů) nebo je pálí (u menších nákladů). Vždy jde ale o originál jen vyrobený jinou metodou.

    Prodej neoriginálních CD není v ČR legální a všechny tituly které máme v nabídce jsou od dodavatelů, kteří mají zboží od držitelů licence.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka z 18.. 6. 2022 zatím nebyla doručena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad jen to, že má tituly, které už jinde nemají, ale za otřesné ceny
    • absolutní nevstřícnost obchodu
    • prodejce neví, kdy vůbec nabízené zboží dostane
    • když jsem ho požádal, aby mi po obdržení zboží zaslal sms, objednávku mi obchod zrušil, ačkoliv jsem měl o LP Susane Raye vážný zájem
    • stejné LP nyní nabízí o 200,-Kč dráž !!!
    • arogantnost prodejce

    S takovýmto přístupem jsem se ještě na internetu nesetkal. Protože jsem měl naplánovanou léčbu v nemocnici, potřeboval jsem vědět, kdy mi zásilka dorazí (termín dodání 2-4 týdny), abych byl doma. Prodejce odmítal pochopit, že nebudu mít přístup k internetu a neučinil ani dotaz na svého dodavatele, kdy skutečně bude mít LP skladem. Místo toho mí jednostranně objednávku zrušil s tím, že si mám LP objednat, až budu doma. To sice už jsem, ale mezitím tento vykutálený prodejce zvýšil cenu LP o cca 200,-Kč (a to i původně stálo tuším 520,-Kč). Solidní prodejce by LP objednal a případně pozdržel jeho odeslání, až se mu dle mnou navržené dohody ozvu, že jsem doma. Doba dodání zdraženého kusu se přitom zkrátila, takže ho patrně prodejce může nyní odeslat dříve. Kdyby mi napsal, že LP bude do 14 dnů, nemusel mou objednávku rušit. Na jednostranné zrušení objednávky neměl obchod žádné právo. Za cenu kolem 720 Kč už o LP zájem nemám, dle Občanského zákoníku platí má původní objednávka.
    VARUJI VŠECHNY PŘED TÍMTO NESERIÓZNÍM PRODEJCEM !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerce zboží které nemají, dodací lhůta nekonečna, komunikace žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Interpret na LP byl u fa.k sehnání
    • LP vinyl - deska je křivá a při přehrávání je to znát na zvuku.

    Rozhodně nedoporučuji nákup v tomto obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikační problémy, pokud bych se nezeptal po měsíci na stav mé objednavky, tak ze strany obchodu nic. Po dotazu sdělení ze objednávku ruší, takze nikdy více. Nevím proč nabízíte něco co nejste schopni dodat!!!!
    • Zboží skladem. Přesto objednávka zrušena. ??????
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují, zaplacené zboží nebylo doposud dodáno, ani peníze nebyly vráceny.

    Reakce obchodu ENdisc.cz

    Komunikujeme. Psali jsme Vám, že album se v dopravě poškodilo a objednali jsme pro Vás nový kus - proto, bohužel, to zpoždění.
    Stejně tak na Váš email který jste nám psala jsme Vám odepsali ještě týž den.

    Objednávku tedy zruším a peníze se Vám během tří dnů připíší zpět na kartu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechutně dlouha doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží dorazilo v pořádku, to je ale snad ta nejzákladnější věc, kterou by měl splnit každý e-shop, pokud se nejedná o podvod
    • smyšlená doba expedice u informací o produktu
    • naprosto tristní e-mailová komunikace
    • telefonní číslo je vypnuté
    • neochota splnit naprosto jednoduchý požadavek, který dokonce sami na svých stránkách nabízí (změna dodací adresy)
    • lživé informace (když už jsem si změnu dodací adresy vymohl, bylo mi sděleno, že změna byla provedena, což ale nebyla pravda – zboží přišlo na původní výdejní místo)
    • na poslední e-mail už raději neodpověděli vůbec
    • pošlou vám odkaz na sledování statutu objednávky, ten ale nebyl dodnes ani po doručení objednávky jedinkrát aktualizován

    Na ENdisc.cz jsem si 13. 12. 2021 objednal dva vinyly. Oba měly uvedenu dostupnost "Skladem – expedujeme do 24 hodin". Samozřejmě jsem očekával, že v době před Vánoci to může trvat o něco déle. Nicméně když jsem po automatickém potvrzení objednávky nedostal 4 dny stále jakoukoli informaci o odeslání a odkaz na sledování statutu objednávky také neobsahoval žádné nové informace (spoiler: ani po doručení a vyzvednutí objednávky se na tomto odkaze nic nezměnilo, je tedy naprosto k ničemu), kontaktoval jsem e-shop 17. 12. přes kontaktní formulář i e-mail. Potřeboval jsem totiž zjistit, kdy objednávka přibližně může dorazit, protože od určitého okamžiku jsem měnil místo bydliště, a kdyby tedy byla objednávka odeslána příliš pozdě (což jsem podle informace o expedici do 24 hodin, i když jsem počítal s téměř týdenní rezervou, nemohl předem očekávat), bylo by nutné provést změnu adresy.
    18. 12. jsem dostal odpověď, že objednávka bude odeslána 22. 12. (ano, z expedice do 24 hodin se bez jakékoli omluvy nebo aspoň informování stala expedice do 216 hodin) a změna adresy není možná (přestože kontaktní formulář na webu e-shopu přímo nabízí možnost "Změna adresy"). Prý mám objednávku zrušit, nechat si vrátit peníze a založit objednávku novou. No, jenže vzhledem k tomu, že bych nejspíš v tom případě s dalším devítidenním čekáním na odeslání dostal zboží někdy v lednu, což je, přiznejme si, na vánoční dárek docela pozdě, tahle nabídka se mi úplně nezamlouvala.
    Odpověděl jsem tedy, že nerozumím tomu, proč nelze výdejní místo změnit, když zaprvé do odeslání objednávky zbývají celé 4 dny a zadruhé tuto možnost sami nabízejí na svých webových stránkách.
    Za dva dny (20. 12.) jsem dostal zprávu od e-shopu, že mi teda to výdejní místo změnit můžou (najednou), ale mám tedy počítat se zpožděním v odeslání 1–2 dny. To je teda ta nejpomalejší tiskárna na štítky, o které jsem kdy slyšel.
    Každopádně jsem obratem odpověděl, že potvrzuji a změnu chci provést, a věřím, že se i přesto podaří odeslat objednávku v původním termínu.
    Další den (21. 12.) jsem dostal od ENdisc.cz poslední e-mail s krátkým textem: "Dobrý den, děkuji za zprávu. Změnu jsem provedl".
    Jaké překvapení mě čekalo den poté (22. 12.), když mi dorazil e-mail od Zásilkovny, že balíček převzali od odesílatele a v poli "Výdejní místo" se skvělo to původní. Žádná změna výdejního místa, jak mi bylo oznámeno, neproběhla.
    Na můj následný e-mail požadující vysvětlení této situace již nikdo z ENdisc.cz nezareagoval.

    TL;DR: ENdisc.cz důrazně nedoporučuji, jejich komunikace a chování je tristní a laxní. Poskytují lživé informace. Vyhněte se tomuto e-shopu obloukem. Pokud vámi požadované zboží jinde v ČR neseženete, raději zkuste některý z ověřených německých nebo britských e-shopů. Z vlastní zkušenosti vím, že je velká šance, že se k vám zboží dostane rychleji a často i levněji pořídíte.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jako nechápu proč se mě někdo ptá na nákup, když mi ještě zboží nedorazilo. Sledování zásilky? Fajn, mám číslo zásilky, ale nemám ho kam zadat, takže se stejně dozvím prd. A ještě jedna zkušenost: 2x jsem zkoušel objednat album oblíbené japonské kapely. 2x nedorazilo, za což se mi samozřejmě obchod omluvil. Ale proč to mají tedy proboha v nabídce???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    DVD objednáno 10.12.2021 do dnešního dne nedorazilo