• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neměli na eshopu vystavené zboží

    Zrušili mi objednávku s tím, že zboží vyprodali, nemají aktualizované stránky a dodavatel je již nemá.... Moc tomu nevěřím, protože jinde zboží mají.

    Reakce obchodu eNářadíNástroje

    Dobrý den pane Kovaříku,
    mrzí nás tato Vaše zkušenost s naším obchodem. Bohužel takovéto technické problémy se občas prostě stanou.

    Přejeme pěkné dny.
    Za tým EnářadíNástroje,
    Chytilová Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží neměli skladem, dostupnost od dodavatele neznámá, tak zrušili objednávku. Pořídil jsem u splečnosti Boukal, tam skladem měli.

    Reakce obchodu eNářadíNástroje

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, jen pro upřesnění u zboží byla informace o dostupnosti a to "na dotaz". Pokud máme u produktu tuto informaci, je dobré si termín před objednávkou prověřit.
    S přáním pěkného dne,
    Tým EnářadíNástroje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přestože na webu bylo že položka je skladem, tak obchod napsal, že čeká na naskladnění, čímž se dodávka zpozdí nejméně o 3 týdny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    To , proč jsem hrubě nespokojený nejlépe vysvětlí má komunikace s obchodem, kdy jsem se dotazoval na doručení zboží, které obchod uvádí jako - SKLADEM ! :

    Re: [Enaradinastroje] Objednávka 20200387

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, ale z důvodu neočekávaného výpadku kamionové dopravy u našeho dodavatele nám zboží přijde až tuto středu 13.5. Termín dodání Vaší objednávky jsme tedy nuceni posunout. Bohužel tato situace souvisí s restriktivními opatřeními, které v Německu stále trvají v souvislosti s epidemií COVID-19.

    Samozřejmě pokud budete chtít objednávku zrušit dejte nám vědět.
    Věříme, že situace se brzy zlepší, zatím bohužel nejsme schopni reagovat rychleji na vzniklé problémy.
    Jako omluvu prosím přijměte slevový kupon ve výši 5% na Váš další nákup. V košíku stačí zadat kód DĚKUJEME.
    S přáním pěkného dne,
    Chytilová Petra

    Na to jsem reagovat takto :

    Dobrý den !
    Svou objednávku nechám doběhnou i za cenu zpoždění. Ale po této vaší zprávě si vás zařadím do databáze NEPOUŽITELNÝCH obchodů, se kterými už spolupracovat nebudu .
    Teď mi tu sdělujete něco o vašem dodavateli v Německu , ale v E-shopu jste zboží uváděli jako SKLADEM ! Tak že to byla lež a podvod. Do této chvíle to u zboží stále uvádíte ( viz. https://www.enaradinastroje.cz/zamecnicke-kladivo-peddinghaus-ultratec-300g/)
    Přitom se chcete omluvit a nabízíte slevu 5% NA DALŠÍ NÁKUP.
    Děláte si z lidí srandu ?
    Jaký další nákup ?
    Pokud by jste se chtěli nějakým finančním způsobem revanšovat za svou chybu, měla být sleva poskytnuta právě na toto včas nedodané zboží a hlavně za klamání zákazníka.
    Vy zatím místo jakéhokoliv “omluvného” , si zajišťujete další odbyt.

    To je nehoráznost ! ! !
    S pozdravem Petr Fráňa

    Reakce obchodu byla takováto :
    Dobrý den pane Fráňo,
    děkujeme za Váš názor. Skladem je uvedeno proto, že máme systém propojený s firmou Peddinghaus v Německu. Za běžné situace je doručení z Německa max. do 24 hodin již k zákazníkovi. Bohužel omeznení v souvislosti s pandemií COVID-19 stále trvají a mění se opravdu ze dne na den. Tato situace je pro nás nová a snažíme se reagovat jak nejlépe umíme.
    Běžně v takové situaci neúčtujeme dopravu, což samozřejmě bude i u Vaší objednávky.
    Pokud s našim postupem a jednáním spokojen nejste a považujete nás za lháře a podvodníky, můžete objednávku samozřejmě stornovat.
    S pozdravem,
    Petr Žitník

    Pokud je pro normálního smrtelníka uváděno : SKLADEM, jedná se o zboží, které se fyzicky nachází v prodejním skladu, ze kterého je možné OKAMŽITĚ expedovat. Toto zboží je majetkem dané firmy a ne jejího dodavatele. Správně mělo být uvedeno - SKLADEM U DODAVATELE !
    Proto považuji chování obchodu E-nářadí nástroje za klamavé a tudíž lživé.

    Názor na tento obchod nechť si udělá každý sám.

    Reakce obchodu eNářadíNástroje

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a jsme rádi za zveřejnění konverzace. Právě z této konverzace je zřejmé, že jsme se opravdu "provinili" tím, že na našem eshopu je u zboží, které si zákazník objednal napsáno "skladem" a ne "skladem u dodavatele". Za to se omlouváme. Musíme se ale ohradit k nařčení, že jsme lháři a podvodníci. Bohužel restriktivní opatření, které díky COVIDu 19 stále trvají mají dopad i na nás. Ovšem se všemi zákazníky komunikujeme a pokud se problém s dodací lhůtou vyskytne snažíme se jej řešit ke spokojenosti zákazníka. Což myslím i zvěřejněná konverzace potvrzuje. Zákazník mohl objednávku stornovat před dodáním pokud ho naše jednání pohořšilo a jsme pro něj podvodníci. To ovšem neudělal, objednávku jak tvrdí "nechal doběhnout" a rád přijal, jako naši omluvu, dopravné zdarma.

    Je velmi jednoduché takto poškodit dobré jméno firmy, kterou se snažím spolu s mými zaměstanci budovat, v tomto případě ovšem ať si opravdu každý udělá názor sám. Já děkuji svému týmu za práci, kterou společně každý den tvoříme.
    Za tým eNářadíNástroje,
    majitel Petr Žitník