Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    Úžasný obchod, skvělá nabídka a prozákaznický přístup včetně skvělé komunikace.
    Moc děkuji za pomoc a ochotu a doporučuji !

  • 100 %

    • Rýchle dodanie
    • Rýchle vrátenie peňazí
    • Žiadne

    Reklamovala som tovar nakoľko sú tu negatívne recenzie som nečakala peniaze tento mesiac balík som odoslala minulý týždeň piatok a peniaze už mám na účte. Nikdy som problém nemala s odchodom a rozhodne si objednám znovu.

  • 10 %

    • před vánoci poslali špatný produkt, už nebyl čas na výměnu
    • při odeslání zboží na výměnu nedali ani vědět že balíček přijali
    • už je to týden co jsem jim balíček poslala na reklamaci a bez odezvy
    • vysoké ceny

    vůbec nemám dobrou zkušenost, nedoporučuji

  • 60 %

    • Doprava pouze přes českou poštu
    • Vysoké ceny

    V on-line obchodě jsem nakupovala několikrát, většinou kvůli dárkům na Vánoce. Ceny jsou bezpochyby vysoké. Kvalita výrobků je dobrá, ale ceny jsou i tak zbytečně vysoké.
    Mám zkušenosti i s výměnou velikosti, která proběhla bez problému.
    E-shop využívá dopravu jedině pomocí české pošty, což považuji jako nevýhodu, kvůli době dodání a ceně. Celkové zpracování objednávky trvalo déle než u jiných e-shopů. Produkty ale vždycky v pořádku přišli a jsem s nimi spokojená.

  • 80 %

    • Objednávala jsem po druhé a vše v pořádku, zboží došlo rychle
    • Velmi vysoké ceny, vyplatí se nakupovat ve slevových akcí

    Někdy cena neodpovídá přímo kvalitě výrobků, nicméně za mě byla komunikace v pořádku a zboží došlo rychle. Nikdy jsem ale žádné nereklamovala, tak nemohu posoudit tento požadavek.

  • 80 %

    • Motivy, které se mi jinde nepovedlo najít

    Objednávka triček s potiskem dorazila za 10 dní (zboží šlo z Německa, zřejmě tam mají sklad). Trička mají nižší gramáž, snad chvíli vydrží a motivy se hned neoperou.
    Vracet ani reklamovat nic nepotřebuji.
    O průběhu objednávky chodily informace emailem.

  • 100 %

    • Doručeno do týdne i přes státní svátek.
    • Krásná, kvalitní mikina.
    • Zbozi které jsem nemohla nikde sehnat.
    • Obchod okamžitě reagoval na email.

    Po přečtení recenzi, které jsou zde, jsem měla docela velkou obavu.. jaké zboží přijde, pokud přijde.. jak budu případně řešit reklamaci atd..

    Minulý týden jsem objednala mikinu, která nešla nikde jinde sehnat..musím říct, že od objednávky asi druhý den mi přišlo, že mikina byla vyexpedovana z logistickeho centra (dokonce to byl vikend), i přes státní svátek dorazila naprosto v pořádku, opravdu krásná, kvalitní, myslim si ze i velikostně bude sedet (muž zatím nevyzkousel) do týdne.. během této doby jsem se nedockave informovala kdy bude predana dopravci, okamžitě jsem dostala odpověď.. takže já můžu obchod určitě doporučit a ode mě má ***** a jistě jsem nenakoupila naposledy.

    Dodatek - velikost také sedí perfektně.

  • 10 %

    • Nezáujem o zákazníka
    • Ľahostajné (ne)riešenie problému
    • Komunikácia so zákazníckym oddelením

    Prvý a posledný raz čo som s týmto obchodom mala dočinenia. Objednávka potvrdená, platba odoslaná, zvolená možnosť dodania kuriérom, no v priebehu troch týždňov mi nebol obchod schopný doručiť informáciu, že s mojou zásielkou je nejaký problém. Keď som im po tomto čase písala mail, čo je s mojou objednávkou, tak vraj nastala chyba na pošte a balík si mám dohľadať cez číslo zásielky sama! Balíček mi už druhý týždeň "kempuje" na pošte bez toho aby mi dal niekto avízo! Ďakujem vám veľmi pekne, mal to byť darček pre manžela k sviatku, keby nič neriešim, tak by svoj darček nedostal ani o rok. Určite obchod neodporúčam, môžete sa hanbiť! Konkurenčný eshop ma zatiaľ nikdy nesklamal, ako po stránke kvality tak po stránke komunikácie so zákazníkom. Vzhľadom na ďalšie recenzie nespokojných zákazníkov by som sa nečudovala, keby sa na tento eshop bližšie pozrie ČOI...

  • 10 %

    • Komunikace pouze přes email
    • Nekorektní firma

    Zakoupila jsem zboží, které mi velikostně nesedělo. Obratem odesláno zpět, přijato potvrzení o vrácené zásilce a je to už měsíc a půl a stále nebyly vráceny peníze. Výmluvy typu firma prochází změnou a vše musí dohledávat ručně. ????? Velké zklamání z tohoto e-shopu, rozhodně nedoporučuji.

  • 80 %

    • pěkné zboží, velký vběr
    • časté akční - zvýhodněné ceny
    • nezvykle dlouhé doby doručení i vrácení peněz

    Již jsem objednávala několikrát a i přes dlouhé lhůty nakonec vše ok. Objednám příště znovu, nespěchám. :-)

  • 20 %

    V tomto e-shopu jsem nakupoval od roku 2016 vcelku bez problémů. Letos je to ale katastrofa. Za 14 dnů nebyli schopni zpracovat objednávku, vymlouvají se že “nevidí” platbu na účtu apod. Přestože jsem jim ihned po zaplacení zaslal sken příkazu. Zabrala až výhrůžka, že záležitost předám ČOI a P ČR Naprosto tristní a neprofesionální komunikace. Zboží jsem po zaplacení obdržel za 3 týdny, žádná omluva nebo vysvětlení proč ke zdržení došlo. Už tam nakupovat nebudu. Karel

  • 10 %

    • žádná
    • nefunkční telefonní linka
    • nefunkční chat na webu
    • komunikace ze strany obchodu pouze ve slovenštině
    • nelze na webu najít jakýkoliv kontakt
    • jen jeden způsob doručení - česká pošta

    Bohužel zboží, které inzerovali, že budou mít do týdne neměli ani po měsíci. Po měsíci nakonec oznámili, že je zboží vyprodané. Jediné štěstí bylo, že mi vrátili peníze. Ale vše bylo spojeno s mou urputností, neboť jsem to nenechala být. Hrozný je především jejich klientský servis. Očekávala bych, že budou mít funkční chat na webu, který nefunguje. Telefonní linka na českou infolinku již odpojená. Po vyhledání čísla Googlem, již ukazuje, že číslo zřejmě používá HomeCredit. E-mailová komunikace je jediný způsob, jak se s nimi spojit. Zde probíhá komunikace ze strany obchodu pouze ve slovenštině. Teda aspoň u mě probíhala, a to musím podotknout, že ještě rozumím. Nalezení kontaktu na ně na webu je nemožné . Povedlo se až u e-mailu, který potvrzoval objednávku. Pouze jeden způsob dopravy - Česká pošta.

    Samotné zboží nemohu hodnotit nebo mi žádné nepřišlo, ale i tak nedoporučuji obchod a to zejména pro klientský servis a komunikaci

  • 10 %

    2 měsíce a stále nemám peníze zpět za zboží. Výmluva na nový systém.

  • 10 %

    • zboží přišlo celkem rychle
    • nevrací peníze když něco vrátíte
    • nevrací peníze když něco vrátíte

    Dobrý den , bohužel mám špatné zkušenosti s tímto obchodem , objednal jsem si boty , bohužel jsem je musel vrátit byly malé 12.5.2023 mi přišla sms že vrácené zboží přijali a do dneška 22.6.2023 peníze stále nemám zpět. Neustále píší že se to vyřizuje. Jsem z toho celkově zklamaný . Číslo objednávky: 01010134683

  • 60 %

    • Dřívější objednávky bez problémů
    • Poslední objednávka s problémy

    Nakoupila jsem opakovaně. Nikdy nebyl žádný problém. Pravdou je, že jsem dříve nic nevrátila.
    V poslední objednávce jsem zboží vracela, obchod komunikoval, ale peníze neposílal. Dnes však peníze na účet dorazily, 22 dnů po vrácení.

  • 10 %

    • Ziadna
    • Zlá komunikacia
    • Nedá sa dovolať
    • Neustále výhovorky system
    • Nevracajú peniaze
    • Neustále výhovorku na Firmu v Nemecku

    Objednany tovar mi prisiel poskodeny,po pisomnej komunikacii(nakolko do firmy sa neda dovolat)mi bolo slubene vratenie penazi za tovar a naklady na postovne.JE TOMU uz mesiac a po dalsich pokusoch sa vyhovaraju na system,alebo komunikaciu z nemeckou firmou,.Je to najhorsi a podvodny E shop z akym som sa stretla.

  • 10 %

    • Zákaznický servis, otřesné chování
    • Nefunkční slevové kódy avizované přímo na stránce
    • Zákazník obchod obtěžuje.
    • urážení zákazníka, porušování práv zákaznika

    VARUJI PŘED PRAKTIKAMI OBCHODU! ROZMYSLETE SI NÁKUP NA EMP-SHOP.cz / sk

    Perličky ze zákaznické péče emp-shopu. Věty níže cituji přímo z e-mailů od zákaznické linky. (Řešila jsem úpravu objednávky, kterou jsem neodsouhlasila a podivné zmizení slevového kódu na 550 Kč)

    - "s typmi ľudí ako ste vy je to vždy náročné"
    - "V dnešnej dobe si niektorí zákazníci myslia, že keď sa začnú „oháňať“ sociálnymi sieťami, že tým dosiahnu rýchlejšie vybavenie, prípadne na seba upriamia pozornosť všetkých naokolo. Ak takúto potrebu máte, nech sa páči...."
    -"Moje celé meno je Alžbeta Dreisigová, toto nájdete aj v mojej emailovej adrese v podpise, číslo na nadriadeného vám v tejto vzniknutej situácii neposkytneme, nakoľko je jeho čas dosť vzácny"
    - "Vaša netrpezlivosť a osočovanie (keď na to nie je ešte dôvod) nás veľmi udivujú."

  • 10 %

    • Neodporučam

    Ruky preč od nich. Objednal som si šiltovku na ktorú som čakal mesiac a aj tak neprišla. Ďalší týždeň som im musel vypisovať o vrátenie peňazí. Samozrejme poštovné za nič som už viac nevidel.

  • 10 %

    • Nedodání zboží

    Zboží zaplacené 14 dní. Na mé zprávy odpovídají, že stále čekají na připsání platby. Nelze se dovolat. Zasílala jsem i potvrzení o platbě.

  • 10 %

    Již 3 měsíce čekám na vrácení peněz. ČOI doporučuje podat trestní oznámení. Pokud se chcete někdo připojit, či jste jej už podali, kontaktujte mne na [email protected].