-
EMAT - Prodej elektromateriálu: klidně Vám zašlu emailovou komunikaci. 24. 06. 2014 objednáno. Dodání do 4 dnů. V mailu jasně napsáno a zvýrazněno červenou!
dne 2. 7. 2014 odpověď na můj dotaz:
Dobrý den,
platbu jsme obdrželi. Chybějící zboží očekáváme zítra, obratem ho tedy odešleme.
další mail 3. 7. 2014:
Dobrý den,
velice se omlouváme za zdržení.Chybějící zboží zde budeme mít příští týden.
8. 7. 2014:
Vážený zákazníku,
zboží z Vaší objednávky jsme právě odeslali na Vaši doručovací adresu. Zásilka bude doručována následující pracovní den.
Nevím co tu šaškujete, stačilo rovnou přiznat že se Vám tam něco zdrželo a je to. Místo toho tady lžete jak malé děcko. -
Pepé: Dobrý den,
naše vyjádření není lživé, naopak je naprosto přesné.
Očividně došlo k tomu, že si zákazník předanou informaci o dostupnosti při vytváření objednávky nepřečetl. Pak je bohužel přesvědčen o jiné dostupnosti. Abychom předešli dalšímu takovému nedorozumění způsobeném nepozorností, budeme v budoucnu informovat zákazníky o dostupnosti vícekrát. -
Chtěl bych reagovat na odpověd obchodu emat.cz na můj původní komentář pod jménem Pepek. Prodejce v odpovědi lživě uvádí, že mě informoval, že zboží bude dodáno do 15 dní. Doba dodání byla uvedena 4 dny. Nevím proč prodejce lže, nebo spíš vím, ale nevím že jim to za to stojí. Pokud se to někomu nezdá, mohu klidně doložit mailovou komunikaci. Vědět to dřív, tak dám zcela jiště nedoporučující stanovisko, příště už budu chytřejší ;-)