Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují
    • Zboží nemají

    Hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nechají vás objednat zboží za výhodnou cenu 30% pod urovni konkurence a pak objednavku bez slova omluvy vystornují. absolutně neduveryhodné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    komunikace žádná, zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Prišlo mi úplne jiné zboží,obchod se nemá k tému aby to dalo do pořádku.Stale čekám kým mi někdo odpoví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání jsem neobdržel žádnou informaci o provedené objednávce. Za týden jsem volal, jak to s objednávkou vypadá. Druhý den volali z obchodu, že zboží již není u dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nebylo na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu nic hodnotit ,protože mi nic nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání je zřejmě vyslán traktor do Číny pro zboží, proto ani za týden tu ještě není.

    Nic neobjednávat.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží mi přišlo poškozené krabice bez vnějšího poškození (plastový doraz)
  • Nedoporučuje obchod

    • obchod zrušil objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabizi zbozi, ktere nemaji skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jeden z mnoha pseudoobchodů.
    • Na e-shopu byla informace, že objednané zboží mají skladem a zasílají druhý den. Po objednání přišel mail, že zboží objednávají u dodavatele a přijde kdoví kdy.

    Jeden z mnoha pseudo e-shopů. Nepravdivě informuje, že má zboží skladem a posílá druhý den, což není pravda.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží uvedeno skladem, nicméně po více než týdnu od objdnávky sebemenší reakce ohledně odeslání. nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedoručeno i přes urgence
    • nereagují na emaily
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace. Zboží po týdnu nedodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, napřed jsem si brusku objednal, proto, že byla skladem.
    Přišla mi odpověď, že objednávka se ruší, proto, že není skladem.
    Za dva dny opět byla ve Vašm obchodě skladem, objednal jsem ji tedy. Došla mi odpověď, že se musí objednat u dodavatele.
    Pokud s takovým to přístupem k zákazníkovi budete pokračovat, tak se na Vás zakaznici vyprdnou...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec se 6 dnů neozvali
  • Nedoporučuje obchod

    objednávka stornována obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku potvrdí, a následně za několik dnů zruší, že zboží není u dodavatele, přitom při objednání bylo sklade, tak mi to hlava nebere!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být skladem ale po objednání jste zrušili objednávku z důvodu že zboží není skladem.