Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    chci se zeptat, jestli váš obchod plánuje dělat vánoční slevy na vybrané produkty. Přemýšlím, že bych nakoupil elektroniku jako vánoční dárky a chtěl bych vědet kde to bude výhodnější...

    Díky,
    Matěj

  • paveeel:

    Dobrý den pane Pavle,

    pokud si vyberete zboží, které máme na skladě, standardní doba doručení je 48 hodin. Pokud učiníte objednávku do 14:00, zboží Vám bude doručeno již následující den. U produktů, které nemáme skladem, záleží na dodavateli.

    Hezký zbytek dne.

    Team ELME.cz

  • Dobrý den,

    pokud bych si u Vás objednal pračku a sušičku, jaká by měla být doba doručení do Mladé Boleslavy?

    Děkuji mnohokrát za odpověď.

  • Dobrý den,
    27.10.2015 jsem si u elme objednala mrazák. Při zadávání objednávky jsem vznesla i několik technických dotazů. Po odeslání objednávky jsem na webu sice viděla, že byla přijeta, ale zarazilo mě, že nepřišel žádný email s potvrzením objednávky. Nevěděla jsem tedy její číslo, neměla jsem v ruce, co jsem vlastně objednala. V úterý dopoledne jsem začala pátrat po jiném mrazaku, myslela jsem si, že jsem objednávku do elme zadala špatně. Odpoledne mi přišla sms o potvrzení objednávky, zboží bude dodáno v následujících dvou dnech - tedy ve středu nebo čtvrtek. Použila jsem jejich firemní mail, abych zjistila odpovědi na své dotazy a upřesnění doby dodání, protože jsem zaměstnaná a musím se tedy z práce uvolnit. Bylo mi řečeno, že dodání bude pravděpodobně v pátek. Ptala jsem se na odvoz starého spotřebiče, to prý lze sjednat za 399 Kč, už jsem se však od pana Hýska nedověděla, že to musím sjednat dopředu. Nakonec v pondělí 5. 10. dorazila sms o dodání balíku. Pan řidič jel sám, protože vynesení nebylo v objednávce. Jen díky jeho ochotě jsem s ním já šedesátiletá ženská vytáhla mrazák do 4. patra a starý mrazák vynesla. Je to má první nepříjemná zkušenost i internetovým nákupem a tuto firmu už nikdy kontaktovat nebudu

  • Dobrý den, po zaplacení objednávky mi bylo sděleno, že výrobek už nemají a mít nebudou. Týden se snažím, aby mi byly vráceny peníze a bohužel se mnou nikdo nekomunikuje. Máte někdo podobnou zkušenost?
    Obchod rozhodně nedoporučuji.

  • Dobrý den,

    ráda bych přidala svůj názor na elme do diskuze. Nakoupila jsem zde zatím pouze jednou, ale vše proběhlo ukázkově, rychlé doručení jak bylo slíbeno, cena skvěla díky akci 3000 a dokonce nebyl problém se informovat přes live chant na stav objednávky a přibližný čas doručení.

    Karolína

  • Dobrý den, již několikrát jsem u Elme nakoupil a vždy jsem byl velice spokojený.
    Rád bych se zeptal jestli bude v blizké době rozšiřovat sortiment videotechniky, zejména televizorů. Děkuji mnohorkát

  • Alena Vrabcová: Dobrý den, děkujeme za vaši reakci. Spokojenost s naším obchodem nás velice těší a budeme se těšit na další spolupráci. Tým Elektromedia

  • Dobrý den, i já bych se chtěla podělit o zkušenosti s internetovým obchodem elme.cz. Již několikrát jsem zde v minulosti nakoupila elektroniku (pračku, mikrovlnou troubu, ..) do domácnosti a zatím vždy bylo objednané zboží dodáno včas do 48 hodin a v naprostém pořádku. Zatím nebyl žádný důvod k reklamaci, či výměně zboží a věřím, že snad ani nebude. Za mě tedy mohu s čistým svědomím elme všem jen doporučit.

  • Petrita: Dobrý den, velice nás mrzí vaše nespokojenost, pokud by byl výrobek skutečně skladem byl by označen symbolem okamžité expedice a taktéž by byl daný den automaticky odeslán. Stavy skladu se však v online obchodování velice často mění, proto vás taktéž informujeme o reálné dostupnosti vámi vybraného zboží ještě emailem nebo telefonicky po učinění objednávky. Taktéž nelze vždy 100% garantovat stav skladu zobrazený na jiných než našich internetových stránkách. František Hýsek Elektromedia

  • Elektromedia: Dobrý den, pane Hýsku, nevím jestli dobře rozumíte psanému textu, ale já si pod pojmem SKLADEM (tak bylo uvedeno, když jsem objednávala) nepředstavuji to, že budete dostupnost ověřovat. Je to ovšem tvrzení proti tvrzení. Eshopy jako jste vy, mne nutí k tomu, abych si v budoucnu začala fotit obrazovku v případě objednávky a nebyla potom za blbce. Je to celkem smutný stav. A jelikož nejsem jediná, která si tady na něco podobného stěžuje, nebude nejspíš problém na straně zákazníka ! Řešení je ovšem jednoduché. Peníze jsem Vám neposlala, objednávku udělala jinde, asi si to můžete dovolit, chovat se takto.

    S pozdravem,
    Petra B.

  • Petrita: Dobrý den, uvedené zboží bylo skutečně uváděno na dotaz, o čemž jsem vás osobně informoval telefonicky s tím, že dostupnost u vybraného produktu musíme ověřit. Aktuální dostupnost je vždy na našem webu uváděna a je pravidelně aktualizována. František Hýsek Elektromedia

  • Dobrý den,

    dnes jsem psala recenzi na Váš obchod a jelikož není možnost reakce přímo pod Vás, píši sem. Není pravdou, že u mnou vybrané trouby jste měli dostupnost na dotaz. Zboží jsem objednala právě u Vás, jelikož jste měli napsáno skladem. Řešila jsem i druhý den s někým od Vás po telefonu a následně jsem zrušila objednávku. Vaše chování a toto tvrzení mi nepřijde korektní ani důvěryhodné.

  • mirek: Dobrý den, děkujeme za reakci. Vždy nabízíme splátkové produkty často u nás naleznete taktéž splátky naprosto bez navýšení. Elektromedia

  • Pračku jsem si vybral, protože byla ihned skladem a druhý den jsem ji měl doma.Super rychlost.

  • Společnost elme.cz jsem si vybral, protože jsem dostal výhodné splátky. Dále mě zaujal velký výběr zboží. mohu jen doporučit.

  • Eduard M.: Dobrý den, děkujeme za vaši reakci. Těší náš vaše spokojenost s naším obchodem. Elektromedia

  • Musím pochválit obchod Elektromedia.cz. Zboží jsem si vybral v přehledném Eshopu, bylo skladem a velice mě potěšila možnost vyzvednutí zboží na prodejně v Tachově. Ihned druhý den bylo možné vyzvednout.

  • Dobrý den, všechno námi nabízené zboží pochází z oficiální české distribuce. Společnost Elektromedia nikdy nedodává zboží, které není určené pro český trh. Samozřejmostí proto je možnost uplatnit záruční opravu v kterémkoli autorizovaném servise ve vašem okolí. Elektromedia

  • Dobrý den. Mohu se zeptat z jaké distribuce je vaše zboží na eshopu? Jde o oficiální dovoz do ČR?