• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrá cena
    • Poměrně rychlé dodání
    • Zboží přišlo rozbalené v poškozené krabičce
    • Vysoká cena dopravného

    První nákup v tomto obchodě a jsem mírně na rozpacích. Na jedné straně příznivá cena zboží a bezproblémové a vcelku rychlé doručení, na druhé straně poměrně vysoké dopravné a především pak ne zrovna stoprocentní stav zásilky. Do originální krabičky se zbožím se už někdo evidentně s vervou dobýval, o čemž svědčila přestřižená samolepka a bohužel silně pomačkaná a na dvou místech natržená horní strana balení. Nejsem naštěstí sběratel, takže jsem to překousl (byť šlo o dárek a v podstatě speciální edici), měl jsem ale za to, že doby podobného chování již pominuly. Samotný obsah byl naštěstí nepoškozený a plně funkční, profesionální přístup to ovšem jednoznačně není, dlouho se mi nic podobného nestalo. Dodám jen, že zboží bylo deklarováno jako nové, nikoli použité, či vystavené atp.. Poštovné ve výši 160 Kč je v dnešní době taky dost vysoké, nicméně s tímto je zákazník obeznámen již při objednávce, takže je na něm, zda se mu to oplatí, či ne. Suma sumárum, jsem spokojen tak na půl a bohužel nemohu s čistým svědomím tento obchod doporučit. Snad jsem měl jen smůlu.

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Zákazníkovi se samozřejmě dodatečně omlouváme, ale zároveň jej chceme ubezpečit, že prodáváme pouze nové zboží v originálních obalech, nikoliv použité. V tomto případě zřejmě opravdu došlo k narušení obalu u přepravce. Učiníme náležité kroky, aby k tomuto již nedocházelo. Poštovné či přepravné máme srovnatelné s konkurencí, která oproti nám většinou účtuje i doběrečné.

  • Objednávku potvrdí, skladem zboží ale nemají (že ho nemají, vám řeknou až po delší době), vrátit peníze jim trvá několik dní. Velice špatná zkušenost!

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Zákazníkovi se samozřejmě omlouváme. Aktualizace skladu probíhá 2x denně, tzn. že ojediněle může nastat, že množstevní stav zboží neodpovídá kusově nabídce na e-shopu ( shodný problém i u konkurence). Proto doporučujeme všem zákazníkům, aby si před vlastní objednávkou telefonicky ověřili dostupnost požadovaného zboží. Jinak platba vrácena zpět zákazníkovi do 3 pracovních dnů.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v nabídce "sladem" ve skutečnosti PRD!!!

    Raději ne ee!

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Zákazníkovi se samozřejmě omlouváme, ale v Povánočním výprodeji doporučujeme všem zákazníkům před provedením vlastní objednávky zavolat na info linku a raději se telefonicky předem informovat o dostupnosti zboží. V tomto období je enormní prodej a skladové zásoby nemusí vždy přesně korespondovat s údajem na webu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sluchátka Yamaha EPH-W32 mi nevyhovovala, ale nebylo je možné vrátit (druhý den po zakoupení), jako důvod uvedli, že spadají do hygienického zboží, které nelze vrátit.

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Sdělujeme, že zboží jako jsou el. zubní kartáčky, holící planžety či sluchátka respektive špunty do uší evidentně používaná apod. spadají opravdu do hygienického sortimentu, který po rozbalení a užívání nelze vrátit. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • chladnička bila poškozena reklamace nic

    reklamace neuznavaj

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Reklamace samozřejmě řešíme. V tomto případě však pro kladné vyřízení reklamace po zákazníkovi vyžadujeme fotodokumentaci včetně obalu poškozeného zboží, abychom mohli použít v rámci řízení proti dopravci. Do dnešního dne nemáme od zákazníka k dispozici. Děkujeme za pochopení.

  • Nabízejí zboží, které nemají na stavu. Obchod sám z tohoto důvodu ojednávku zrušil.

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Zákazníkovi se samozřejmě velice omlouváme. Při značném množství položek zboží server obchodu nedokáže zpracovat více jak dvě aktualizace denně. Někdy se stane, že zboží se prodá v čase aktualizace a informace o dostupnosti není již tudíž aktuální. Proto doporučujeme zákazníkům raději před objednáním se informovat telefonicky o dostupnosti požadovaného zboží, aby nedocházelo k těmto excesům. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    Na e-shopu inzeruji něco jiného než prodávají. Ke kávovaru Catler měl být v balíku jako bonus odklepavac a nerezový hrnek na napěnění mléka. Ovšem objednávka přišla bez tohoto bonusu,který e shop nabízel a tudíž jsem s tímto záměrem objednal. Lákají na něco co nesplní. Už bych zde nic nekoupil.

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Bohužel v tomto případě zákazník skutečně objednal pouze kávovar Catler za akční výprodejovou cenu a ne jak se mylně domnívá Set kávovaru včetně dárku s příslušenstvím, který byl historicky úplně za jiných cenových podmínek.

  • Zboží vráceno, z ceny strženo 5% za údajné poškození - otisk palce natržený polyetylénový sáček a sotva patrnou oděrku na zadní (montážní straně bojleru) která tam byla už z výroby. Když jsem si byl vyzvednout další bojler snažili se mi vnutit výrobek s proraženým kartonem dopravou...chtěl jsem původně nakoupit více spotřebičů, ale raději po špatných zkušenostech koupím jinde. Zde nakupovat nedoporučuji.

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Zákazníkovi byla stržena částka 5% z PC při vrácení zboží z důvodu zjevného používání a poté předán jiný požadovaný ohřívač vody, kde byla skutečně oděrka na obalu, obratem bylo však zákazníkovi zboží vyměněno.

  • zboží jsem zaplatila hned kartou a zatím(po 10 dnech) stále nemám

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Omlouváme se zákazníkovi, který má bohužel pravdu. Dne 26.7.2017 bylo zákazníkem potvrzeno, že po 11 dnech od objednání obdržel od přepravce Toptrans konečně fyzicky zboží na svoji adresu. Prodleva v dodání leží zcela na bedrech přepravce, protože ihned druhý den od objednávky zákazníka bylo zboží předáno k rozvozu přepravci Toptrans. Tato společnost respektive její středisko Kolín je údajně v kritické situaci ( tvrdí obchodní zástupce Toptrans). Po tomto incidentu jsme učinili rázné kroky v další spolupráci s touto přepravní společností a doufáme, že se takovéto zpoždění již nebude nikdy opakovat. Ještě jednou se zákazníkovi omlouváme a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo prezentováno, že je skladem. Objednal jsem ho, zaplatil po výzvě emailem a až poté mi bylo sděleno, že skladem není a ani už nebude. Peníze vrátili ale asi by si měli hlídat dostupnost nabízeného zboží.

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Zákazníkovi se samozřejmě velice omlouváme. Při značném množství položek zboží server nedokáže zpracovat více jak dvě aktualizace denně. Někdy se stane, že zboží se prodá v čase aktualizace a informace o dostupnosti není již tudíž aktuální. Proto doporučujeme zákazníkům raději před objednáním se informovat telefonicky o dostupnosti požadovaného zboží, aby nedocházelo k těmto excesům.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace s obchodem při výběru zvboží a před jeho objednáním byla nadprůměrně kvalitní.
    • Předání zboží bez předvedení a ukázky obsahu balíku a snahy zboží zhodnotit a překontrolovat proti případným poškozením a nedostatkům.

    Byl jsem spokojen do doby před zaplacením. Po zaplacení jsem obdržel balík a obsluha, aniž by poskytla jakoukoli informaci o kvalitě obsahu balíku odešla a již se nevrátila. Z toho vyvozuji závěr jednoho českého přísloví: "Když ptáčka chytají, ...".

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Předem se omlouváme za to, že vám nebylo zdůrazněno, že máte možnost do 14ti dnů odstoupit od KS bez udání důvodu, jestliže nebudete s obsahem balení respektive s výrobkem spokojen. Ale chceme připomenout, že jste byl srozuměn, že si odnášíte vyšší model tzn. cenově pro vás výhodnější kuchyňský robot, nežli jste si u nás původně objednal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží skladem není skladem, klasika :). Objedná se z externího skladu, pak se přebalí, pošle dál, atd...dodání tedy několik dní.
    • Dodání zboží při platbě předem je nepochopitelně týden.

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Zákazníkovi se samozřejmě omlouváme, ale popravdě zboží objednáno zákazníkem v pátek odpoledne s platbou bankovním převodem, na účet připsáno po víkendu v pondělí. Poté zboží zákazníkovi odesláno s termínem doručení středa. Z toho vychází doba dodání 3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné výhody nevidím
    • nevyřídí solidně vrácení zboží v případě problému..
    • nepředvedou funkčnost zboží při nákupu !!!
    • při odstoupení od smlouvy ohodnotí vrácené zboží jako poškozené, byť není..!!
    • nejsou schopni vadné zboží v ochranné lhůtě 14dní vyměnit za funkční
    • výsledek = odstoupení od kupní smlouvy, ale nedostanete zpět kupní částku z důvodu údajného poškození..

    Nedoporučuji vzhledem k nesolidnímu jednání při vrácení nefunkčního zboží..doporučuji nechat si zboží při nákupu předvést a hlavně si dohodnout podmínky vrácení v případě nefunkčnosti zboží a jeho nepředvedení na prodejně!!! Ustanovení zákona 1832 OZ je sice hezké, ale zákazníka moc neochrání - záleží na korektnosti obchodníka a tu u této firmy postrádám..v podstatě vás okradou s tvrzením, že zboží bylo použito a tím pádem poškozeno...
    Zkrátka si dejte BACHA !!!!

    Reakce obchodu Elmania.cz

    -při osobním odběru ve výdejnách internetových obchodů se obvykle zboží nepředvádí obzvlášť při enormním prodeji v předvánočním období (nákup pořízen dne 21.12.2015)
    -v tomto případě zákazníkem vrácen audiosystém poškrábaný s funkční vadou přehrávaní stereo zvuku, kde nebylo na první pohled zřejmé, zda se jedná o vadu z výroby či mechanické poškození zákazníkem
    -zákazník si může vybrat: reklamovat výrobek s opravou do 14 dnů nebo v tomto případě odstoupit od KS a vrátit zboží zpět se sníženou jakostí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neaktualizovaný web

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Omlouváme se dodatečně zákazníkovi, ale v období veder začátkem měsíce srpna se bohužel nedostalo na všechny zákazníky s poptávkou na ventilátory a mobilní klimatizace.

    • nabízí zboží, které nemá

    nabízí zboží, které nemá, proto bych obchod nikomu nedoporučil

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Dobrý den, bohužel se nám na poslední kus požadovaného zboží sešlo více objednávek.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Můj první a poslední nákup v tomto obchodě. Při nákupu ochota a rychlé jednání, při reklamaci pravý opak. Dlouhé čekání na prodejně, neochotný personál, nevyřízená reklamace, nulový zájem. Platí zde: když ptáčka lapají vesele mu zpívají...

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Od zákazníka přijato zboží do reklamace a v rámci zákonné lhůty vyřešeno autorizovaným servisem s tím, že nebyla zjištěna žádná závada pouze usazeniny vodního kamene na víku reklamované varné konvice, což bylo způsobeno samotným zákazníkem použitím nevhodné vody.

    • Lákání zákazníka na ceny

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Dobrý den, bohužel se nám na poslední kus požadovaného zboží sešlo více objednávek.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání zboží, mají-li ho skladem.
    • Při vrácení zboží v zákonné 14ti denní lhůtě nečekejte peníze ihned. Ohání se tím, že "nejsou žádná půjčovna" a vrácené zboží musí nechat prověřit servisem. Na vrácení peněz tak prý mají 10 dnů.
    • Při platbě kartou si bez rozumného důvodu účtují 1,5% z hodnoty kupovaného zboží.

    Pokud kladete důraz na rychlost obdržení zboží po jeho objednání, budete spokojeni.
    Rozhodnete-li se však zboží vrátit... Zajímavé je, že za zboží požadují platbu ihned, ale když mají peníze vracet...
    Zkrátka zapomínají na staré heslo: Náš zákazník, náš pán.
    Osobně si propříště vyhledám obchod, kde výše uvedené problemy nebudou (např. Mall, CZC, Alza aj.).

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Postupujeme přesně dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) z něhož plyne, že prodávající má právo zkontrolovat kvalitu vráceného výrobku a povinnost vrátit zákazníkovi příslušnou částku nejpozději do 14 dnů. Výši přirážky za platbu kartou máme uvedenu zřetelně v Obchodních podmínkách e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Cena
    • Lokace

    Reakce obchodu Elmania.cz

    Mrzí nás, že zákazník nás nedoporučuje jenom proto, že bohužel nejsme v blízkosti jeho bydliště.