-
Obchod doporučuji, velmi kvalitní zboží a hlavně dodání za velmi krátkou dobu! Reklamaci jsem neřešil, takže to neumím posoudit, ale věřím, že i ta by byla v pohodě :)
Kohler -
Obchod oceňuji za opravdu rychlé dodání zboží. Nenakoupil jsem zde naposledy určitě a máte opravdu moc hezké stránky.
-
Dobrý deň, Chcel by som vás tiež upozorniť na nezákonné a neetické správanie autorizovaného predajcu Sony, spoločnosť ellexgk.cz. Pred Vianocami som dostal, cez dopravcu, ktorý bol objednaný spoločnosťou ellexgk.cz, produkt SONY KD-43XG8396. K rozbaleniu som sa dostal až vo večerných hodinách. Produkt som ešte pred kontrolou zaregistroval na webových stránkach sony.cz. Žiaľ až po zapnutí TV bolo viditeľné poškodenie, ktoré som okamžite nahlásil e-mailom spoločnosti ellexgk.cz a produkt z registrácie odstránil. Poškodenie nebolo jednoznačne rozpoznateľne pri preberaní zabaleného tovaru. Reklamáciu cez dopravcu musí uskutočniť priamo objednávateľ a odosielateľ. Žiaľ z komunikácie môžem len usudzovať, že som od začiatku podozrievaný a odpovedá tomu aj prístup, že som poškodenie spôsobil sám. Zamestnanec, ktorý sa mojej reklamácii venoval, ma od prvého e-mailu chybne, neúplne (inštrukcie ohľadom kontroly zapnutia TV) alebo zavádzajúco informoval o riešení. Žiaľ po necelom mesiaci, ma dokonca písomne atakoval, za moje hodnotenie spoločnosti, na heureka.cz, a vyhrážal sa, že jednoducho reklamáciu zamietne. Po kontrole verejne dostupných informácií som zistil, že komunikujem priamo s jednateľom spoločnosti. Ak sa takto dokáže správať takto vysoko postavený zástupca firmy, pravdepodobne sú podobné praktiky uskutočňované aj na iných zákazníkoch a užívateľoch produktov Sony. Čomu odpovedajú aj uvedené skúsenosti iných zákazníkov. Posledná informácia je, že vyjadrenie dodávateľa, dopravnej spoločnosti v sľúbenej 30 dňovej lehote nedostal a preto zamieta reklamáciu a predáva to na doriešenie advokátnej kancelárii. Čo je v závere najviac zmätočná informácia a sám neviem ako sa s ňou mám vysporiadať a čo môžem ďalej uskutočniť. Túto spoločnosť neodporúčam a som aj prekvapený z laxnosti spoločnosti Sony, ktorá má jednu z hodnôt etické a zodpovedné správanie.
-
Dobrý den, váženy pane Hanzely, je potřeba uvést přesné informace a nikoli nás poškozovat. Produkt, který jste u nás zakoupil a následně zřejmě neodborným způsobem nainstaloval a poškození nahlásil až poté, nelze bohužel brát jako uznanou reklamaci. Dále Vás musím upozornit, že se naše společnost žádného pochybení nedopustila, ani neporušila žádnou svou povinnost. V případě, že by přesto docházelo z Vaší strany k dalšímu cíleným útokům jsme připraveni naše dobré jméno a pověst naší společnosti bránit a požadovat případnou újmu tím způsobenou po osobě, která se takového jednání dopustí. Tomáš Glaser, jednatel společnosti
-
Dobrý deň pán Glaser, vyjadrenie od dopravnej spoločnosti, ktorá zabezpečovala transport na základe vašej objednávky, ste dostali v znení ,, Společnost předala do přepravy TV, která nesplňuje rozměry vhodné pro přepravu. " Tým pádom by som netvrdil, že nebolo pochybenie zo strany vašej spoločnosti. Nepoškodzujem vašu spoločnosť, všetko čo som uviedol je pravda. Na základe nižšie uvedených diskusií, žiaľ nie som prvý a možno ani posledný váš zákazník, ktorý sa s obdobným správaním z vašej strany stretol.
-
Pokud máte prosím další informace od dopravce, pošlete mi jej prosím emailem, prověřím a dám zpětnou vazbu. V opačném případě je situace neměnná. Děkuji Tomáš Glaser
-
-
Všiml jsem si obchodu s názvem Sony Center. Mám nějakou zkušenost s podporou Sony Čr,ta je vlastně nulová. Před pár lety jsem se na něco ptal přes telefon, a ten pracovník věděl o produktu méně než já. Nedávno jsem chtěl získat nějakou nezávaznou informaci, tak jsem napsal raději mail. Nebyla to odpověď na mou otázku, ale arogantní, dvojznačné a strohé prohlášení nějakého technika, které jsem nechápal jako odpověď, ale kritiku mé osoby. Kdybych čistě náhodou, měl ještě něco od Sony, tak na tu podporu pro Čechy, předem zapomenu.
-
Tento obchod z celého srdce nedoporučuji!!! Koupil jsem si u nich vyšší model televize. Poradili mi dobře po technické stránce (narozdíl od velkých řetězců jako Datart, Electroworld apod.), tak jsem jim chtěl udělat kšeft. A jelikož to s televizí klaplo, tak jsem si u nich koupil i soundbar se subwooferem. Byl to však poslední kus - dle prodejce měl podporovat funkci ARC a měl být nepoužívaný. Doma jsem hned zjistil, že soundbar není originálně zabalený, vykazoval jemné známky použií (prostě byl už předtím vybalen) a hlavně nepodporoval funkci ARC. Tak jsem ho šel hned druhý den vrátit. Tento obchod Vám však nikdy peníze nevrátí!!! Přinutili mě vzít si jiný (zvukově podstatně horší) soundbar pouze s integrovaným subwooferem a komentářem, že ho můžu třeba prodat na Bazoši apod. a pak si koupit ten, co chci. Výborně, teď se třesu, aby televize vydržela, neboť když ne, tak ze spárů Sony Centra ČB už nikdy neuniknu.
Daniel Koubík
P.S. Před cca 10 roky jsem u nich koupil drahou televizi - že prý mají jen vystavený kus, já chtěl novou, tak jsem 14 dní čekal. Za 14 dní mi volali, že je připravená k odvozu. Doma jsem zjistil, že je to ta vystavená. Pan majitel se mi vdušoval, že je nová, vzal mi jí do komise - ztráta asi 3000 Kč.
A já jim dal 2. šanci ... třetí už nedostanou!!! -
Za posledních 7 měsíců jsem u Vás reklamoval 3x televizor (high-end televizor, za více jak 50 tisíc Kč). První vydržela asi 4 měsíce, druhá a třetí se odporoučela po týdnu. Pokaždé to byla vada panelu, pokaždé jste to řešili výměnou za nový kus. Na můj požadavek o vrácení peněz jste se obrátili s tím, že se televize neopravovala, ale měnila za nový kus, tudíž nemám nárok na vrácení peněz.
Bylo to dost nepříjemné, nehledě na to, že jsem 65" televizi stěhoval ze 4. patra paneláku do práce (kde si televizi převzal přepravce), poté zase z práce do bytu a tohle se opakovalo několikrát a ještě to bylo přez Vánoce. Bez televize jsem byl více jak 70 dní (30+30+14 cca)
Řešil jsem to s panem Tomáš Glasser i po telefonu a ani to nepomohlo.
Ptám se proč ? Proč jste mi nevrátili peníze nebo alespoň nějaké odškodnění, na které jsem se také ptal.
Nejen že značka SONY u mě klesla na hodnotě, ale Vy jako oficiální prodejce by jste měli vyjít vstříc zákazníkům a tohle by se nemělo opakovat. -
Vážená paní Bártová/Fraňková, již po několikáté, Vaše informace, kterou uvádíte při hodnocení není pravdivá a již několikrát Vás na to upozorňuji. T.Glaser,Sony Center
-
Neuvěřitelné. Udělila jsem pravdivou recenzi nákupu v shopu a přes to, že mám všechny podklady a důkazy, že mám pravdu mi obchod ,,vyhrožuje", co může následovat v případě, že své hodnocení nezměním!!! Přikládám zkopírovanou komunikaci.
mohu Vas pozadat o informaci, na jakem zaklade jste uvedla toto hodnoceni?
Dekuji za Vasi odpoved
Dobrý den,
na pravdivém základě.
?
Prosím, informace, Nemají to, co na stránkách nabízí a neumí sehnat“
Jak jste k uvedenému došla?
Toto zboží bylo minulý týden expedováno z našich skladů zákazníkům
Děkuji za vysvětlení.
TG
Přeposlala jsem Vám dva maily, které snad vše vysvětlují. Nemám ve zvyku někoho jen tak pošpinit....
Rozumím Vám, ale informace, které jste uvedla se nezakládají na pravdě, systémy SHAKE-5 jsou nadále v prodeji a opět nám dorazí další kusy.
Žádám Vás tedy zdvořile o upravení recenze na pravou míru.
Zároveň prosím o informaci, jak naložit s Vaší objednávkou.
S kolegou jsem mluvila a řekl mi, ze shake 5 uz se neda sehnat ani na sony evropa. 33 jsem nechtěla. Rekl, ze neni a uz nebude.
Pokud by taková situace nastala, nebyl by stále k dispozici k zakoupení na našich stránkách. Navíc sama jak říkáte, že jste si SHAKE-5 zakoupila jinde, je stále standardně dostupný.
Žádám Vás opět zdvořile o upravení recenze na pravou míru a zároveň Vás musím upozornit, že se naše společnost žádného pochybení nedopustila, ani neporušila žádnou svou povinnost.
V případě, že by k výše uvedenému nedošlo, jsme připraveni naše dobré jméno a pověst bránit a požadovat případnou újmu tím způsobenou po osobě, která se takového jednání dopustí.
Vezměte prosím tuto skutečnost v úvahu při Vašem dalším postupu.
Mám i zvukový záznam hovoru ve kterém mi bylo sděleno, že 5 už není a nebude, že 33 je nástupce. Pan Glaser má údajně hovor také nahraný, ale začal mi vyhrožovat ještě před tím, než si ho poslechl.... Opravdu nechápu. Člověk chce utratit 20 tisíc a nakonec se dočká tohoto... Pokud jde hodnocení změnit, tak to zajisté udělám. Mé hodnocení bylo dokonce ,,doporučuji", jen nemají to, co píší, že mají.... Teď tedy ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!
-
Dobrý den!
Mal som záujem kupiť si v Sonycb.cz-Sony KDL-46NX725+doplnky,bola mi poskytnutá cenová ponuka,na druhý den 19.01.2012 som objavil na ich stránke cenu Sony KDL-46HX825(zníženu o 30%),ked som si ju objednaval,tak sa ihed zvýšila,po informacii,prečo sa to stalo,boli mi posytnute rozne dezinformacie,že to bol ,len 1ks,potom,že to bola chyba na stránke Heureka.cz,nakoniec mi slubili,ze mi pripravia zaujimavu cenu,potom mi ponukli iny typ,o ktorý som nemal záujem,na daľší den som im poslal 4 emaily,ale žiadna odpoved,podľa mna je ich stranka dosť zavadzajuca a nie je to obchod,ktorý hrá vždy čestne.