Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhé dodací lhůty a špatná informovanost

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Desková hra byla poškrábaná , potrhaný obal- nevhodný dárek, nemohu toto darovat

    Objednavam zde, ale zklamani.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží má vynikající kvalitu.
    • Na eshopu bylo uvedeno, že zboží je skladem, po zadání objednávky a jejím zaplacení přišel daňový doklad na objednané 2 položky. Přišla jedna, bez oznámení důvodu. Až na dotaz bylo sděleno, že se čeká na neskladnění. K dodání ani po týdnu nedošlo, obchod o vývoji nijak neinformuje... .
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouhá doba dodání a doouhá doba komunikace pro vrácení.

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Odpověď:

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyli spokojeni s délkou dodání a komunikace při vrácení. Rádi bychom tuto situaci napravili a zajistili, aby byl celý proces do budoucna rychlejší a bez komplikací. Prosím, kontaktujte nás na [email protected], abychom mohli lépe porozumět vašim zkušenostem a najít řešení.

    Vaší zpětné vazby si vážíme a pomáhá nám zlepšovat naše služby.

    S přáním hezkého dne,
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, podvodný marketing

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, pokud došlo k nedorozumění ohledně komunikace nebo marketingových informací. Náš cíl je poskytovat co nejpřesnější a transparentní informace, a pokud byste měli jinou zkušenost, rádi bychom to napravili.

    Prosíme, ozvěte se nám přímo – rádi s vámi situaci probereme a vyřešíme vše k vaší spokojenosti

    Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto žádná komunikace obchodu
    • žádné info že odesílají zboží
    • dopravce složil zboží na jinou adresu - nepřípustné
    • zboží předražené, ale to jsem zjistil až pozdě

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste s doručením zažili. Velmi nás mrzí, že vás komunikace a proces odesílání neuspokojily. Rádi prověříme situaci s dopravcem, abychom zjistili, proč byla zásilka doručena na jinou adresu. Co se týká ceny, snažíme se nabízet co nejlepší poměr kvality a hodnoty, nicméně chápeme, že vám může cenová úroveň vyhovovat jinak.

    Prosíme, pokud budete mít další dotazy či připomínky, neváhejte nás kontaktovat – rádi se vám budeme věnovat.
    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dřevěné hračky jsou z nějaké překližky

    Za tu cenu se to neoplatí, čekala jsem dřevo. Toto je vyloženě lehké jak papír. Nevím, zda by nemělo být zakázané používat slovo dřevo, protože je to velmi zavádějící.

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyla spokojená s výběrem zakoupených dřevěných hraček.

    Vaši poznámku bereme vážně a rádi bychom ji předali našemu týmu pro zvýraznění popisů produktů, aby bylo pro naše zákazníky jasné, z jakých materiálů jsou výrobky vyrobené. Náš cíl je nabízet kvalitní a bezpečné hračky, proto se snažíme, aby naše produkty splňovaly vysoké standardy.

    Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení a vaši cennou zpětnou vazbu.
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste si našli čas na napsání recenze. Mrzí nás, že dodací lhůta neodpovídá vašim očekáváním. Snažíme se vždyo co nejrychlejší doručení, a proto nás mrzí, že jsme tentokrát nesplnili vaše požadavky.

    Krásný den,
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel objednavka (poukaz) nebyla dorucena. Na telefonu se jim nelze dovolat. 2x odeslan email a zatim bez odpovedi. Doposud jsem mela skvelou zkusenost s obchodem ale tentokrat me zklamali.

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění při doručení dárkového poukazu. Rádi bychom upřesnili, že jsme bohužel neevidovali žádné zmeškané volání ani email. Zpoždění bylo způsobeno technickou chybou, kterou jsme již vyřešili, a poukaz byl následně expedován.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že nám zachováte svou přízeň.
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • První zboží přišlo hned
    • Časté slevy i 25-30 %
    • Po 7 týdnech houpačku stále nemáme

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a plusové body. Zkuste zkontrolovat email, zda Vám nedorazila zpráva o zpozdění doručení zboží. Bohužel někdy nejde vše, dle plánu a tak se snažíme se zákazníky o procesu objednávky komunikovat. Pokud zprávu nenajdete, neváhejte se obrátit na nás zákaznický servis telefonním čísle 513 03 61 03 a nebo na email [email protected].

    Krásný den,
    Váš ELIS DESIGN.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží byl dárek k narozeninám, 1. narozeniny vnoučka jsme již oslavili, bohužel bez dárku. Zboží nebylo doručeno ani po dotazu, zda doručeno bude.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den, mrzí mne, že byl problém s dodržením termínu a v závěru přišel produkt nekompletní.

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den Lenko,
    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s objednávkou. Nechceme se vymlouvat, bohužel tady vznikla chyba na straně dodavatele/ výrobce. Jsme rádi, že jste s našim reklamačním oddělení našli řešení.

    Krásný den přeje
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozne veľmi ma sklamal obchodný partner. Nakolko žiadna odpoved na dotaz ohladom doručenia balíka. Išlo o hračku ktorá bola skladom a v ramci česká. Jediný email o predani do prepravy mi neprišiel. Som veľmi sklamaná a už cez tento eshop nebudem nakupovať a nedoporucujem nikomu.

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše zklamání z nákupu u nás. Dle naší interní historie jste komunikovala s kolegyní z obchodního oddělení, ovšem bohužel se nepodařilo balíček doručit v termínu, který jste požadovala. Omlouváme se za případné komplikace a věříme, že i tak zboží udělalo děťátku radost.

    Krásný den přeje
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na webu mělo být zboží skladem. Když mi po dvou dnech nepřišla žádná informace o objednávce, psala jsem o info, čekala další den na odpověď a pak přišlo, že skladem není a bude "možná" za 14 dní.... nic moc

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše rozčarování. Vaše objednávka byla vytvořena ve svátek a tak jsme se Vám věnovali ihned po Velikonocích. Objednávku na stejný produkt vytvořilo v jednu chvíli více zákazníků a tak se stalo, že pro Vás již nezbylo. Informace, že je zboží na objednání se objevila už v emailu s potvrzením objednávky.

    Krásný den přeje
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V balení chybělo několik šroubků na kompletaci pískoviště. Za cenu výrobku jsem si představoval větší kvalitu výrobku. Sestaveno dle návodu a horní příklopy se neshodují (nejsou zároveň = v jedné linii). Balení = karton na jedné straně dorazil natržený, viditelné dřevo zvenčí.

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den Davide,
    děkujeme za Vaši zpětno vazbu a mrzí nás Vaše rozčarování. Pokud se Vám na pískovišti cokoliv nezdá, je třeba se obrátit na naše reklamační oddělení a situaci řešit. Ani naši dodavatelé, ani naše výroba není neomylná a někdy se stane, že něco nesedí, ovšem to není náš standard. Bohužel jsme od Vás reklamaci nedohledali.

    Hezký den přeje
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží není

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den Marcelo,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Objednala jste u nás zboží, které je momentálně nedostupné , ovšem stav je uveden přímo u výrobku. Věříme, že najdete něco jiného jako náhradu. :)

    Krásný den přeje
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá čekací doba,doručeno až po dvou urgencích

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám čekání přišlo dlouhé. Objednala jste zboží, které je na objednání s dodací lhůtou 4-8 týdnů. I přesto se podařilo produkt naskladnit po 5 dnech a hned expedovat. Doručení proběhlo 8 den od objednání.

    Krásný den přeje
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Doba doručenia
    • Zavádzajúci popis produktu. Je napísané, že učiaca veža je lakovaná, ale nie je.

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V případě, že Vám učící věž dorazila nelakovaná, jde o chybu již z výroby. Prosím obraťte se na naše reklamační oddělení a to na email [email protected]. Zatím od Vás žádnou reklamaci neregistrujeme.

    Krásný den přeje
    Váš ELIS DESIGN.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jejích motto je „Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů,“ což působí minimálně jako výsměch v situaci, kdy uběhlo 13 dní od objednávky (6 dní pracovních, odečtu-li spravedlivě svátky a víkendy) a zboží ještě nebylo ani expedováno. Vzhledem k tomu, že jde o plenky, je to dost „na prd“. :)

    Reakce obchodu ELIS DESIGN

    Dobrý den Evo,
    mrzí nás Vaše rozčarování z doručení objednávky. Bohužel období kolem Vánoc je nejen co se týče přepravy komplikované. Zboží jste si objednala těsně před Vánoci, kdy jsme Vám negarantovali žádný termín dodání. Jelikož jsme mezi svátky, potřebovali zapracovat na našem systému, bylo možné objednávku předat do přepravy až 29.12.2023. Balík Vám byl přepravcem uložen 2.1.2024 na Vámi vybraném výdejním místě, tudíž Vám zásilka dorazila pátý pracovní den, od jejího vytvoření. Věříme, že Vám zásoba plenek vystačila.

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Váš ELIS DESIGN.