Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Věra Klímová: Dobrý den, mám podobný problém. Koupil jsem Elephone Vowney u Dynamic, ale jsou v insolvenci a není kam poslat reklamaci. Našel jsem na netu firmu B-Techs ze Slavičína, která se specializuje na Elephone. Vypadají solidně a vezmou i mimozáruční reklamaci. Diagnostiku dělají zdarma a určitě se s nimi dá domluvit na serviau

  • Firma je v insolvenci. Treba si nastudovat moznosti zadania pohladavky a obratit sa s tym na insolvencni soud v Praze.
    V insolvencnim rejstriku vyhladat Dynamic Mobile, a pozriet si detaily, uz su tam prihlasky na sude. A cakat :(
    https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=8E8C8A39FB4A4628839A00D9544BB8B5

  • Dobrý den,
    prosím o info kam se obrátit.
    Čtečka otisku prstů funguje jen občas (ale spíše ne). Displej sám praskl horkem. Nadále telefon se nechce aktualizovat. Také sám od sebe se během hovoru začíná vypínat a restartovat.
    Společnost Elephones.cz již není k sehnání a telefon ani stránky neexistují. Jelikož telefon je půl roku starý tak bych ráda ho zaslala také na servisní opravu....ale kam? Prosím o radu. Děkuji

  • Dobrý den,
    mám podobný problém jako pan Skála
    Čtečka otisku prstů nefunguje a telefon nepřijímá žádné aktualizace. vždy po upozornění na aktualizace se provede část a pak mobil nahlásí chybu a vypne se. když to udělal naposledy, už jsem ho nezrestartovala.
    Telefon se vypíná a po restartu naběhne pouze logo elephone.
    Společnost Elephone nemá funkční stránky a mobilní telefon , který jsem našla na dodáku. Firma na kterou je odkaz se od všeho distancuje. Kam mám zaslat telefon pro servisní opravu, když žádný email ani odkaz na stránky není aktivní?

  • Dobrý den,

    mám od vás zakoupený Elephone p8000 na kterém nefunguje wifi, sám od sebe se vypíná a bez nabíječky nejde zapnout, a blbne dotyková vrstva.
    Vzhledem k tomu že webové stránky jste zrušili ptám se kam vám mám zařízení zaslat na záruční servis? Pokud budete i tento email ignorovat
    bez váhání se po uplynutí maximální zákonné lhůty na řešení obrátím na svého právníka budu tuto situaci řešit právní cestou.

    S pozdravem
    Vít Skála

  • Radek Napravnik: Dobrý den, vaše reklamace bude hned prověřena a budeme vás kontaktovat.

  • Dobrý den. Jsem v podobné situaci. Telefon mám v opravě (rekl. č.1064/2016 již po 30ti denní lhůtě). Po několika urgencích emailem (tel. je vypnutý), nikdo nereaguje. Protože vidím, že jsou z Dynamic Mobile na této diskusi občas aktivní, volím tento prostor k poslední výzvě. Pokud se do konce týdne nikdo z kompetentních osob neozve s návrhem uspokojujícího řešení, budu nucen se tomuto neserióznímu jednání bránit právní cestou.

  • Vážení zákazníci, společnost se nyní nachází v insolvenci. Pokud u nás máte stále ještě nějaké své zboží. Kontaktujte nás emailem na [email protected] a bude vám navráceno.

  • Martin: Dobrý den, pokud chcete situaci dořešit kontaktujte nás na emailu [email protected], takto nedokážeme rozeznat o co se jedná.

  • Libor: Dobrý den, telefon z reklamace Vám byl zaslán v minulém týdnu. Zde je sledovací číslo zásilky.
    DR2243735453M

  • Libor: Dobrý den, telefon z reklamace Vám byl zaslán v minulém týdnu. Zde je sledovací číslo zásilky.
    DR2243735453M

  • Libor: Dobrý den, telefon z reklamace Vám byl zaslán v minulém týdnu. Zde je sledovací číslo zásilky.
    DR2243735453M

  • Prave jsem mluvil se znamym - policistou - a je to na podani trestniho oznameni (trestni cin podvodu a zpronevery). Samozrejme vetsi vahu bude mit, kdyz se nas spoji vice. Budu rad pokud se ke me nekdo pridate. Dal jsem p. Buršíkovi termin na vraceni penez do utery 1.10. Pokud neprijdou jdu jeste tentyz den na mistni sluzebnu.

  • Já si koupil u nich telefon v srpnu, samozřejmě jsem zaplatil předem, teď nemám ani telefon ani peníze. Po dvou měsících a telefonické domluvě slíbily že telefon pošlou ale nestalo se! To mluví za vše

  • Pane Buršíku, nevím za koho jiného než za podvodníky Vaši společnost považovat?! Nechcete se zde doufám tvářit jako solidní a customer friendly společnost?!
    Já reklamuji svůj mobil u Vás skoro 2 měsíce (reklamace č.989/2016). Nejdříve jste si zásilku nepřebírali. Nyní již 7 dní (máme 27.10.) čekám na jeho navrácení, přičemž se tváříte, že jste ho nejpozději do 20.10. (termín 30 denní lhůty na vyřízení) odeslali! Na výzvu o doložení termínu odeslání nereagujete-číslo zásilky z podacího lístku, abych si toto mohl zkontrolovat na stránkách České pošty, jste mi neposlali. Ze 4 bodů reklamace jste se mi vyjádřili (vyřízeno opravou) emailem pouze ke dvoum! Na Vámi uvedeném emailu nekomunikujete!
    Svůj další postup jsem Vám nastínil ve svém emailu a věřte mi, že nejde o plané řeči!

  • Naše společnost rozhodně není podvodníkem a pokud by měl někdo další kromě pana Bulína nějáký problém ohledně reklamace nebo problém jiného druhu, ať se ozve na email [email protected] a problém s ním bude aktivně řešen!!!

    David Buršík, jednatel

  • Dobrý den, pokud máte v řešení vrácení peněz, kontaktujte nás emailem na [email protected] a vše dořešíme.

  • Přemysl: Nedivil bych se,kdyby Vam poslali ten muj,ktery jsem reklamoval a oni mi po mesici poslali jiny...

  • Za 7 měsíců jsem mobil reklamoval 2x a 2x jsem je musel uhánět po 30ti dnech,co s tím!
    Po 2. reklamaci mi sdělili,ať pošlu nabíječku,že mi vrátí kupní cenu.To jsem udělal.
    Teď už je to ale již přes měsíc a nemám ani mobil,ani peníze zpět!!!
    Firma nereaguje,prostě nic!
    Pokud toto bude číst i někdo další podvedený,prosím ozvěte se mi na email [email protected] ,uvažuji o podání hromadné žaloby nebo určitě trestní oznámení pro podezření z pokusu podvodu,zpronevěry nebo neoprávněného používání cizí věci!
    Přece to takovým podvodníkům nemůže procházet!!!!!!