Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nefunguje
-
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží, které bylo v eshopu vedeno skladem, ve skutečnosti neměli. Z obchodu zavolali a objednávku jsme stornovali.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží došlo poškozené. Ale představa posílání zpět....
Reakce obchodu elektrowagner.cz
Dobrý den, je nám líto, že bylo Vaše zboží poškozeno díky přepravní společnosti. Od nás odcházelo v naprostém pořádku. Toto se dá řešit zadáním reklamace na PPL. Poškozené zboží si pak přepravní společnost stáhne zpět a vše se následně řeší s námi - s prodejci.
-
Nedoporučuje obchod
Nemají zboží na skladě, objednávku přijmou a potom hledají trapné výmluvy...
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod uváděl, že zboží je na skladě, kde bylo i výdejní místo, ale po příjezdu 3. den po provedení objednávky jsme se dozvěděli, že zboží ještě nemají, protože pro něj nezajeli.
Reakce obchodu elektrowagner.cz
Uvedené zboží skladem bylo a stále je v dostatečném množství na našem pracovišti v Lomnici n. Pop. Výdejní místo v Praze je možné pouze po předchozí domluvě, jak je uvedeno na našich stránkách. Zákaznici jsme volali, byla s touto informací seznámena. Zboží bylo samozřejmě možné zaslat, což ale odmítla, aby nemusela platit dopravné.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nízké ceny
- Objednané zboží, které mělo být skladem, bylo již vyprodané
- Po emailové komunikaci s obchodem jsem nakonec vybral podobný typ
- Obchod poslal objednávku na se špatným kódem, což jsem opět musel řešit emailovou komunikací
- Než jsem všechno dořešil, objednávka se mi asi o týden protáhla
- V e-mailech mi naráz odpovídali dva odlišní lidé
Obchod na mě působil neprofesionálně a měl jsem poněkud strach zaplatit předem. Zboží ale dorazilo v pořádku.