Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané zboží, které bylo v eshopu vedeno skladem, ve skutečnosti neměli. Z obchodu zavolali a objednávku jsme stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží došlo poškozené. Ale představa posílání zpět....

    Reakce obchodu elektrowagner.cz

    Dobrý den, je nám líto, že bylo Vaše zboží poškozeno díky přepravní společnosti. Od nás odcházelo v naprostém pořádku. Toto se dá řešit zadáním reklamace na PPL. Poškozené zboží si pak přepravní společnost stáhne zpět a vše se následně řeší s námi - s prodejci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají zboží na skladě, objednávku přijmou a potom hledají trapné výmluvy...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod uváděl, že zboží je na skladě, kde bylo i výdejní místo, ale po příjezdu 3. den po provedení objednávky jsme se dozvěděli, že zboží ještě nemají, protože pro něj nezajeli.

    Reakce obchodu elektrowagner.cz

    Uvedené zboží skladem bylo a stále je v dostatečném množství na našem pracovišti v Lomnici n. Pop. Výdejní místo v Praze je možné pouze po předchozí domluvě, jak je uvedeno na našich stránkách. Zákaznici jsme volali, byla s touto informací seznámena. Zboží bylo samozřejmě možné zaslat, což ale odmítla, aby nemusela platit dopravné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízké ceny
    • Objednané zboží, které mělo být skladem, bylo již vyprodané
    • Po emailové komunikaci s obchodem jsem nakonec vybral podobný typ
    • Obchod poslal objednávku na se špatným kódem, což jsem opět musel řešit emailovou komunikací
    • Než jsem všechno dořešil, objednávka se mi asi o týden protáhla
    • V e-mailech mi naráz odpovídali dva odlišní lidé

    Obchod na mě působil neprofesionálně a měl jsem poněkud strach zaplatit předem. Zboží ale dorazilo v pořádku.