Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Vadné zboží
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Dobrý den pane Š.,
musíme reagovat na Vaše hodnocení našich služeb a protože systém recenzí slouží primárně
k orientaci potencionálních zákazníků v nepřeberném množství eshopů, předpokládá se tedy,
že hodnocení bude vycházet z Vámi nabytých reálných zkušeností, byť subjektivních.
Podíváme-li se však na průběh vyřizování Vaší zakázky, vidíme toto :
Dne 30.12. v 19.18 přijata objednávka, 2.1. telefonicky s Vámi potvrzena a téhož dne expedována na Vámi zadanou adresu, v následujících dnech na několik pokusů kurýrem nedoručitelná - adresát nezastižen, telefon nebere, ponechána na depu.
Kolega z prodejního oddělení vyvinul nadstandartní snahu a po mnoha a mnoha opakovaných pokusech se dovolal až 13.1., kdy jste si nechal zásilku přesměrovat na jinou adresu, tam byla 15.1. řádně převzata.
Nerozumíme tedy jak výši uvedeného ratingu tak i jeho obsahu. Proč například negativní hodnocení odběrného místa, když jste si nechal poslat zboží na Vámi zvolenou adresu ?
Pokud máte pocit, že dodané zboží je vadné, což se může stát, odešlete ho prosím na naší reklamační adresu. Reklamaci vyřídíme jako vždy v nejkratším možném termínu.
S pozdravem
kolektiv
elektrostop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- o.k.
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Poté, co jsme si telefonicky ujasnili určitou kontroverzi ve Vašem hodnocení (spokojenost s obchodem vs. nedoporučuji), dovoluji si dopsat vysvětlení i pro ostatní:
Zákazník, byť byl s nákupem spokojený, ze zásady nikdy nic a nikomu nedoporučuje.
Akceptujeme a zdravíme :-)) -
Nedoporučuje obchod
- Rozbalení zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- dosud nemam fakturu
-
Nedoporučuje obchod
Následující den po objednání mi zástupce obchodu telefonicky sdělil, že nejsou schopni zboží dodat. Platba zpět dorazila rychle a bez problému.
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Dobrý den, ačkoli usilovně pracujeme na tom, aby se podobné případy nestávaly, výjimečně se to nepodaří. Velmi nás to mrzí a ještě jednou se omlouváme.
S pozdravem
elektroSTOP.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
- U zboží napsáno skladem s garancí dodání do Vánoc, po objednání zaslán email, že zboží není skladem a bude k dodání až v únoru 2016.
-
Nedoporučuje obchod
objednal jsem vetrak, byla mi slibena okamzita expedice, nicmene bylo expedovano az za nekolik dni a dorazilo pozde - v dobe nejvetsich veder
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Dobrý den,
větrák jste si objednal 11.8. odpoledne, expedován byl v nejbližším možném termínu 13.8., tak jak na Vás vyšlo pořadí v období enormního zájmu, kdy jsme byli prakticky jediní, kdo byl větráky schopen dodat. Nevidím tedy důvod k takto negativnímu hodnocení. V případě naléhavé potřeby nabízíme možnost osobního odběru, kde je zboží k dispozici okamžitě.
S přáním hezkého dne
Tomáš
elektroSTOP.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- cena
- chyběla součástka
-
Nedoporučuje obchod
- nedokonalá spolupráce ,též s dopravcem
ztráta času,zklamání z nedodržení domluvy a objednávky
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Dobrý den, k dodané lednici jste si objednal pouze odvoz vysloužilého spotřebiče, nikoli službu výnosu nového spotřebiče do bytu a odnos vysloužilého spotřebiče z bytu. Přesto se řidič snažil, nicméně bez účasti spolupracující osoby nebyl schopen umístit přístoj na místo, aniž by musel použít rudl, který by ovšem zanechal stopy na světlém koberci, s čímž jste nesouhlasil. Nabídku příplatkové služby Komfort Plus, kdy by přijeli 2 pracovníci, lednici vynesli, vybalili, odnesli obalový materiál a snesli a odvezli starý spotřebič, jste odmítl. Nakonec jste zásilku nepřevzal a ta se vrátila na naše náklady zpět na obchod.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Dle délky dodací lhůty není zboží, deklarované jako skladové, ve skladu obchodníka.
Vhodné jen pokud nevadí dlouhé dodací lhůty.
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Dobrý den, po kontrole průběhu vyřizování Vaší objednávky jsem shledal následující fakta: objednávka učiněna 12.7. /sobota/, z důvodů diametrálně odlišných adres v objednávce Vás kolegyně pro jejich potvrzení ihned v pondělí kontaktovala - neúspěšně. K ověření dodací adresy došlo v úterý odpoledne, již po ukončení expedice. Zboží bylo tedy odesláno ihned následující den, na čemž se operátorka se sympatickým pánem, který zvedl uvedený kontaktní telefon, v pohodě domluvila. Zboží bylo celou dobu na našem skladě k dispozici a pro Vás blokováno. Proto Vašemu negativnímu hodnocení nerozumím. Děkujeme za recenzi a přejeme hezký den
-
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
1 ks Čidlo Hyundai WS Senzor 77 TH je v pořádku.
1 ks Čidlo Hyundai WS Senzor 77 musím vrátit, protože jste mi poslali každý typ jiný a toto, které budu vracet, nemá na čidle zobrazení teploty a vlhkosti. Na meteostanici WS 2005 se zobrazuje vlhkost 99%. Vadné čidlo dnes nebo zítra zasílám, předpokládám, že mi obratem zašlete správný typ čidla Hyundai WS Senzor 77 TH a bezvadný výrobek. -
Nedoporučuje obchod
- zboží se zpožděním a hned šlo do servisu,špatný zkreslený přebuzený zvuk.
Raději zvolit jiný obchod,kde zboží lze odzkoušet.
-
Nedoporučuje obchod
- - zasilkovou sluzbu Geis
- - neefektivni komunikace prodejce - rozvozce
-
Nedoporučuje obchod
- zboží ktere jsem chtela nebylo na mnoho strankach ale zde ano
- komunikace,doba dodání
-
Nedoporučuje obchod
- dobrá cena
- špatná komunikace se zákazníkem
Nakoupila jsem, jelikož měli nejlevnější zboží a možnost uloženky v Praze, i když více bych uvítala přímo výdejní místo zdarma! Snažila jsem se emailem zkontaktovat obchod, aby mi poslali vybranou barvu produktu, a ta skutečně přišla, ale možná šlo o náhodu. Nikdo mi na mé dva emaily z obchodu totiž neodpověděl!
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Dobrý den,
nerozumím Vašemu hodnocení komunikace a dodací lhůty. Zboží bylo expedováno /zabaleno a připraveno k odvozu/ 26 minut poté, co dorazila Vaše objednávka a následně odjelo do Uloženky, kterou jste si zvolila jako způsob dodání. Pokud zboží potřebujete mít doma druhý den, volte dodání kurýrem. Je dražší, ale rychlejší. Barvu zboží, jakož i jiná přání, lze vložit do poznámky v objednávce a pokud to bude možné, vyhovíme každému. Dorazí-li email po odeslání zboží, tak už s tím bohužel nic nenaděláme.
Co se týče komunikace - odpověď na Váš mail je u nás v odeslané poště, takže netuším, co zabránilo jeho doručení.
Děkujeme za recenzi -
Nedoporučuje obchod
- nemohl jsem zaplatit kartou. při výběru zboží na to nebylo upozorněno. na uložence platební terminál mají, ale váš obchod platbu kartou nepovoluje
Reakce obchodu elektroSTOP.cz
Dobrý den, platbu kartou zatím neumožňujeme z důvodu zachování co nejnižší ceny zboží. Proto nemáme tuto možnost ani nikde zmíněnu. Děkujeme za recenzi