Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, mohu se zeptat, proč inzerujete, že lze zboží vyzvedávat přes výdejní místa Heureka (úloženka), když při vytvoření objednávky už takovou možnost nenabízíte? Mám to na výdejní místo kousek a nevyplatí se mi chodit na poštu. Děkuji za informaci. M.Růžičková

  • plně soucítím s panem Navratilem. Objednala jsem tablet, který vykazoval známky špatné funkce dotykové obrazovky, zvlášť, když se na něj nalepila ochranná folie. Tak jsem ho do 14ti denní lhůty vrátila zpět s tím, že chci peníze vrátit a ke své škodě jsem upozornila na vadu obrazovky. Po zhruba čtrnácti dnech mi eshop volal, že mi celou částku nevrátí, že je tablet vzadu na krytu poškrábaný,ale jinak, že je plně funkční. Že ho prý zkoušeli poslat přímo do Lenovo servisu a i v obchodě ho odzkoušeli, jak funguje. Takže tablet mělo v rukách několik lidí a dost bych se divila, kdyby na něm měli ochranný futrál, jako my doma. Dostala jsem na vybranou dvě možnosti, buď mi vrátí peníze mínus dvacet procent a nebo tablet pošlou zpět s tím, že je plně funkční. Když jsem se zeptala, jestli tablet funguje i s ochrannou folií, což byl hlavní důvod vrácení, bylo mi řečeno, že neví, že tam zrovna žádnou zkušební folii nemá aby to mohl vyzkoušet Nicméně jsem se dohodli, že si možnosti promyslím a pán se ještě podívá po té folii a vyzkouší tablet a pak, že zavolá. Samozřejmě tablet fungoval bez problémů i s folií. Ale o to nám přece nešlo, chtěli jsme vráti zpět peníze za něco, co nefunguje. Po půl hodině telefonického dohadování a dost arogantního chování jsme hovor ukončili s tím, že nám dá písemné vyrozumnění. To je 15ti procentní srážka ( už polevil, že by svědomí??? ) z částky a nebo tablet poslat zpět. Nechala jsem si ho poslat zpět a jsem zvědavá,mi jak bude fungovat až na něj tu folii nalepím. Každopádně u elektrostop si už v životě nic nekoupím a lituji, že jsem si u nich něco objednala. Nikdy před tím, jsem žádný problém s eshopem neměla. Každopádně už jsem také psala na Čoi...

  • Takže můj problém vyřešen - viz níže dodávka balíku - omluva přijata :-)

    Děkuji.

    Renata Pospíšilová

  • Balík zatím dodán nebyl, ale už teď mohu napsat, že nejsem spokojena s dodáním. Při nákupu jsem si vybrala platbu předem a dále z možností:

    - Česká pošta - balík na poštu za 129,- Kč
    - Geis 99,- Kč
    - Toptrans 99,- Kč
    - Česká pošta 139,- Kč
    - nebo osobní odběr

    Protože jsem chtěla balík zaslat na Doručovací adresu, která se mi také poté zobrazila, vybrala jsem si Českou poštu za 139 Kč. Ale údajně mi balík nelze dodat na uvedenou doručovací adresu, neb jsem si zaškrtnula balík na poštu.

    Nerozumím tomu, pak je tedy nějaká volba navíc?

    Nevyhověla mi zatím ani pošta - a ta mi ani nevyhoví (prý chyba prodávajícícho nebo moje), nevyhověl mi ani pracovník z Elektrostopu, ale ani ze zák. odd. Heuréka.

    Tak mi nezbývá nic jiného než si jít pro balík na poštu (. A to jsem zvědavá, co v balíku najdu). Akorát tedy mi nevyhovuje otvírací doba pošty od 8,00 - 16,30 hod - to je má pracovní doba (ano, kdybych to vše věděla, nechám si zaslat balík do Zlína, kde bydlím a otevírací doba mi vyhovuje - do 20,00 hod., no ale to bych musela mít asi předvídací schopnosti). Co si tak ještě zorganizovat sama dodání balíku z pošty Otrokovice do Zlína na poštu?????

    Renata Pospíšilová
    zákazník

  • Dobrý den,

    vše so jsem zde uvedl je naprostá pravda.Sluchátka jsem jednou použil abych vyzkoušel zdali mi vyhovují. To se nestalo, takže zcela nepoškozené, očištěné jsem je vrátil s požadavkem vrácení peněz. Ano, obal byl poškozen, ale ani nejsem povinnen věc vracet v původním obalu a vy jste povinni vrátit celou částku při vratce 14 dní a né udělit srážku 60% to asi není zcela normální.

    Je hezké jak tady na portálu mluvíte jak jste vstřícní, ale skutečnost se má trochu jinak, takže pro zákazníky uvedu fakta:

    - křivě obviníte zákazníka bez důkazů, že něco rozbil, znefunkčnil (mimo jiné to vůbec není pravda),
    - uvádíte falešné srovnávání a fakta,
    - určíte mu nehoráznou a snad protizákonnou srážku z kupní ceny 60%,
    - nemáte zájem jakkoli věc řešit a čekáte až se třeba ozve zákazník, jednáte až když vás kontaktuje právník z S.O.S. do té doby jste jako neexistovali,
    - po výzvě právníka S.O.S. učiníte "vstřícnou" nabídku cituji " navrhuji srážku 20%" a zaroveň arogantně dodáváte "nabídka je konečná." - jestli tuto komunikaci považujete jako "vstřícnou" tak ať si zákazníci udělají obrázek sami.

    Nicméně i tady před zákazníky vyjadřujete svou aroganci a píšete, že hledám chybu u jiných. Vážený pane Marso, má chyba byla, že jsem nakoupil zboží právě u vás a dále jsem přiznal poškození obalu a nabídl, že mi z kupní ceny můžete strhnout 100,- (ačkoli, jak jsem zdůraznil, vůbec nejsem povinen věc vracet v původním obalu aniž by to mělo vliv na vrácení celé částky). Další chybu opravdu nevím, vše jsem vrátil nové, funkční nerozbite, v poškozeném obalu s veškerým příslušenstvím řádně a pečlivě zabalené a navíc jsem dal hodnocení na Heurece snad plný počet hvězdiček (jěště před vratkou).

    Vyjádření již znáte, nemohu samozřejmě souhlasit s vaši "vstřícnou" nabídkou, že mi strhnete po jednom použití 20% z částky za poškozený obal a to ještě tak arogantním způsobem. Já jsem Vám nabídl kompromis 10% a jediná vaše reakce byla, tak jo tak to klidně dejte k soudu.

    Takže asi tak, vážení zákazníci shopu elektrostop.cz, jedná tento eshop se zákazníkem žádající ve lhůtě 14 dní vrácení peněz, takže pozor ať náhodou nenatrhnete obal!

  • Dobrý den pane Navrátile, není pravdou, co zde tvrdíte.
    Sluchátka měla zcela zničený obal, ačkoli ten lze bez problémů "normálně" otevřít. Dále vykazovala znečištění v oblasti náušníků, jejichž výměna není vůbec levnou záležitostí. To jsme si ale vše vysvětlili v korespondenci.
    Ke srážkám z ceny zboží přistupujeme pouze ve zcela výjimečných případech a zejména v případech, kdy koncový zákazník způsobí běžným použitím neopodstatněnou škodu úmyslně nebo nedbalostí.
    Je nesporně zajímavé a mnohém vypovídající, že chybu hledáte u jiných, nikoli u sebe.
    Pokud by zboží dorazilo v pořádku, plnou kupní cenu vracíme běžně do týdne.
    Reklamace a vratky, jak jistě všichni stále se vracející zákazníci dávno vědí, řešíme promptně k jejich plné spokojenosti.

    P.S.
    Naše maximálně vstřícná nabídka po konzultaci s asociací S.O.S. činí 20% srážky z ceny s tím, že větší část nákladů na uvedení zboží do původního stavu ponese náš obchod. Vaše vyjádření zatím nemáme.


    Tomáš Marsa
    elektroSTOP.cz

  • Tak ani po týdnu komunikace s eshopem elektrostop.cz se niz nezmenilo. Stale trvaji na srazce 60%!! z kupni ceny za poškozeny obal. Nejsou jakkoli vstricni. Je to opravdu nehorazne a nekorektni chovani obchodnika.

    Celou vec jsem predal organum COI a jsem v komunikaci s poradem Cerne ovce a o zverejneni o tomto obchodu a jeho nehoraznem chovani.

    Dejte si velky pozor zakaznici pri vratce nebo raklamaci zbozi.
    Jan Navratil

  • Vážení zákazníci, obchod silně nedoporučuji! Vrátil jsem sluchátka, které jsem měl jednou na uších, neporušené, nepoškozené... Nevyhovovali mi. Reakce obchodu byla, že mi strhnou 60% z ceny za poškozený obal, takže ze sluchátek za 2200 mi vrátí 850,-. Nikde toto v zákoně oporu nemá, nemusím zboží vracet ani v původním obalu.

    Beru to jako vtip a čekám na reakci obchodu jinak okamžitě předávám věc ČOI.

  • Dobrý den,

    samozřejmě, jakmile dorazí peníze na účet, jste emailem informován o expedici zboží.

    Děkuji
    Tomáš
    elektroSTOP.cz

  • Chtěl bych se zeptat jak je to s platbou předem jestli až peníze dorazí na učet jestli o tom budu nějak informován....Děkuji

  • dobrý den , chtěla jsem nakoupit věc za tři tisíce šestset korun ale udivuje mě že za tolik peněz vyžadujete poštovne.. bohužel

  • REAKCE NA ODPOVĚĎ SHOPU V RECENZI - https://obchody.heureka.cz/elektrostop-cz/recenze/?f=1#show-rating-z-29613133

    Bohužel už nemůžu dále reagovat na Vaši odpověď na moji recenzi, a proto píši sem, do diskuze.
    Za
    1) Dárek jsem si vybral a přidal k nákupu, proč bych to sem asi jinak psal..to je vidět, že nedokážete ani uznat svou chybu - i to je znak neserióznosti!
    2) Když jsem zboží přebíral na prodejně, tak jsem hlavně kontroloval telefon (nekupoval jsem to kvůli dárku). Na dárek jsem zapoměl a byl jsem rád, že zboží je v pořádku a z české distribuce - v ten moment mě to prostě nenapadlo.
    3) Ani bych to neřešil, kdyby mi nepřišel dotazník, abych ohodnotil nákup. Ten mi přišel na email, který jsem Vám mimochodem neposkytl kvůli spamu - nevyžádané poště, ale kvůli informacím o objednávce.... Nicméně přišel mi odkaz na dotazník, tak jsem tam napsal SVŮJ názor a SVÉ zkušenosti, které prostě nejsou nejlepší. To, že Vám (jako zaměstnanci shopu) se nezdá v pořádku, že Váš shop hodnotím negativně a NEDOPORUČUJI ho, je naprosto irelevantní.