Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zrušena, finance již přes měsíc nevráceny. Podáno TO na PČR. V případě stejné zkušenosti jděte rozhodně na PČR, již je tam TO více.

  • 10 %

    • Nic
    • Prosím čtěte!!

    Dobrý den všem,

    Před dvěma lety jsem na e-shopu zakupovali Macbook. Bohužel se během listopadu porouchal displej a ještě v rámci záruční doby jsem ho chtěla reklamovat. 28.11.2023 byl přijat k reklamaci, 30.11 přijelo GLS (sami zprostředkovali dopravu), 1.12.2023 jim byl doručen. Po měsíci kdy se nikdo neozval jsem zjišťovala co s notebookem je. Bylo mi odpovězeno že ukončili činnost.

    Na policii mi řekli, že je to občanskoprávní spor, tudíž musím podat žalobu na soud. Vzhledem k tomu, že ale nejsem jediná, kdo nemá službu, kterou e-shop poskytuje, chci nás sjednotit aby jsme podali na firmu hromadnou žalobu.

    Pokud chcete podrobnější informace, neváhejte mě prosím kontaktovat na moji e-mailovou adresu: [email protected]
    Či na sociální sítě - fb: Marta Zápotocká (profilový obrázek s mopsem)

    Přeci to nemůžeme nechat jen tak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsou to podvodníci, poslal jsem peníze předem, objednávka byla obchodem zrušena s tím, že mi v co nejkratší době pošlou peníze na účet a nestalo se tak, jdu to hlásit na policii.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodný eshop

    Podvodný eshop. Objednal jsem, zaplatil a zboží neobdržel. Předáno PČR. E-shop nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedodal zboží, peníze nevrátil, nekomunikuje, jedná se o podvod
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělá komunikace, i dodání výrobku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka potvrzena, po nějaké době obchod je mimo provoz, následně přišla zpráva o stornování objednávky momentálně čekám jestli se dodrží souloví že e v nejbližší možné době vrátí peníze. Trochu škoda u obchodu co měl na heureka.cz celkem kvalitní hodnocení

  • 10 %

    Objednavka ze 4.12., dne 11.12. email o stornovani a prislibu vracení penez a do dnesniho dne nic. Dostal nekdo z vas penize za stornovanou vasi objednavku zpet? Ja jdu dnes vse hlasit Policii..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno. Nedoručeno. Obchod nekomunikoval. Po 11 dnech přišel email že peníze vrátí. Čekám do zítra. Pak půjdu na PČR . Kdo jste na tom podobně nebojte se jít na PČR. Není to ostuda. Elektrodomecek měl ještě před 14 dny dobré hodnocení na recenzích.

  • 10 %

    Dne 3.12. jsem si objednal kávovar v obchodě elektrodomecek.cz za 9300 - Kč. Do dnešního dne 13.12. nedorazil a obchod mi napsal : " Vaše objednávka s číslem ... byla stornována. Dobrý den ospravedlňujeme se, ale Vaši objednávku musíme stornovat. Finanční prostředky Vám budou vráceny v nejkratším možném čase."
    Takže mám vydařené vánoce, výrobek byl určen jako dárek. Nejvíce mě však mrzí, že obchod byl ještě před týdnem kladně hodnocen Heurékou, proto jsem mu důvěřoval a vybral si jej. Webové stránky obchodu nefungují a žádné podrobné informace proč objednávka byla po devíti dnech stornována mi nikdo nesdělil... Webové stránky odkazují na tento obchod : " Eshop je mimo provoz. Všetky podnety a otázky prosím smerujte emailom na adresu [email protected]" Přečtěte si recenze zde : https://obchody.heureka.sk/bonusko-sk/recenze/. Je to pravděpodobně podvod Martiny a Michala Maňáka, kterým obchody patří. V obou obchodech nedodávají přibližně týden objednané zboží a nevracejí finanční částku jim zaplacenou. Navíc ani u jednoho obchodu nefungují webové stránky.

    Pošlete mi prosím email na adresu [email protected]. Budu vše řešit na PČR a ČOI.

  • 100 %

    • Rychlé jednání

    Spolehlivý obchod

  • Bez vysvětlení důvodu mi stornovali objednávku, peníze údajně pošlou obratem, na účtu je zatím nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompetentní
    • Nespolehliví

    Objednával jsem TV a PS5 jako vánoční dárek raději včas 3.12. Nejprve mi byla potvrzena objednávka pouze TV. N dotaz kde je PS5 mi sdělili, že je vyprodáno. Proč ale bylo v e-shopu netuším. OK PS5 tedy objednám jinde. Obratem jsem poslal peníze za TV. Pak se několik dní nic nedělo, žádné potvrzení přijetí peněz, žádné info o odeslání objednávky. Píši email. Bez odpovědi. Píši znova, co se tedy děje. Nic. Dnes mi konečně přišel email že mi stornují mou objednávku. Bez udání důvodu. Tohle není profi služba! Never more.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod na nic nereagoval, email, telefonicky kontakt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu, že jediná reakce obchodu byla tato -
    "Vážený zákazník, Vaše objednávka s číslem 3202303758 byla stornována.
    Dobrý den ospravedlňujeme se, ale Vaši objednávku musíme stornovat. Finanční prostředky Vám budou vráceny v nejkratším možném čase.", předpokládám, že nešťastníci, kteří zaplatili předem, už neuvidí ani své peníze, ani objednané zboží.

  • 10 %

    • Jelikož to vypadá, že je to snědený krám a klienti neuvidí ani objednané zboží, ani peníze, těžko najít nějakou výhodu.
    • Jelikož to vypadá, že je to snědený krám a klienti neuvidí ani objednané zboží, ani peníze, další nevýhody hledat netřeba.

    Stáli při mně všichni svatí, že jsem se tentokrát rozhodl pro platbu dobírkou...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 3.12. jsem si objednal kávovar za 9300 - Kč. Do dnešního dne 12.12. nedorazil a obchod mi napsal : " Vaše objednávka s číslem ... byla stornována. Dobrý den ospravedlňujeme se, ale Vaši objednávku musíme stornovat. Finanční prostředky Vám budou vráceny v nejkratším možném čase."
    Takže mám vydařené vánoce, výrobek byl určen jako dárek. Nejvíce mě však mrzí, že obchod byl ještě před týdnem kladně hodnocen Heurékou, proto jsem mu důvěřoval a vybral si jej. Webové stránky obchodu nefungují a žádné podrobné informace proč objednávka byla po devíti dnech stornována mi nikdo nesdělil... Nevím, co znamená věta - finanční prostředky Vám budou vráceny v nejkratším možném čase. Pokud je nebudu mít na účtu do tří dnů, obrátím se na PČR a ČOI.
    Přeji všem krásné vánoce :-{

    • Po zaslání peněz obchod nereaguje, nedá se dovolat, nahlášeno na ČOI.
    • Neobjednávejte!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kávovar za 15000kc a nevím zda vůbec dorazi. Telefon vypnutý, na e-mail nereaguji. Počkám ještě do konce týdne a podám trestní oznámení.