Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Lahve přišly rychle , ale dvě ze tří lahví jsou špinavé , jako by se dlouho někde povalovaly, nebyly v sáčku a jedna byla dole odřená. Koupila jsem , jako dárek :-(

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené komplikace. Kolegové z logistiky se již problémem zabývají a jsou s Vámi v kontaktu.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží uvedeno skladem nebylo, dodáno po výrobě špatné díly, u zásuvek všechny boky pravé
    • reklamace přijata zatím bez vyjádření způsobu řešení (3 dny)

    těžko hodnotit obchod a výrobce, každopádně když je uvedeno skladem měl bych zboží dostat podstatně dříve

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    Vaší reklamací se intenzivně zabýváme, stanovisko obdržíte v nejbližších hodinách. Bohužel je u nábytku obvyklé, že spodní hrany, které se smontovávají - nejsou tedy po montáži již viditelné, protože přiléhají k jinému dílu - nejsou pokryté lištou ani nalakované. Chybnou dodávku - všechny boky pravé - řešíme s dodavatelem a budeme se snažit kompletní a správné zboží dodat co nejrychleji. Děkujeme za Vaše pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží bylo doručeno s mnohadenním zpožděním

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednávali jste si zboží skladem u dodavatele. Za dvoudenní zpoždění v expedici se ještě jednou omlouváme.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uvedené "skladem" bylo poškozené (obdržel jsem informaci od prodejnce), asi oba kusy, které jsem objednal. Odsouhlasil jsem odeslání 1ks začátkem dalšího týdne. Bohužel, ani 11.den od objednání zboží nemám a musel jsem čelovky zakoupit jinde

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 5-9 dní, nikoliv skladem. Jakmile jsme obdrželi informaci o poškození, kontaktovali jsme Vás o možnosti změny objednávky a tu též provedli. Zboží jsme odesílali 7mý pracovní den tak, jak bylo uvedeno lhůtou.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod má zákazníka takpovediac v paži. Majú čas. Dúfam, že tieto typy e shopov (priekupníkov ktorí predávajú veci ktoré fyzicky nemajú), čo najskôr skrachujú, a ostanú len tie kde chápu, že zákaznik ktorí si chce niečo kúpiť to zrejme potrebuje čo najskôr..

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 2-4 pracovní dny. K expedici došlo pátý pracovní den od objednání. Věříme, že Vám radost při práci se stativem toto zpoždění a čekání vynahradí.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doba od objednání po doručení zboží, které bylo uvedeno "skladem" a to na výdejní místo ve stejném městě ve kterém je sídlo firmy bylo 7 dní. Nemožnost na výdejním místě platit kartou.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 2-4 pracovní dny, zboží jsme neměli připravené tedy na výdejním místě, ale na externím skladě. O nemožnosti platit kartou na místě upozorňujeme prosím též ve výzvě k vyzvednutí. Děkujeme za pochopení

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem zboží neobdržel a na e-mail ohledně stavu objednávky jsem neobdržel odpověď.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 2-4 pracovní dny, zboží jsme expedovali 4-tý pracovní den, prosím o kontrolu spamů, je možné, že Vám výzvy k vyzvednutí spadly právě tam. Děkujeme za pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes je to týden, co jsem objednala a ještě zboží nemám. Zřejmě jede kurýr na koni.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    prosím, překontrolujte emailovou schránku včetně spamů, informace o expedici máte prosím na emailu.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadny zazrak.Akorat v tel.fajn.
    Telefon prisel v polstine a to po11dnech.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste s nákupem nebyli spokojeni. Na cizojazyčnou mutaci upozorňujeme prosím v popisu. Reklamační oddělení s Vámi již odstoupení od smlouvy dojednalo.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje se zákazníkem

    Bohužel jsem zklamná obchod nesplnil dodací lhůtu a ani se neozval . Kdybych se já nezeptala tak bych nevěděla co je s mou objednávkou

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám to líto, ale objednávala jste zboží s expediční lhůtou 3 dny. V den expedice jste objednávku stornovala. Nekontaktovali jsme Vás, protože objednávka probíhala v pořádku dle informací na webu.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    Nemam co hodnotit protože jsem ještě nic nedostala

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění u druhé položky v objednávce. Náhrada k mopu bude doručena dnešním dnem, objednávku expedujeme bez poštovného.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    Žádná komunikace, sama jsem volala, kdy zboží dorazí, objednávala jsem ho minulé úterý a stále nic, je čtvrtek, prý by mělo dorazit, bohužel se nikdo neozval v kolik aspoň přibližně, nemohu být celý den doma, pokud dnes nedojde, objednávku zruším.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo ke zpoždění přepravy od dodavatele. Expediční lhůta 3-5 pracovních dní se bohužel díky tomu o dva dny prodloužila. Za způsobené komplikace se tímto ještě jednou omlouváme!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Myslím, že byla dobrá cena, ale to je všechno :///

    Slibotechny. Objednal jsem 5TB disk 25.4. a fakt ho potřebuju extra nutně. Je 4.5. a pořád nic. Objednávat u dodavatele, když dorazí objednávka, to je styl 20 let dozadu a toto ten Antalon dělá :// Na obchody typu czc, datart se tento vůbec nechytá. Akorát mi napsali, že je všude vyprodáno, což není pravda. Poslední slib byl, že zboží dorazí dnes, tj. 4.5.. :///

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží, které nebylo skladem, ale skladem u dodavatele. Vzhledem k poznámce v objednávce s tím, že na zboží hodně pospícháte jsme Vás emailem znovu kontaktovali a upozorňovali na to, že se jedná o zboží skladem u dodavatele. Souhlasil jste, že na zboží vyčkáte. Expedici jsme stanovili za 4 pracovní dny. Přesně 4tý pracovní den jsme expedovali. Nechápeme tedy Vaši recenzi i přes naši snahu Vás co nejlépe informovat a ještě Váš souhlas s dodací lhůtou.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží bylo označeno skladem, nicméně dorazilo 7 dní od zaplacení

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 2-4 dny, tzn. skladem externě. Z toho důvodu nebylo zboží expedováno okamžitě. Děkujeme za pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepracujte 5 tlačítek Možná nahradit?

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    naše reklamační oddělení Vás bude kontaktovat.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace,dlouhá dodací lhůta....zboží nedorazilo. Objednávku jsem raději zrušila a zboží objednala jinde.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednala jste si výrobek s expediční lhůtou 5-9 pracovních dní. Pokud jste na zboží pospíchala, bylo by určitě lepší zvolit výrobek, který máme skladem. Storno třetí pracovní den od objednání tomu též i odpovídalo.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bluetooth sluchátka (iBox X1) nebylo možné spárovat s MT (Motorola e7 plus ani Cubot J3 Pro). V balení byly obchodu vráceny i nerozbalené náhradní nástavce do uší, přesto žádost o odstoupení od smlouvy obchod zamítl. Prodejce nikde omezení funkčnosti s některými typy mobilních telefonů neuvádí.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    prosím, pro prověření správnosti a kompatibility zboží nás můžete kontaktovat před nákupem. Uvádíme přesný popis, jaký dává k dispozici výrobce. Děkujeme za pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na zboží jsem čekala 14 dní

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Vážená paní Cimburková,

    není pravdou, že jste na zboží čekala 14 dní. Expedovali jsme dle avizované dodací lhůty. Pokud na zboží spěcháte, neobjednávejte zboží s expediční lhůtou 3-5 pracovních dní. Děkujeme za pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    It wasn’t delivered to the right address and was said the delivery was returned

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    zboží expedujeme na adresu zadanou v objednávce. Zásilku lze sledovat pomocí čísla balíku, které obdržíte do emailu po expedici.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR