Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V úterý po telefonátu mi paní slíbila že ve středu mi zboží bude odesláno.Bohužel,se tak nestalo!!!!!

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, ale vzhledem k tomu, že bylo zboží skladem u dodavatele, nebyli jsme schopni dostatečně pružně reagovat na Váš požadavek o rychlejší doručení než bylo avizováno. Děkujeme za pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou týdnech po objednávce není po zboží ani vidu ani slechu, s firmou není žádná možnost komunikace.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste s vyřízením objednávky spokojený. Podívejte se ale prosím do spamů a hromadné pošty, zásilka byla již vyexpedována, navíc jsme Vás o expedici informovali dva dny před expedicí. Telefonní číslo i kontakty uvádíme na stránkách. Budeme rádi, pokud nás budete v případě nejasností kontaktovat.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neustále od odkládali doručení jednou spletli dopravce podruhý není zboží na skladě strašná firma absolutně nedoporučuji.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s vyřízením objednávky spokojený.

    Objednával jste zboží s expediční lhůtou 5 pracovních dní. Třetí pracovní den jste však objednávku stornoval, nechápeme proto Vaši recenzi.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta, obchod málo přehledný

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste s vyřízením objednávky spokojen.

    Pro rychlejší vyřízení objednávky doporučujeme volit platbu kartou nebo dobírkou. Platba převodem může vyřízení objednávky bohužel skutečně protáhnout.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doposud nebylo dodáno

    Po objednání zboží jsem byla již 2x ujištěna,že zboží bude dopraveno později.Důvod zpoždění má být údajně zpoždění dopravce.Stornovala jsem objednávku.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste s vyřízením objednávky spokojená. Prvním emailem jsme zasílali předběžný termín expedice. Druhým emailem jsme informovali o zpoždění ze strany přepravce o dva pracovní dny. V návaznosti na druhý email jste objednávku stornovala. Ještě jednou se velice omlouváme za způsobené komplikace. Bohužel v přepravách ke zpožděním dochází aniž bychom jej mohli ovlivnit. Děkujeme za Vaše pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Jen co jsem zboží vyzvedl tak jsem zjistil, že mi byl poslán vadný kus. Byl jsem nucen ho okamžitě reklamovat. Hned druhý den jsem poprosil o okamžitou výměnu a nebylo mi vyhověno. Reklamace probíhá už téměř měsíc a já nemám ani peníze,ani zboží

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste s vyřízením reklamace spokojený. Reklamaci jsme přijali s vyplněným formulářem bez uvedení požadovaného řešení reklamace. Z tohoto důvodu jsme předali výrobek k opravě na servis. Nyní jsme ze zákaznické linky informovali reklamační oddělení, aby změnilo způsob řešení. Věříme, že reklamace bude v krátkosti vyřešena k Vaší spokojenosti.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Doposut jsem zboží nedostal a již chcete zhodnocení!

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    vzhledem ke zvolené dodací lhůtě bohužel ještě k expedici nedošlo. Informaci o termínu expedice jsme opětovně zasílali na Váš email. Děkujeme za Vaše pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy vice před týdnem objednano zboží nikde a nedoporučuji nikomu nemám duveru.prý v druhé polovině týdne zboží zaslou.Za me smejdi a už to od nich mechci objednam jinde.Pospisil

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je třeba se dívat s jakou dostupností zboží objednáváte. Objednával jste zboží s expediční lhůtou 5-9 pracovních dní. Zasílali jsme Vám informativní email s termínem expedice. Prosím, překontrolujte proto Vaši poštu a spamy.

    Věříme, že Vám spokojenost se zbožím čekání vynahradí.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

    • mobilní telefon pro seniory bez českého návodu, v tel. chybí čeština

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    je nám to líto, ale tuto skutečnost uvádíme v popisu výrobku. Prosím, pokud objednáte zboží přes cenový srovnávač, je vhodné si popis důkladně přečíst i na našem webu. Tato skutečnost Vás však nezbavuje práva na odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Lahve přišly rychle , ale dvě ze tří lahví jsou špinavé , jako by se dlouho někde povalovaly, nebyly v sáčku a jedna byla dole odřená. Koupila jsem , jako dárek :-(

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené komplikace. Kolegové z logistiky se již problémem zabývají a jsou s Vámi v kontaktu.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží uvedeno skladem nebylo, dodáno po výrobě špatné díly, u zásuvek všechny boky pravé
    • reklamace přijata zatím bez vyjádření způsobu řešení (3 dny)

    těžko hodnotit obchod a výrobce, každopádně když je uvedeno skladem měl bych zboží dostat podstatně dříve

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    Vaší reklamací se intenzivně zabýváme, stanovisko obdržíte v nejbližších hodinách. Bohužel je u nábytku obvyklé, že spodní hrany, které se smontovávají - nejsou tedy po montáži již viditelné, protože přiléhají k jinému dílu - nejsou pokryté lištou ani nalakované. Chybnou dodávku - všechny boky pravé - řešíme s dodavatelem a budeme se snažit kompletní a správné zboží dodat co nejrychleji. Děkujeme za Vaše pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží bylo doručeno s mnohadenním zpožděním

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednávali jste si zboží skladem u dodavatele. Za dvoudenní zpoždění v expedici se ještě jednou omlouváme.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uvedené "skladem" bylo poškozené (obdržel jsem informaci od prodejnce), asi oba kusy, které jsem objednal. Odsouhlasil jsem odeslání 1ks začátkem dalšího týdne. Bohužel, ani 11.den od objednání zboží nemám a musel jsem čelovky zakoupit jinde

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 5-9 dní, nikoliv skladem. Jakmile jsme obdrželi informaci o poškození, kontaktovali jsme Vás o možnosti změny objednávky a tu též provedli. Zboží jsme odesílali 7mý pracovní den tak, jak bylo uvedeno lhůtou.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod má zákazníka takpovediac v paži. Majú čas. Dúfam, že tieto typy e shopov (priekupníkov ktorí predávajú veci ktoré fyzicky nemajú), čo najskôr skrachujú, a ostanú len tie kde chápu, že zákaznik ktorí si chce niečo kúpiť to zrejme potrebuje čo najskôr..

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 2-4 pracovní dny. K expedici došlo pátý pracovní den od objednání. Věříme, že Vám radost při práci se stativem toto zpoždění a čekání vynahradí.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doba od objednání po doručení zboží, které bylo uvedeno "skladem" a to na výdejní místo ve stejném městě ve kterém je sídlo firmy bylo 7 dní. Nemožnost na výdejním místě platit kartou.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 2-4 pracovní dny, zboží jsme neměli připravené tedy na výdejním místě, ale na externím skladě. O nemožnosti platit kartou na místě upozorňujeme prosím též ve výzvě k vyzvednutí. Děkujeme za pochopení

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem zboží neobdržel a na e-mail ohledně stavu objednávky jsem neobdržel odpověď.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    objednával jste zboží s expediční lhůtou 2-4 pracovní dny, zboží jsme expedovali 4-tý pracovní den, prosím o kontrolu spamů, je možné, že Vám výzvy k vyzvednutí spadly právě tam. Děkujeme za pochopení!

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes je to týden, co jsem objednala a ještě zboží nemám. Zřejmě jede kurýr na koni.

    Reakce obchodu ElektroCR.cz

    Dobrý den,

    prosím, překontrolujte emailovou schránku včetně spamů, informace o expedici máte prosím na emailu.

    S přáním příjemného dne,
    tým ElektroČR