• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nedorazilo, ze strany obchodu se nikdo neozval, ani nepřišla na mail, zpráva, že zboží není.

    Nekomunikující

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Slibují něco, co nejsou schopni dodržet!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné!
    • Klamání klienta!

    neseriozní!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Byl to první obchod s požadovaným zbožím, které mi google našel.
    • Systém osobního odběru ve Zlíně - místo je kdesi vzadu v továrním areálu se zpoplatněným vjezdem, navíc není zřejmé, kudy se ke skladu lze dostat.
    • Nemožnost dovolat se prodejci ve snaze upřesnit polohu výdejního místa.

    Se vším spokojenost kromě osobního vyzvednutí ve Zlíně. Výdejní místo je kdesi v hloubi továrního areálu se zpoplatněným vjezdem bez pečlivé domácí přípravy jej nenajdete. Neúspěšná byla také má snaha dovolat se prodejci ("všichni operátoři jsou zaneprázdnění...").
    Příště už tuto anabázi podstupovat nebudu, Alza.cz je bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nevím
    • nevím

    celkem dobrý

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodává zboží bez českého návodu.
    • V nabídce uvádí nepravdivé informace (Fritéza Steba DF 100 - vyjímatelná nádoba?)
    • V Brně u prodejny není kde zaparkovat.

    Jsou lepší internetové obchody.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poslali jste potvrzení objednávky,ale od té doby se mnou vůbec nekomunikujete,přesto,že jsem již několikrát psala a telefony po dlouhém zvonění vypínáte
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vadí mi fakt, že na eshopu je informace o počtu kusů na skladě u externího dodavatele a doba dodání nepravdivá - minimálně v mém případě u jednoho výrobku. Od obchodníka přišel email se zprávou, že dodavatel nemá zrovna zboží na skladě a že se doba dodán prodlouží. Na eshopu se pouze snížil počet kusů na skladě u dodavatele (tuším z 5 na 2), ale doba dodání zůstala stále stejná. Objednávku jsem zrušil, protože jsem zboží potřeboval rychle a taky proto, že mi nepřijde důvěryhodné psát počty kusů a dodací lhůty na web, i když vím, že to tak není. Možná to je chybou člověka, možná systému. To mne ale jako zákazníka nezajímá, prostě jdu jinam.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pouze jedna společnost nabízející splátkový prodej.

    Pokud společnost bude nabízet i jiné možnosti splátek tak jsem nenašla žádný problém proč Vaši společnost nedoporučovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace
    • nabídka produktů, které nejsou dostupné

    Tento obchod už nikdy více a doporučení pro známé? To samé...

    Reakce obchodu Elektro-megastore.cz

    Děkujeme za podnětnou připomínku. V současné době probíhá audit funkčnosti komunikačních linek a následně bude provedena aktualizace dat, tak aby nedocházelo k problémům v komunikaci se zákazníky.
    Průběžně kontrolujeme dostupnost produktů našich dodavatelů, aby nedocházelo k nabídce nedostupného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny neodpovídají - cena zboží byla navýšena až po objednávce, takže se vlastně nedá spolehnout na cenu, uvedenou na webu.

    Nedoporučuji