-
Nedoporučuje obchod
- Objednávka nebola doručená napriek mnohým kontaktom s obchodom komunikácia z ich strany nebola žiadna. V tomto obchode neodporúčam nákup.
Neschopnosť dodať objednaný tovar.
-
Nedoporučuje obchod
Knihu si objednal syn, než kniha dorazila, syn zestárnul a vyrostl, takže začal mít jiné zájmy. Teď vážně, vše neúměrně dlouho trvá. Nejdříve jsem urgoval fakturu, abych mohl zaplatit bankovním převodem. Pak jsem sice zaplatil, ale do dnešního dne mi kniha nepřišla (10 dní).
-
Nedoporučuje obchod
- v nabídce se moc lehko neorientuje
- při objednávání a zvolení platby kartou se neobjevilo nic
- začátkem ledna dorazil mail, že mají inventuru a zboží vyexpedují po ní. Zřejmě ještě s inventurou neskončili, od té doby žádná reakce. Takže nemám žádné pozitivum.
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den,
velice děkujeme za zprávu a hodnocení. Všechny objednávky z období mezi 23. 12. a 10. 1. jsme začali odesílat hned v pondělí 11. 1. Všechny by už měly být dodány. Co se e-shopu na orientace týče, do konce ledna by mělo být vše vyřešeno a nový e-shop by měl zajistit mnohem lepší orientaci a zpříjemnit nákup. Krásný den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Dobrý den
- dnes mi byla doručena zásilka, nicméně nikoliv kurýrem PPL, tak jak bylo uhrazeno, ale českou poštou. Rozdíl v dopravném činí 41,- kč v můj neprospěch. Žádám tedy vrácení výšeuvedené částky zpět na můj účet
- V opačném případě budu toto považovat za nezákonné obohacování na úkor zákazníka a váše jednání za nekorektní.
- Níže zasílám informaci o převzetí zásilky českou poštou, jako i potvrzení mé objednávky.
- S pozdravem
- Ingrid Kermietová
- ---------- Původní zpráva ----------
- Od: Česká pošta <[email protected]>
- Komu: [email protected]
- Datum: 22. 12. 2015 4:06:37
- Předmět: Informace o Vaší zásilce DR0553029472C
- English version follows.
- Vážený zákazníku,
- dne 21.12.2015 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od podavatele EGMONT s.r.o. s podacím číslem DR0553029472C.
- O termínu doručování na adresu Pod Kostelem 1075/II, 33701 Rokycany Vás budeme informovat.
- Pohyb svého balíku můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.
- Zde naleznete dodatečné informace o elektronickém avizování balíkových zásilek.
- Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.
- S přáním příjemného dne
- Vaše Česká pošta
- Dobrý den,
- zasíláme Vám informaci o stavu Vaší objednávky.
- Číslo objednávky: 2047176
- Datum: 18.12.2015
- Celková cena: 359,- Kč
- Forma úhrady a doručení: Platba kartou, doručení Kurýrní službou PPL
Dodnes žádné vyjádření k mé reklamaci přeplacené částky. Nekorektní jednání - NEDOPORUČUJI
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den, velice děkujeme za zprávu. Mrzí nás, co se stalo! Jak jsme Vám již po telefonu vysvětlili, jednalo se o naši chybu ve skladu. Přeplatek jsme Vám zaslali zpět a doufáme, že je již vše v pořádku a knihy se líbí!
Přejeme krásný den! -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dodavatel(Česká Pošta - obchod)nerespektuje požadované pozdější datum dodání (o 1 den)!???
-
Nedoporučuje obchod
- Nevím
- Čekat deset dnů než zboží vyexpedují je moc smutné.
Mám pouze tuto zkušenost, ale bohužel je první....
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den, přiznáváme, je to smutné. V současnosti řešíme, jak těmto situacím předejít. Nastavili jsme nový systém kontroly objednávek a věříme, že bude spolehlivě fungovat a zásilky budou chodit nejpozději do 3 pracovních dnů.
Omlouváme se a přejeme krásný den! -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Ceny
- Lhůta dopravy
- Objednal jsem si PPL, a potom jsem jak debil koukal na zprávu od České pošty
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den,
koukáme na to stejně jako Vy :) Máte zadáno PPL, tak proč Vám píše Česká pošta nechápeme. Zkusíme přijít na to, proč se tak stalo. Omlouvám se za komplikace a snad se knihy budou líbit.
Krásný den! Matěj -
Nedoporučuje obchod
- objednávka nesplnená včas a riadne
objednávka nesplnená včas a riadne
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den,
můžeme se zeptat, o jakou objednávku se jednalo prosím? Rádi bychom zjistili, kde nastaly problémy.
Velice se omlouváme a děkujeme za reakci! -
Nedoporučuje obchod
- Soustředění témat pro děti.
- Vzhledem k tomu, že jsem ještě zásilku neobdržela - dodací lhůta
- komunikace ohledně zásilky
Obchod se mi zdál dobrý. Nicméně, zaplatila jsem a objednala před 10 dny. Do dnešního dne nemám ani avizo z pošty. Tudíž nedoporučuji. Nejsou pružní. Vím, že jsem objednávala na konci roku, ale nebylo to jediné zboží. Objednávám velice často přes internet. Ale zatím se mi nestalo, aby ani po 10 dnech nebyla avizovaná zásilka poštou. Proto nedoporučuji.
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den,
zpětně se omlouváme za pozdní dodání zásilky, ale všechny zákazníky, kteří u nás před svátky objednávali, jsme informovali, že objednávky budeme přijímat nejpozději do 21. 12. a následně pak od 6. ledna. Během těchto dní byla naše pobočka zavřena. Vaše objednávka přišla dne 28. 12. a proto byla odbavena až v lednu. Ještě jednou prosím přijměte naši omluvu, ale vánoční svátky bereme jako čas odpočinku :) Mějte se krásně a snad k nám brzy najdete cestu. Matěj -
Nedoporučuje obchod
- Závozy na výdejní místa jsou málo frekventované, poslední závoz před Vánoci byl 19.12. - v dnešní době trapné.
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den, pokusíme se závozy zlepšit k Vaší spokojenosti. V předvánočním čase to není jednoduché a myslíme si, že 19. 12. je hraniční datum pro dodání zboží. Ve dnech 22. a 23. 12. už není jistota, že zboží dorazí včas. Tuto službu stále optimalizujeme a snad bude dodání v blízké době častější! Děkujeme za názor a trpělivost! Hezký den!
-
Nedoporučuje obchod
- žiadne
- nevšimla som si upozornenie na zaplatene, prečo? mohla som to zaplatiť pri dodávke!
nekupovať!
-
Nedoporučuje obchod
- Krásné a levné knihy.
- Nevím zda nezvládli vánoční nápor a nebo zafungoval nějaký šotek, ale do dnešního dne mi nepřišla žádná výzva k vyzvednutí zboží.
Dosud jsem měla s obchodem dobré zkušenosti, toto bylo první zklamání.
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den, Lenko, omlouváme se za komplikace se zásilkou. Velice nás mrzí, když se pokazí něco, co funguje automaticky bez jakéhokoli problému a způsobí to nečekaně potíže. Pokud stále nemáte své zboží, můžete nám prosím poslat číslo zásilky na kterou čekáte, na e-mail [email protected]? Vyřešíme obratem! Děkujeme za názor a mějte úspěšný den!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Cena
- Velmi špatná komunikace, na mail už poněkolikáté neodpověděli, telefonicky se mi nepodařilo spojit.
- Pobočka Zásilkovny, kterou mám zrovna nejblíž, má neskutečně nepříjemnou obsluhu. Vím, že to není chyba e-shopu, ale je to pro mě s tímto nákupem spojené.
Nakoupila jsem tu už poněkolikáté, protože mají dobrou slevu pro větší objednávky, ale příště možná raději nakoupím za plnou cenu v knihkupectví, kde mi prodavačka odpoví na pozdrav a bude se mnou komunikovat, když se na ni obrátím s dotazem.
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den, velice nás mrzí, že došlo k takovým problémům. Budeme se snažit, aby k nim nadále nedocházelo! Velice děkujeme za názor a přejeme Vám krásný den!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nepřehledné stránky a organizace nákupu
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- nereagovali na prosbu s dotazem ani se neobtěžovali odepsat na email!!!!!!
Reakce obchodu Egmont Publishing
Dobrý den,
velice se omlouváme, pokud došlo z naší strany k zanedbání. Pokud ještě můžeme pomoci s Vaším dotazem, prosím, zašlete jej přímo na [email protected].
Velice děkuji a ještě jednou se omlouváme.
Hezký den!