Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Negativně musím hodnotit reklamační oddělení e-shopu eFitness. Byl jsem osočen, že jsem úmyslně poškodil zboží /solární plastový ohřev/, které mi bylo dodáno. Já ihned po odzkoušení nafotil závadu a výrobek poslal zpět. Po té nám nebyla reklamace uznána, že jsme tepelně výrobek poškodil. Když bylo konstatováno, že byla nalepena pouze dle jejich pokynu lepidlem páska k označení prasklinky na výrobku, tak se změnila verze, že jsem nechal místo vyleptat. Také jsem se ozval na jejich video a foto, že takto výrobek, když jsem jej posílal zpět poškozen nebyl a tudíž se domnívám, že k tomu muselo dojít u nich, tak na mě paní chce podat TO za křivé obvinění. S tímto obchodem již nikdy nic více.

  • Bohužel také negativní zkušenost. Informace, že zboží je na skladě a bude expedováno do 3 dnů. Po 6 dnech informace, že zboží není vůbec, zbytek expedován se zpožděním a ani po týdnu ještě nedorazilo. Pravděpodobně to berou od nějakého externího dodavatele a tváří se, že je na skladě.

  • Dobrý den. Pro podezření z evidentně opakovaných nekalých obchodních praktik eshopu hledám ostatní zákazníky s podobnou zkušeností ke společnému postupu při vymáhání práva. Pište pod tento komentář, nebo SZ na můj profil.

  • Velmi neseriozní eshop ! Toto je můj příběh:

    1. Dne 19.6.2019 jsme volal na e-shop efitness.cz s dotazem, že mi nefunguje čerpadlo vířivky a zařízení nesignalizuje poruchu. Ptal jsem se, zda existuje nějaké resetování čerpadla, které není popsáno v manuálu. Paní mi odpověděla, že tomu nerozumí a že ať volám na fy SEDCO (jediný diastributor v ČR), od které ty vířívky zn.Intex kupují a ať se zeptám přímo tam. Dala mi telefonní číslo na SEDCO. Tím tento hovor skončil.

    2. Ihned po telefonním dotazu na efitness jsem tedy volal na SEDCO. Tam mi sdělili, že taky neví a že bude nejrychlejší cesta poslat porouchanou vířivku do servisu zn.Intex do firmy ELEKTROSERVIS Praha a že to tam majitel SEDCO pan Sedláček dohodnul. Poslán email od SEDCO s doporučením.

    3. Opět jsem tedy 19.6.2019 navštívil web eshopu eFitness.cz a vyplnil jsem jejich standardní reklamační protokol s tím, že jsem do popisu závady nakopíroval doporučení distributora SEDCO. Zpětně mi přišlo na můj email potvrzení, že závadu registrují jako reklamaci pod číslem 2514. Nebyla žádná odezva typu "neposílejte to takhle, nebo zakazujeme poslat napřímo a pošlete to k nám”.

    4. Dle doporučení distributora SEDCO a bez námitek eFitness v reklamačním protokolu 2514 jsem tedy čerpadlo zabalil a poslal dne 20.6.2019 spediční společností Zaslat.cz do servisu zn. Intex do fy ELEKTROSRVIS Praha.

    5. ELEKTROSERVIS Praha provedl opravu - výměnu čerpadla a poté ovšem poslal čerpadlo do fy SEDCO, neboť jsou smluvně vázáni jako autorizovaný servis a jediný pro výrobky zn.Intex v ČR.

    6. SEDCO poté přeposlal dne 26.7.2019 opravené čerpadlo na mou adresu do Havířova a přiložil fakturu na 3200,- za opravu, neboť vznikly náklady za výměnu čerpadla. Mezi SEDCO a.s. a eFitness a.s. mají jen roční záruku.

    7. Já jsem potom přeposlal dne 27.7.2019 naskenované dokumenty - faktura za dopravu a faktura za opravu do SEDCO (na ní nejsem uveden, ale je tam odběratel Internetový obchod) - emailem do eFitness.cz s požadavkem na uhrazení nákladů.

    Eshop toto domítnul , jejich vyjádření je :

    Dobrý den,
    O celé situaci jsme spolu mluvili po telefonu a jenom vy sám jste trval na tom, že si to celé vyřídíte sám.
    Ze Sedca mi i psali, aby se ujistili, že to chcete skutečně řešit sám. Mám i korespondenci s nimi, aby se o této skutečnosti ujistili.
    Oni sami (i já) vám o placené službě řekli, věděl jste i přibližnou cenu, kterou vám výrobce oznámil a vy jste si trval na svém.

    Takže nelze najednou chtít vyúčtování po nás.
    Kdyby to bylo celé odeslané přes moji osobu, tak jste takové věci vůbec řešit nemusel a vyřízení by trvalo maximálně o dva dny déle

    Toto stanovisko je pro nás neměnné a plně oprávněné

    Děkuji za pochopení


    Silvie Pecková


    Takže, tam nekoupím nic. Dávejte si pozor !

    • Ještě jen pro informaci: Vířivku jsem koupil loni 11.4.2018 a je tedy ve dvouleté záruční době. Byla to záruční oprava,neboť jsem vadu čerpadla nemohl způsobit svým konáním. Jen jsem firmě eFitness ušetřil čas s manipulací a odesláním do téhož servisu. Místo, aby byli rádi a poděkovali, tak jen čekali až se mi opravené čerpadlo vrátí a pak mi sdělili, že jsem to měl poslat přes ně, že by to bylo zdarma. Proboha, vždyť to na podstatě věci nic nemění - byla to oprávněná reklamace v záruční době !

  • V tomto eshopu již nikdy více neobjednám. Objednal jsem 2 položky skladem. Přišel email, že jedna položka skladem není a ať si obratem vyberu jiný produkt. Nemohl jsem hned vybrat, tak jsem alespoň napsal email aby vybrali podobný produkt sami. Na to nepřišla žádná reakce. Za několik dnů jsem vybral jiný produkt a čekal na zboží.
    Zboží dorazilo, ale i druhý produkt byl jiný než objednaný. Po emailovém dotazu zdali omylem poslali jiné zboží, jsem dostal odpověď, že se jedná o stejný produkt jen od jiné firmy v jiném balení a stejným složením.
    Musel jsem tedy zavolat, že se ale jená o jiný produkt s jiným obsahem složení a že bych rád ten, který mají stále na obrázku, že i na obrázku je uvedeno u Karnitinu "+ CHrom", který v dodaném produktu chybí. Na to jsem dostal opravdu vtipnout odpověď, že na obrázku je sice CHrom uvedený, ale že to není moc dobře čitelné, protože je tam trochu odlesk světla. A dále, že v popisu zboží není Chrom uveden. V popisu zboží jej sice odstranili, ale ve složení byl Chrom stále uveden a mimo jiné je ve složení uvedeno i dalších 5 vitamínů + bílkoviny. Dodané zboží, ale neobsahuje ani Chrom, ani další vitamíny, bílkoviny. Je to naprosto jiný produkt, který má i nesmyslné dávkování. Jedná se o lahev 1000 ml. Denní dávka je 10ml, která se dle informace na obalu nesmí překračovat. Produkt se ale musí po otevření do 60-ti dnů spotřebovat. Lze tedy spotřebovat pouze 600ml a zbytek zřejmě vyhodit !
    Ani po něklika týdnech si obrázek u produktu nevyměnili a mají tam stále ten s Chromem !

  • Dokresluji původní hodnocení v tomto znění

    dodnes tj cca po 3 týdnech od doručení mi není nikdo schopný zodpovědět můj dotaz, z efitnesu mě předali do servisního centra Hanscraft konkrétně k panovi Pavel Křížek - jeho odpověd nevím od čeho kabel je mě docela fascinuje, takže dodnes nevím ....

    Reakce obchodu eFitness.cz
    Dobrý den,
    bohužel z naší strany proběhlo vše v pořádku o čemž svědčí Vaše vyjádření k neoprávněné reklamaci, citujeme:
    dobrý den,
    omlouvám se, ještě jednou jsem rozpojil konektory a zjistil jsem, že v jednou byl kousek – asi polystyrénu a tím došlo asi k nepropojení. Nyní již vše funguje. ještě jednou se omlouvám

    Tuto recenzi tudíž považujeme za záměrné poškozování našeho obchodního jména.

    Přeji hezký den
    L.Harnol
    eFitness.cz

    Skutečnost je taková, že to co pán zmiňuje- je 1 část, a úplně vypustil 2 část komunikace s firmou, můj dotaz se týkal kabelu ( nyní již vím že k anténě k rádiu ) - a oni dle fotky nebyli schopni kabel na fotce poznat. Další pravdou je, že mě pan Habrnol kontaktoval po uveřejnění hodnocení

    Dobrý den pane ......,
    Vaše recenze mě upřímně zamrzela, jelikož jsem měl za to, že jsem se snažil udělat vše proto, aby jste byl spokojen.
    Dokážeme prosím s recenzí něco udělat? Velmi nás jakékoli negativní hodnocení poškozuje......

    má odpověď
    dobrý den,
    to chápu, jenže pravda je taková co jste mě odkázal na pány přímo, vykašlali se na mě...a to mrzí zase mě.
    Ps nejde o viz dole, ale o saunu...panové to hold mají na háku

    mail od pan Habrnola kde už předjímá, že hodnocení změním

    Dobrý den,
    Trošku to chápu, ale trošku ne, sauna funguje, nikde není žádný problém, saunu jste kupoval na internetu, nebyla v ceně montáž a servis, ta cena by jinak byla zcela jiná – věřím, že toto si uvědomujete jako obchodník.
    Samozřejmě pokud je to v silách někoho, poradíme rádi, zajistil jsem vše co se dalo a jak jste požadoval, i přesto jste nás ohodnotil jako nedoporučuji. Nehodnotil jste externí servis, hodnotil jste nás.
    Děkuji za přehodnocení recenze, na oplátku se pokusím dořešit problém pokud tam ještě nějaký je

    má odpověd
    dobrý den,
    nezlobte se, ale na mou otázku dodnes nemám odpověď a to předesílám, že šlo o jednoduší dotaz, pokud se nepletu, tak sauna byla koupena od Vás a tudíž vše jsem měl řešit s Vámi, Vy jste mě přesměroval na výrobce, toho jsem oslovil a výsledkem je, že neopověděl, prostě se na to vykašlal. Vám nestálo ani trochu za to si ověřit, zda jsem odpověď dostal či ne. O to více nechápu proč se s tímto obracíte na mě, když jsem Vám vyhověl a sám poptal výrobce. Můj názor je, že byste měl spíše urgovat výrobce, Vy jim platíte za zboží a oni se na Vás vykašlali. Další krajní možností bylo vše zabalit a poslat do 14 dnů zpět, myslím, že by to pro Vás bylo horší řešení.
    A pokud můžu ještě jednu věc...vůbec se mi nelíbí tato komunikace – prostě mě přemlouváte, abych hodnotil jinak než to cítím...toto není dobrá cesta pro Vás.
    P.s. už nic dořešovat nemusíte..je to trochu pozdě.

    další mail od pana Habrnola
    Ja myslim, ze i kdybychom se na hlavu staveli, stejne nebudete spokojen.
    Viz vase reklamace cislo 1, ktera mluvila za vse, a take Vas styl komunikace v telefonu kvuli teto reklamci. Zkuste se zamyslet prosim kvuli ceho jste se choval tak jak jste se choval - nakonec se ukazalo, ze kvuli nicemu. A proto servis resi Vasi reklamaci cislo 2 tak jak ji resi - nijak - myslim si to.
    Za svuj zivot jsem nic podobneho nezazil. Trosku jsem doufal, ze jsem se mozna spletl v nazoru a proto jsem napsal email, bohuzel nespletl.

    opět odpovídám panu Habrnolovi
    Vážený pane,
    odmítám s Vámi již komunikovat, Vaše jednání považuji za ovlivňování spotřebitele. Nejdříve přijdete s prosíkem a když Vám někdo nevyhoví, začínáte urážet. Má komunikace s vámi byla jako zákazníka, který si něco koupil a nefungovalo to. Že následně byla chyba na mé straně jsem se omluvil , kdežto Vaší odpovědí je urážení. Začněte si konečně vyřizovat věci tam kde máte, tj kde problém vznikl. Už mě prosím nekontaktujte, věřte, že Vás jako firmu nikomu nedoporučím.

    mail od pana Habrnola
    Dobry den,
    zacnete se prosim chovat jako slusny clovek a pote nekoho doporucujte a sudte.

    Podstata je taková, že fi efitness a konkrétně pan Habrnol se snaží ovlivňovat hodnocení, nejprve po dobrém a když neuspěje, tak uráží. Zhodnoťte si každý sám zda se má takto chovat firma kde zaplatíte 27.990 kč a máte 2 dotazy, zda máte podobnou anabázi zapotřebí. Mé poučení??? Kdybych si firmu lépe proklepl, NIKDY BYCH U NICH NIC NEKOUPIL, PROTOŽE POMĚR HODNOCENÍ Pozitivní (3 105) Negativní (856) je samo o sobě vypovídající.

  • Musím souhlasit s ostatnímu i já se napálila u tohoto e shopu. Objednávala jsem si bazén bestway 5.8 2018 mi přišlo, že objednávka se zpracovává uvádějí dodání lhůty do 48 hodin ve středu t.j.8.8. 2018 volám jak to vypadá s objednávkou.....
    Po té majlík od Fit výživy týž den...….Vážený zákazníku,
    máme na Vás dotaz.
    Prosíme Vás o rychlou reakci, abychom mohli objednávku co nejdříve vyřídit.

    Těšíme se na odpověď.

    Tým Fitvýživa.cz
    Tel.: 777 677 712
    E-mail: [email protected]
    Web: www.fitvyziva.cz

    POZNÁMKA:
    Dobrý den,
    omlouváme se, ale náš řidič měl po cestě poruchu a Vámi objednané zboží má naložené na autě. Bohužel zde budeme mít až během příštího týdne.

    Je objednávka aktuální? Vyčkáte?
    Volám, volám, ale nedovolám se..... tak volám druhý den na poněkolikáté . A ptám se.. Vy máte pouze jedno auto na rozvoz"? ANO tak se ptám kde sídlí.... ,,v Praze" tak my si přijedeme pro ten bazén.... do Prahy. Odpověď:,, No my to auto máme v opravě v Bratislavě" To už jsem neměla slov. Ptám se garantujete mi, že bazén přijde do 17.8, 2018 ? ,,tak to vám garantovat nemůžeme."

    No vím jistě, že u této firmy nikdy nenakoupím a velmi jsem se zklamala.... a NEDOPORUČUJI u této firmy cokoliv objednávat!!!!!

  • Bohužel musím konstatovat, že nákup u eFitness mne stál spoustu času a nervů. Zboží deklarované jako skladem vůbec na skladu nebylo a ze strany prodejce jsem se setkal pouze s výmluvami a velmi arogańtním jednáním. Josef.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Rád bych podal rezcenzi na eFitness a to z pohledu bývalého zaměstnance.

    Bohužel musím konstatovat že se jedná o skutečnou šmelinu. Pracoval jsem zde na dohodu jako student minulý rok a tak nepříjemné lidi jsem v životě ještě nepotkal, ovšem to by bylo vedleší. Nejhorší je způsob jakým se přidavají produkty, POZOR fotky + celkové zboží se kopíruje z cizích stránek, zakazníkům jsem byl nucen LHÁT o stavu objednávky či o zboží.
    Negativní recenze jsou odbyté stylem "Ach zase negativní recenze, to jsou ale ********" atp.
    Telefon od zákazníka? Ten zas něco bude chtít, jdeme na kafe.

    Ohledně zboží se stává záměna velmi často, ale pozor zboží které dostanete z prodejny jako "nové" bývá často již několikrát použité a akorát přebalené....

    Vracení peněz je kapitola sama o sobě. Můžu se upřímně vyjádřit že po pár měsících jsem na to už neměl žaludek a dal výpověd a firma my stále dluží dvou měsíční výplatu.

    Takže takto vypadá firma zevnitř, jednoduše POZOR a ruce pryč.

    S pozdravem a přáním příjemného dne, Tomáš Nezelený

  • Zajímavé řešení reklamace prý nelze reklamovat koloběžku která ujela cca 2km kvůli opotřebení,odešla ložiska.Syn má 38 kg koloběžka je do 100 Kg a zničil jí jízdou po chodníku.Tady už nikdy nic nekoupím

  • Bohužel jsem nebyla spokojená. Objednávala jsem krosnu- batoh, na e-shopu byla doba dodání 48 hodin. Jsem tolerantní, ale čekala jsem týden a nic se nedělo. Po mém naštvaném mailu z pracovníka vylezlo, že zboží dodavatel nedodal a oni čekají, jestli je náhodou nedodá. Milé eFitness, pokud provozuji e-shop, jsou zde 2 druhy zboží: a) zboží, které mám skladem, to mohu hned dodat, a toto zboží skutečně může být expedováno do vašich proklamovaných 48 hodin b) zboží, které skladem není a nevím ,jestli bude kdy skladem, označím jako nedostupné. Ve vašem e-shopu se tváříte, že zboží je skladem a zákazník počítá s tím, že ho bude mít zanedlouho doma a přitom vy ani nevíte, zdali je dodavatel schopen vám ho dodat. Chápu vaše problémy s dodavateli, ale jako koncového zákazníka mě to absolutně nezajímá. Batoh jsem potřebovala, tudíž jsem byla nucena jej pořídit jinde. Požadovala jsem vrácení peněz. Na to mi bylo odpovězeno, že převod trvá 3 dny (platila jsem kreditkou). Po mém 3-denním čekání a teprve až 3.den na dotaz, zdali jste se uráčili už zadat platební příkaz k převodu peněz, mi bylo odpovězeno, že ano a zároveň mi pár minut na to přišel mail z platební brány, že byl právě zadán příkaz na převod peněz. Tudíž další postřeh-čekali jste,až se zákazník ozve a teprve pak jste zadali příkaz k vrácení peněz. Pokud by na to zákazník zapomněl a neozval se, asi by bylo ticho po pěšině. Alespoň tak to na mě působí. Budiž vám ke cti, že jsem se peněz dočkala, ale profesionální e-shop si bohužel představuji jinak.....

  • Dobrý den pane Šobr,
    PPL mi volalo v 7:06 s žádostí, abych ihned volal dodavatele, protože mají na výdejním depu dva balíky a dvě dobírky a je potřeba jednu dobírku zrušit, jinak mi nedodají ani jednu zásilku, což se také stalo. A to z toho důvodu že jste nebyl schopen takto jednoduchou operaci vyřešit. Volal jsem v 7:24, ne v 7 hodin jak mylně uvádíte. Na telefon, z kterého jste mě už dříve kontaktoval, nevím jestli je osobní nebo služební to nemohu vědět.
    Nedorozumění se nestalo chybou PPL, ale vaší chybou. Chybou eFitness.
    Kdyby jste objednávku poslali hned napoprvé kompletní a včas, tak se z toho nemuselo nic stát a nemusel jste to svádět na přepravce, což je pro vás asi nejschůdnější cesta, jak ze všeho vybruslit.
    Děkuji a nashledanou.
    Radek Švec.

  • Dobrý den pane Švec,

    volal jste mi v 7h na osobní telefon, načež jsem Vám řekl, že v práci jsem od 9h a potom se Vaší objednávce budu moct věnovat.

    Po 9h jsme spolu telefonovali a také si mailovali.

    Nedorozumění se stalo chybou PPL a bylo s Vámi dořešeno.

    Budu velmi rád, pokud tuto recenzi opravíte, jelikož byla vytvořena ještě před tím, než bylo vše dořešeno.

    Děkuji

    Za Tým eFitness, Marian Šobr

  • Varuji před eFitness, nikdy si zde neobjednávejte!!! Nebo dopadnete jako já, čekám na objednávku už dva týdny a stále ji nemám doručenou. Nejdříve ji poslali nekompletní, jen jedenu věc, ale POZOR !!!! za cenu obou objednaných věcí, což nechápu!!! A podruhé mi už tedy laskavě poslali obě, ale POZOR!!! za dvojnásobnou cenu!!!
    Po upozornění dodavateli jsem byl arogantně odmítnut pracovníkem eFitness.cz. Proto vám všem NEDOPORUČUJI tento obchod nebo budete litovat jako já.
    Je spousty jiných obchodů, kde jsou milý a rádi s vámi vyřeší i ten největší problém se vší laskavostí. To eFitness neumí!!!!! POZOR!!! VARUJI před tímto obchodem!!!!

  • Varuji před obchodem objednal jsem zboží kde maji uvedeno skladem a XEPEDICE DO 48 je lživý udaj napíšou pak email :

    Vážený zákazníku,
    ve Vaší objednávce je bohužel zboží, u kterého uvádíme dodací lhůtu v řádech několika dní, prosíme proto o trpělivost.
    Jakmile produkt naskladníme (doba přibližné expedice je uvedena u produktu), ihned objednávku odešleme.


    a to i presto ze u zbozi maji stale uvedeno skladem expedice do 48 hodin

  • Zlodějina! Samé sliby a neschopnost, kterou nechtějí ani řešit. Nikdy víc.

  • Nakupoval jsem zde už čtyřikrát a stále stejné problémy.
    Platim předem - vždy chybělo nějaké zboží nebo bylo prošlé.
    Dodání do 48 hodin je jen iluze. Nemají fyzicky sladem zboží, přestože uvádějí, že skladem je. V poslední dodávce mi chybělo v balíku zboží za 500 Kč - zatím peníze ještě nemám.
    Nedoporučuji a nakupovat by měli jenom otrlí jedinci.

  • Zdravím, chci se zeptat jak je možné, že mi přišel otevřený protein. Otevřený myslím bez jakékoliv ochrané folie nebo zalepeného foliového víčka jako u jiných protejnů i stejné značky ! Tohle jednání je celkem dosti ostudné... Nemyslíte?