Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jEste nepřišlo
    • Po týdnu stále žádná odezva
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na zboží jsem čekala přes týden. Ze strany obchodu i dopravce absolutně žádná komunikace. Jediné info, které dorazilo - souhrn - potvrzení objednávky a hodnocení, toť vše i přesto, že jsem nevydržela a zaslala po x dnech e-mail s žádostí o info, kdy bude zásilka doručena, zdali vůbec (platba byla již dávno stržena). Do dnes mi nebylo na dotaz odpovězeno.... zásilku jsem přesto obdržela, ale vzhledem k tomu, že nebyly poskytnuty předchozí informace, jsem ji nečekala( nedorazil e-mail ohledně expedice z e-shopu a ani sms či e-mail od dopravce, jak bývá zvykem) Balíček jsem našla daný za plotem na popelnici ( na zahradě 5 psů, kteří rádi cokoli zapomenutého zničí) Měla jsem pouze jeden nepřijatý hovor od neznámého čísla, předpokládám od řidiče. Pokud bych dostala zprávu, balíček bych očekávala a řádně přebrala. Řidiči děkuji za zanechání balíčku, e-shop však již nevyužijí a dále jej nedoporučuji...

    Reakce obchodu Eevi.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nespokojenost zákazníka, nicméně odeslání proběhlo v termínu avizovaném na našem e-shopu. Bohužel chování doručujícího řidiče již nejsme schopni ovlivnit, nicméně pokud došlo k jakémukoliv problému, obraťte se prosím na naši infolinku v pracovních dnech 9:00-17:00, rádi pomůžeme jakýkoliv problém vyřešit.