-
Vážení reaguji na vaši odpověď na mé negativní hodnocení společnosti Ecobe.Zboží jsem objednávala 19. 12.2024 platbu poslala vzápětí bankovní převodem. Po emailové urgenci, proč mě zboží ještě nedorazilo,mně bylo odpovězeno že do firmy nejezdí dopravci. Takže výmluvy byly všelijaké, jenom nebyla napsána ta realita,že chtějí mít vaši pracovníci jak píšete "pohov". Ano samozřejmě že i já jsem měla pohov o kterém se zmiňujete,ale na rozdíl od vás, já nepracuji ve firmě kde mám určité povinnosti k zákazníkům .Pokud tyto povinnosti nechcete plnit z důvodu vašeho zmíněného "pohovu", můžete napsat pravdu, že chceme to mít POHOV a ne se vymlouvat na dopravce.Pokud si přečtete naší emailovou komunikaci ,tak na dotaz, zda chci objednávku zrušit jsem vám odpověděla ,že nechci objednávku rušit a že očekávám tedy objednávku začátkem tohoto roku.Bohužel ani do dnešního dne, to je 9 ledna 2025, objednávka doručena nebyla a ani mě nebyly vráceny finance. Dle vašeho nekorektního postupu, lhaní zákazníkům, nedoručení zboží ani vrácení financí,vás bohužel řadim mezi nepoctivé firmy ,které zákazníkům lžou, na negativní dotazy odpovídají nepravdy Takže naposledy žádám ,buď o doručení zboží a nebo urychlené vrácení platby na můj účet. Telefon který máte uvedený v kontaktech na vaší firmu tam vůbec uvádět nemusíte, protože na telefonáty zákazníků nereagujete. Telefonický kontakt jsem uskutečnila v pracovní čas který máte uvedený na vašich stránkách.Telefon jsme nechali vyzvánět 20 minut, bohužel marně. Takže znovu žádám o doručení zboží a nebo urychlené zaslání financí zpět na můj účet .V opačném případě, budu kontaktovat instituce určené k tomu ,aby prověřovali nepoctivé firmy, včetně úřadu finančního.
Doležalová-
Ano paní má pravdu.Volal jsem na linku a po 22.minutach to vzdal.Na telefony zákazníků nikdo nereaguje -ztráta času.
-
-
Vážení reaguji na vaši odpověď na mé negativní hodnocení společnosti Ecobe.Zboží jsem objednávala 19. 12.2024 platbu poslala vzápětí bankovní převodem. Po emailové urgenci, proč mě zboží ještě nedorazilo,mně bylo odpovězeno že do firmy nejezdí dopravci. Takže výmluvy byly všelijaké, jenom nebyla napsána ta realita,že chtějí mít vaši pracovníci jak píšete "pohov". Ano samozřejmě že i já jsem měla pohov o kterém se zmiňujete,ale na rozdíl od vás, já nepracuji ve firmě kde mám určité povinnosti k zákazníkům .Pokud tyto povinnosti nechcete plnit z důvodu vašeho zmíněného "pohovu", můžete napsat pravdu, že chceme to mít POHOV a ne se vymlouvat na dopravce.Pokud si přečtete naší emailovou komunikaci ,tak na dotaz, zda chci objednávku zrušit jsem vám odpověděla ,že nechci objednávku rušit a že očekávám tedy objednávku začátkem tohoto roku.Bohužel ani do dnešního dne, to je 9 ledna 2025, objednávka doručena nebyla a ani mě nebyly vráceny finance. Dle vašeho nekorektního postupu, lhaní zákazníkům, nedoručení zboží ani vrácení financí,vás bohužel řadim mezi nepoctivé firmy ,které zákazníkům lžou, na negativní dotazy odpovídají nepravdy Takže naposledy žádám ,buď o doručení zboží a nebo urychlené vrácení platby na můj účet. Telefon který máte uvedený v kontaktech na vaší firmu tam vůbec uvádět nemusíte, protože na telefonáty zákazníků nereagujete. Telefonický kontakt jsem uskutečnila v pracovní čas který máte uvedený na vašich stránkách.Telefon jsme nechali vyzvánět 20 minut, bohužel marně. Takže znovu žádám o doručení zboží a nebo urychlené zaslání financí zpět na můj účet .V opačném případě, budu kontaktovat instituce určené k tomu ,aby prověřovali nepoctivé firmy, včetně úřadu finančního.
Doležalová -
Po odeslání této záporné recenze jsem dostala omluvný email od Ecobe.cz, že mi bude odesláno správné zboží a to stávající si mám ponechat. Jsem mile překvapena a nákup v tomto obchodě samozřejmě hodnotím kladně.
(Přidáno: před 2 hodinami
Ověřený zákazník
zakoupeno v Ecobe.cz před 1 týdnem
Nedoporučuje obchod
objednali jsem si trafko 12V 2A a přišlo 12V a 4A, vzhledem k ceně cca 250,- jsem zboží nevraceli, ale už tady objednávat nebudeme!)