Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Rád bych se podělil o zkušenost s eshopem. Dne 7.6.2022 jsem si objednal mód na ecigaretu. 8.6.2022 mi dorazila domů, super, ale... Mód byl nefunkční, což chápu může se stát... Tentýž den jsem tedy zadal reklamaci v očekávání, že když mi dorazí nefunkční zboží, bude mi obratem zasláno nové. To se bohužel nestalo, ale opět, chápu, eshop má právo při reklamaci primárně zboží opravit... No 10.6.2022 mi přišlo potvrzení o dodání zboží zpět do eshopu. Po 30 dnech kdy je zákonná lhůta na vyřízení reklamace tj. 11.7.2022 jsme eshop kontaktoval jak to tedy vypadá s reklamací, bylo mi sděleno, že reklamace byla uznána a do dvou dnů mi produkt dorazí. Jenže po třech dnech zboží stále nedorazilo, žádný dopravce nemá v evidenci zásilku na mé jméno a eshop nereaguje... Takže má zkušenost s eshopem otřesná

  • Musím reagovat tady, jinde to nejde. Vadí mi, že v košíku mi naskočila cena 119 Kč za dodání na pobočku Zásilkovny místo ceníkové 59 Kč.

    "Dobrý den, Ceny dopravy se mohou změnit pokud nakoupíte více jak jednu litrovou bázi . ( Nebo váha bude přesahovat 2kg ) Zkrátka těžší balíky jsou dražší na dopravu a to u všech dopravců. Děkujeme za pochopení. Tým EC-ORIGINAL"

    Kupoval jsem tři prázdné 250ml plastové lahvičky a dva drip tipy, takže váha a velikost balíku zanedbatelné. Tohle vysvětlení je špatně.

  • Bohužel nemohu reagovat jinde než zde. O čem to proboha melete? Jaké drogově závislé??? Objednávka se týkala 100Ks uzávěrů na inj. stříkačky... Používejte prosím argumenty ad rem oproti ad hominem, opět to poukazuje na vaši velice nízkou úroveň.

  • Dobrý den ,
    Moc děkujeme za komentáře. Moc nás to potěšilo .
    Naše snaha byla a vždy bude aby zákazník byl max. spokojen..I my e-kouříme a víme jak je důležitá informovanost a kvalita.
    Ještě jednou moc děkujeme za vaši přízen.
    Tým EC-ORIGINAL

  • Dobrý den

    Též musím reagovat na toho trolla..
    S tímto obchodem jsem velmi spokojen, to poslední co bych vytknul je "nepřehledný potvrzovací mail" to by mě opravdu ani ve snu nenapadlo, praxe je taková, že po vytvoření objednávky přijde mail potvrzovací, kde je otištěn obraz objednáky i s HTML "odkazy" na objednané zboží, vše je pečlivě uvedeno. Další mail dojde jakmile je zboži kompletně připraveno k odeslání(může se stát, že si zákazník objedná jak zboží skladem, tak skladem u dodavatele a tady právě vzniká ta prodleva, než zboží od dodavatele dojde).. A poslední finalní mail informuje zákazníka, že zásilka byla předána přepravci spolu s odkazem na "sledování" zásilky - tedy zákazník může pohyb sledovat on-line. Málokterý e-shop toto v tomto pořadí poskytuje. Většinou se zákazník nedozví kdy bylo zboží odesláno a jen tupě čeká na lísteček ve schránce(v případě PPL na zavolání řidiče)..

    To co píše ten u.ák je jen sebereflexe člověka co je naplněn nějakým hlenem a potřebuje jen litřík někam odplivnout. Dle měho názoru to je profesionální "škodič" nebo nkdo zaplacen konkurencí..

    Ještě k sortimentu..

    Ještě se mně nestalo aby mně došel "hnusný" liquid, bohužel v jiných e-shopech se mrskají hnusy jak na běžícím pásu - né ve všech samozřejmě !!! ale zažil jsem opravdu mazané obchodníky... ;)

    Hanit práci druhých dokáže každý, v ČR to je snad národním sportem..

    S tvrzením toho stěžovatele silným způsobem nesouhlasím, v tomto obchodě nakupuji pravidelně..

    Trollům zdar a nevěřte všemu co "hnisáci" píší..

    Hezký den

    Petr

    p.s. na překlepy pls hodte bobek.. :)

  • Dobrý den.
    Musím reagovat na tuto diskusi.S tímto obchodem jsem velmi spokojen.Objednávám zde už po několikáté a neměl jsem nikdy problém.To co jsem si objednal vždy přišlo rychle a vše v pořádku.Že mě to EC posílá v obálce je pro mne lepší,než vyzvedávat nebo přebírat nesmyslné objemné balíky.vše je na eshopu přehledné a popsané.Kdo neumí objednávat na eshopech ať neobjednává a radši si zajde do kameného obchodu.tento eshop doporučuju každému kdo kouří ecigarety.Kéž by byly takto všechny shopy přehledné a vstřícné jako EC.Proto zde budu dál rád nakupovat dál.
    S pozdravem Michal Š.

  • dobrej kokot

  • Denisman: Dobrý den
    To je velmi zváštní že píšete dle zkušeností s naším obchodem a přitom jste objednal u Nás poprvé.
    Vy čekáte omluvu za to že náš eshop haníte ve všech kategoriích?. To je pak težké na toto reagovat kladně.
    Nepřehledný potvrzovací mail? to teda slyšíme poprvé . Do mailu se snažíme dát všechny potřebné informace pro zákazníka.
    Zbozí skladem být mělo ? Ne vy jste objednal to co bylo skladem DS .Inawera přichute do liquidu nenaskladnujeme k nám nikdy. A pokud byl někde problém s doručením proč jste nám nenapsal? Vy prostě jste jen čekal na 10 dní až budete moci napsat hodnocení na heuréku aniž by jste dopředu napsal že někde byl problém nebo nejste s něčím spokojen.
    Je nám líto ale takhle se to nedělá.
    S pozdravem
    Tym EC-ORIGINAL

  • Velice Vám děkuji za Váš komentář k mé recenzi. Nic jiného jsem nečekal. Na otázky jsem odpovídal dle mých zkušeností s vaším obchodem, takže jsem určitě vzteky nezaškrtával nejhorší možnosti. Zbozí skladem být mělo, vybíral jsem ho kvůli tomu a je to jasné i z Vašeho nepřehledného potvrzovacího mailu. To že mi objednané zboží došlo jako nějaký podivný doporučený dopis místo balíku na poštu beru už jen jako třešničku na dortu. Chápu, může se to stát, ale očekával bych spíš omluvu než že ze mně budete dělat blbce.