• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dodací lhůta ... trvalo jim víc jak týden dodat zboží ...

    Reakce obchodu ebikeshop.cz

    Dobrý den, musíme přiznat, že moc nerozumíme nízkému hodnocení. Objednávku jste poslal v sobotu 31. 3. v době, kdy je prodejna uzavřena, v pondělí byly Velikonoce. Objednávku jsme tedy začali řešit v úterý 3. 4. a již ve čtvrtek 5. 4. Vám bylo zboží odesláno. To, že jste zvolil nejlevnější (a proto nejpomalejší) způsob dopravy a zboží si vyzvedl až 12. 4. , naštěstí nepodává objektivní důkaz o tom, že bychom byli pomalí, ale spíše o tom, že jste na zboží přece jen tak nespěchal. My jsme avizovanou dodací lhůtu splnili (5 dní), pokud si přejete zboží obdržet rychleji, volte prosím příště dopravu Českou poštou - balík do ruky, objednávejte ve všední dny (nikoliv o víkendu) a berte v potaz státní svátky.

    Hezký den Vám přeje team OtroKolo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kolo, ktere jsem chtel
    • Jejich neschopnost dodtlrzet dodaci lhutu

    Reakce obchodu ebikeshop.cz

    Vážený pane, velmi mě mrzí, že jste kolo neobdržel v termínu. Bohužel chyba nebyla u nás, ale na straně přepravce PPL, který kolo vyhodnotil jako nadrozměrný náklad a dodal ho o 1 a půl dne později než obvykle. Kolo by jste měl o 1 pracovní den později, než avizujeme. Na tuto skutečnost jsme Vás upozornili telefonicky. Volali jsme Vám 4x, tak jak tedy můžete napsat něco o slabé komunikaci? Kromě toho jste mi v telefonu řekl, že kolo chcete, a za 5 minut došel mail, že objednávku rušíte. Mohl jste se přiznat rovnou... Tohle všechno jsou faktory, které bohužel nedokážeme ovlivnit. team Eurobike

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • žádné
    • komunikace

    špatné vyřízení dodávky