-
Má zkušenost s obchodem Eamadeo je dvojí. V první fázi objednávky a poradenství po telefonu to bylo skvělé. Zboží jsem potřebovala upravit.
V objednávce bylo uvedeno, že v tomto případě bude trvat dodání do 10 dnů.
Uběhl týden a přišel mi dotazník na spokojenost s kvalitou zboží a služeb. Koberec nemám - jak mohou poslat dotazník spokojenosti?
Napsala jsem tedy, že zboží nemám a nikdo mne nekontaktoval.
Druhý den jsem volala a paní mi slušně a mile vysvětlila, že zboží se ještě upravuje a dotazník posílá automat. Řekla jsem jí, že to chápu, nicméně je problém firmy, že posílá dotazník na zboží dopředu. U jiných firem dostávám dotazník až po obdržení zboží. Paní byla dál milá a ujistila mne, že zboží přijde.
Pak mi ovšem zavolal pan jednatel. To byla pro mne neuvěřitelná zkušenost. Pán neumí jednat s lidmi. V podstatě u něj zákazník nesmí dát negativní hodnocení, jinak si to s ním nejspíš vyříká.... Řekla jsem mu, že nemá posílat dotazník spokojenosti dopředu. Pokud dostanu zboží včas a bude
v pořádku, ráda recenzi upravím. Možnost na úpravu recenze na stránkách jsem bohužel nenašla.
Dnes bylo zboží doručeno a bylo v pořádku. Firmu mohu tedy doporučit, jen už se NIKDY nechci bavit s egoistickým jednatelem, který byl tak nepříjemný, že jsem mu položila telefon. Trumfoval se zákazníkem v argumentech, kdo udělal chybu. Neuvěřitelné.
Jeho zaměstnanci jsou naštěstí lepší než on.
S pozdravem Jarka Šustrová -
Bohužel, velice neprofesionální přístup jednoho ze zaměstnanců Tachovské nebo Rokycanské pobočky. Na pobočku jsme se obrátili s požadavkem o uhrazení částky za poskytnutou reklamní plochu, kterou firma Koberce HIT nezaplatila jež 3 roky. Na slušný požadavek dotyčný reagoval velmi arogantně a vysmál se nám. Opravdu to není profesionální ba dokonce ani slušné jednání.
-
Vše super, jeno.ze jsem si zaplatila dodání českou poštou, která se ani neobtezovala a nakonec po 2 týdnech jsem si musela sehnat auto a jet si pro to sama na poštu! Kdybych to neměla předem zaplacené tak bych nechala poslat zpátky, a prachy za dopravu jsou bohužel v...
-
Vinylová podlaha Tarkett ID Essential 30 Washed Pine Snow
Nikde uvedeno že podlaha JE LEPICI,
přijde ,pak to uvidite...je tam víc takových výrobků ... POKUD ZBOŽÍ NENI SKLADEM"NA POČKÁNÍ",OBCHOD REKLAMACE NEUZNÁVÁ..A penize vam nikdo ne vrátí ...
Než budete objednávat ,PŘEDEM PTEJTE SE NA INFORMACE O VÝROBKU, A JESTLI PLATÍ REKLAMACE,TAK JAK OBCHOD NE UVÁDÍ CELKOVOU INFORMACE.nebo , BUDETE PŘEKVAPENI...)))HEZKÝ DEN -
Na první žádost o zaslání 4 vzorků nikdo nereagoval. Urgovala jsem tedy žádost znovu s tím, že pokud vzorky nezasílají, prosím o sdělení - v pohodě, respektuji. Na tuto opětovnou žádost mi bylo odpovězeno, že ano, posílají, ať zašlu adresu. Asi 10 dnů se nic nedělo. Opět jsem se tedy ptala, jak to je, abych nečekala zbytečně na vzorky a případně se podívala po kobercích jinde. Bylo mi odpovězeno, že mi "dnes vzorky odesílají". Nic nedošlo. Na můj e-mail, že jen pro informaci sděluji, že žádný vzorek nedošel, mi už nikdo neodpověděl.
Toť moje zkušenost s tímto obchodem. Jsem ráda, že šlo jen o komunikaci ohledně vzorků a neobjednala jsem u nich koberce do 3 místností. Kdo ví, jak by to dopadlo ...
Anna Příhodová -
Nechápu, k čemu na svém webu uvádíte telefony, když ani jeden nezvedáte (ve vámi uvedenou pracovní dobu). Na poslanou zprávu přes dotazník taky nikdo nereaguje.
Funguje tento obchod, nebu už zkrachoval? -
Dobrý den,
jmenuji se Bárta a rád bych uvedl k hodnocení, k mé objednávce ze dne 18.7.2019, že koberec nebyl do dnešního dne doručen. Celý půbeh lze snadno doložit. Koberec jsem objednal dne 18.7.2019, dne 22.7. mi přišla od zásilkové služby Fofr oznámení o možnosti sledovat zásilku, ze kterého jasně vyplývá, že byl dán k doručení teprve 29.7.2019 (tedy po deseti dnech od objednání, a nikoliv jak na svých stránkách tvrdíte 24-48 hodin). Přestože řidič uvádí že na místě byl a nazastihl nás, pravda je takové že jsem ho předem kontaktoval telefonicky a dohodl se s ním na konkrétní době doručení (11-12 hodin dopoledne téhož dne) což nedodržel. Dále bych uvedl že jsme se pokušel v průběhu minulého týdne (tedy 22-26.7.2019) kontaktovat vaši firmu telefonicky kde se mi nepodařilo se na číslo +420 731 132 945 dovolat vůbec a jednou se mi podařilo dovolat na číslo +420 725 044 849 do Rokycan, kde pán vším vinil přepravní službu a přisílbil nápravu, bohužel pak již také telefon nebral. Poslední realizovaný hovor se mi podařil do Prahy, kde pán řekl že s tím nemůže nic dělat a odbyl mě, že kontakty na odpovědnou osobu nemá a nic řešit nemůže. Téhož dne 29.7.2019 mě z čísla +420 731 132 945 kontaktovala paní (která se nepředstavila jménem) řka že prý má ode mě změškané volání. Když jsem jí celou věc vyložil a požadoval nápravu a přiměřenou satisfakci, velmi asertivně moje požadavky odrážela a nakonec mě předala jednateli, panu Lednému, který po kratší bezvýsledném hovoru telefon zavěsil. Takže KOBEREC DOURUČEN NEBYL a HODNOCENÍ SE ZAKLÁDÁ ZCELA NA PRAVDIVÝCH INFORMACÍCH. -
a