Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nemožnost koupě při návštěvě muzea (což u produktu na e-shopu nešlo poznat). Nutnost objednání několik dní předem a platba nemalé částky i za osobní převzetí.

    Reakce obchodu Muzeum LEGA Tábor

    Vážený pane Schwammenhöfere
    Nějak nerozumíme Vašemu hodnocení, zejména tomu, že si zboží (figurku) nemůžete koupit při návštěvě muzea. Na muzeu máme spoustu zboží i figurek, které si můžete zakoupit. zaplatit a odnést.
    Vy jste si však objednával zboží z e-shopu (sběratelskou figurku), a požadoval osobní odběr na muzeu. Ano, na muzeum je malá prodejna, kde máme tak setinu zboží jež náš e-shop nabízí. O této skutečnosti jste informován přímo na titulní stránce našeho e-shopu.
    (Dokonce i vidíme, že jste objednávku nedělal při návštěvě našeho muzea, jak uvádíte. "Objednáno: 7. 2. 2025 8:24:47"
    U samotné položky se vždy tučně a červeně objeví : Můžeme doručit do. Ve Vašem případě to bylo 11.2.2025. Ano, je to jen informativní, neovlivníme když se to zpozdí díky přepravní službě atd. Otevřeno bylo od středy 12.2. a o tomto jste rovněž věděl. Tedy 12.2. mělo být zboží pro Vás připraveno na našem muzeu. Z historie komunikace vidíme, že zboží bylo převezeno na výdejní místo dne 8.2. v 16:12 a od 9.2. připraveno k vyzvednutí. Takže celý proces trval pouze dva dny (a byl to dokonce víkend), dle e-shopu to mělo trvat 5 dnů a vše by bylo dle námi uváděných údajů. Takže kde je problém ??? Opravdu u nás ??? No nevím, Vy nám dáte neoprávněně negativní hodnocení a nedoporučujete nás, škoda že e-shopy nemohou také hodnotit zákazníky, aby i další prodejci "zbystřili" kdo že to u nich udělal objednávku a mohli se rozhodnout, zda zboží dodají, nebo že dané osobě objednávku zruší. )
    Pochopitelně, že musíte objednat několik dní předem (jeden pracovní den), aby bylo možné zboží na muzeum (výdejní místo) převést. Rovněž přímo v objednávce je jasně napsáno "Osobní odběr - pouze v otevírací době muzea". Následně je zboží převezeno a připraveno k vyzvednutí. "Nemalý" poplatek za osobní převzetí (50 Kč) rovněž vidíte přímo v nákupním košíku a je jen a jen na Vás, zda objednávku uskutečníte či nikoli. Víte, on tam někdo to zboží musí z našeho skladu převést, a ani 50 Kč nepokryje náklady na cestu. A u Vaší objednávky za 350 Kč se ani tak nic nevydělalo, díky převozu. Asi ten osobní odběr zrušíme zcela.
    Ono stačí jen číst, přemýšlet, pak z toho nemusíte být rozpačitý a kvůli takovéto hlouposti nám poškozovat naše dobré jméno.
    Mějte se a zdravíme do Budějovic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena
    • neochota a neomalenost zákaznického servisu při problému
    • nedostatečné zabezpečení zásilky proti poškození

    Nákup zde pro mě byl příšerná zkušenost. Zakoupila jsem drahé lego a po rozbalení balíčku jsem zjistila, že bohužel přišlo s pomačkanou a rozlepenou krabicí. Když jsem se to snažila komunikovat s obchodem, pán na mě byl hrubý a odmítl mi jakkoli pomoct. Netuším, jestli to v takovém stavu už bylo odesláno nebo se to poničilo při přepravě (musim říct, že zabalení zásilky o takové hodnotě bylo dost tristní - pouhá krabice bez nějakých ochranných folií či vystýlky, což z hlediska přepravce je nedostatečné zabalení). Každopádně z chování obchodu jsem znechucena a nepřeju nikomu podobný zážitek. Připomíná to, že zákazník je při online obchodování odkázán na slušnost a serioznost obchodu. Myslela jsem, že když je u obchodu napsáno ověřeno zákazníky, tak to bude v pohodě, bohužel nebylo.

    Reakce obchodu Muzeum LEGA Tábor

    Vážená paní Somolová

    To že jste se pokusila o podvod a reklamovala u nás zcela jiný set zakoupený u jiného eshopu evidentně jako rozbalený či poškozený, následně u nás koupila set nový ve 100% stavu a pokusila jste se jej reklamovat a vrátit nám set zakoupený jinde jsme si myslím dostatečně vysvětlili jak po telefonu, tak i po emailu. Cena setu nebyla nijak závratná, šlo o stavebnici za 4 tisíce. Nikdo na Vás nebyl hrubý, jen jsme Vám jasně dali najevo, že takovýto podvod je pro nás neakceptovatelný.
    Ještě jen připomenu, že v prvním emailu píšete, že vnější balení je bez jakéhokoli poškození. Tvrdila jste, že krabice setu byla poškozena, přelepována izolepou atd.. atd. V druhém emailu se snažíte zase o pojistný podvod a chcete reklamovat u přepravní společnosti, dokonce nám posíláte fotografie vnější krabice dosti pomačkané.... kterou jste si opět sama před focením pomačkala a poničila, jelikož původně píšete, že je bez jakéhokoli poškození.
    Našich zákazníků si vážíme, vše je pečlivě baleno. Pokud se cokoli stane, ihned to řešíme. Bohužel zákaznice jako Vy spadá do kategorie tzv. legošmejdů, kteří tyto podvody zkouší neustále a všude.
    U nás je vše baleno a odesíláno pod kamerovým systémem a je dohledatelné, v jakém stavu od nás set odcházel. Ve Vašem případě toto nebylo ani nutné, jelikož set jsem balil já sám, byl vyndáván z originál kartonové krabice od výrobce a uložen do přepravní kartonové krabice ve 100% stavu.
    Už i to, že recenzi píšete a několika týdenním opožděním je divné......
    Čekali jsme na Vaši recenzi až ji zde zveřejníte, bylo nám to zcela jasné, že když se Vám nepovedl podvod tak se budete snažit nás i nadále nepravdivě poškozovat a očerňovat. Bohužel i tací jako Vy jsou mezi námi a není jich málo. Ale většina z nich pochopí, že máme dostatek důkazů pro to co a v jakém stavu bylo od nás odesláno, a tím to skončí. Vy jste skutečně třída, bohužel budeme muset postupovat jinou cestou.

    Škoda, že jsem nelze vkládat obrázky či fotky, že by jsem sem postl printscreeny z naší vzájemné komunikace, aby si všichni přečetli, jak slušné vystupování bylo z naší strany (asi málokdo by se udržel po tom co Vy předvádíte) a jaký způsobem komunikujete Vy, jak lžete a podvádíte a požadujete po nás, abychom podváděli také. Bohužel u nás skutečně nepochodíte.



    S pozdravem

    Smrž

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.