• strasne drahy jeden neodimivy magnet, myslela jsem, ze je cena za baleni, ne za kus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Poslali mi jiné rozměry magnetu...

    Poslali mi jiné rozměry magnetu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dle nabidky a fota nebylo poznat velikost magnetu to co mi prislo bylo velikosti spise pro deti nez pro dospele magnety udrzi max. jeden maly papirek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Magnetická tabulce je samolepící. Folie, která kryla lepidlo pro přilepení tabule se odchlýpala což mělo za výsledek že nám tabule nedržela přesně jak měla.
    Postupovali jsme podle pokynů, zatížili jsme přilepenou plochu těžkými předměty přes celou noc a přesto se nám pak plocha další den grativací částečně sloupla.
    Dále síla magnetické desky se odlišovala na jejich místech, na jednom místě nám magnet držel dobře, na jiném místě nám sjížděl dolu a nedržel přesně.
    Nedopuručiji kupovat.
    Dále bych chtěla zmínit, že jsem v košíku odškrtla že nechci dostat dotazník z Heuréky a stejně mi nyní dorazil.. tak aspon máte tu zpětnou vazbu.
    Jediné co vnímám pozitivně, že na můj dotaz přes nákupem mi bylo emailem odpovězeno, což vedlo k mému nákupu. Tedy kontaktní centrum v pořádku. Zásilka také byla doručena včas.
    Nicméně s produktem jako takovým spokojená nejsem.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Obchod OK, výrobek k ničemu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Místo 1 metru magnetické fólie jsem obdržela 96 cm téměř nemagnetické fólie - nedrží na ní ani celkem silný magnet.
    • Na dotaz, proč je místo 1 metru pouze 96 cm a jakým způsobem obchod řeší reklamace se mi nedostala vůbec žádná odpověď.

    Nekvalitní zboží, okrádání zákazníka, nulová komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu MAGSY

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za nedozozumění.
    S kolegyní jste už reklamaci vyřešily, přidávám vysvětlení pro ostatní:
    -E-mail ohledně reklamace přišel na adresu určenou pro automatické zpracování mailů. Na základě tohoto případu jsme upravili jejich nastavení, aby odpověď šla na jiný e-mail. Jednalo se o naši chybu, kdy zákazníci dostávali automatické maily a přitom nebyli upozornění na to že adresa patří automatu.
    -Dodání 96cm místo 100cm nás hodně překvapilo, běžně se naopak dává o kousek víc - muselo se jednat o ojedinělou chybu při řezání fólie.
    -Co se týká toho aby na fólii držel magnet: objednaná byla fólie, která není určená k tomu aby na ní magnety držely; k tomu jsou určené flexibilní magnetické tabule. Naopak tato fólie drží na kovovém podkladu (např. na autě, na ledničce, na regálu...). V případě že si zákazník nevšimne popisu a objedná jiné zboží než ve skutečnosti chtěl, vše samozřejmě vyměníme. Stejně tak bez prodlení vracíme peníze, i když z jakéhokoli jiného důvodu zboží nenaplňuje představy zákazníka.
    Tato reklamace byla po dohodě vyřešena.
    Děkujeme také za upozornění na špatné nastavení e-mailů.
    Tým Magsy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Viz vyse

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem neobdrzel zbozi. Prazdny box
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zcela podcenen způsob zasílání.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zbozi jsem zaplatil kreditkou a bylo mi odeslano jako dobirka. Po mem upozorneni byla zasilka spravne oznacena jako obycejny obchodni balik bez dobirky.