Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Stížnost
    Obchod slibuje dodání do 3 pracovních dnů, v informacích na eshopu dokonce stojí "berte náš slib jako závazný". Toto, a pozitivní recenze na Heurece nás přesvědčily, že se jedná o seriozní firmu a že zde objednáme zboží na plot. Objednávka byla provedena a zaplacena kartou v úterý 13/2 v 13hodin, aby dodání vyšlo do konce týdne a plot jsme mohli o víkendu postavit.
    K našemu překvapení přišel ve středu odpoledne email s termínem až na pondělí 19/2. Bez vysvětlení, omluvy, a bez telefonického kontaktu, ke kterému má dojít dle obchodních podmínek "Pokud Vám nebudeme schopni dodat Vaší objednávku do 3 dnů ( tech. problémy, vyprodání,atd… ihned Vás vyrozumíme telefonicky o přibližném termínu dodání.".
    Volala jsem tedy na kontaktní telefon, že došlo asi k nějaké chybě, že datum dodání neodpovídá 3 pracovním dnům, a že to chci řešit. Paní na lince mi jen dala kontakt na pana Velíska, jednatele firmy, ať to řeším s ním.
    Co následovalo, z toho jsem stále v šoku.
    Když jsem panu Velískovi slušně sdělila, že mám problém s pozdním termínem dodání, tak na mě začal do telefonu křičet, že nestíhají, že jezdí i v sobotu, že nikdo nečekal, že bude v únoru 15 stupňů, a že jsou lidi nevděční...no křičel na mě a nenechal mě dál mluvit, i přes mé opakované výzvy, ať na mě laskavě nekřičí.
    Pane Velísku, já dokážu pochopit, že člověku ze stresu ujedou nervy, ale Vaše chování je opravdu nepřijatelné. Není moje chyba, že nezvládáte vyřizovat objednávky, já jsem s Vámi slušně chtěla řešit problém s plněním na Vaší straně.
    Uvědomte si, že zákazníka vůbec nemusí zajímat, že si nejste schopni zajistit kapacity na zpracování objednávek, navíc bych zde oponovala, že na jaře a v době, kdy máte na materiál akci, jste zvýšenou poptávky mohli a měli očekávat, a měli si zajistit si dostatečné pracovní kapacity (jen pro pořádek, my jsme slevy na zboží ani nevyužili, šlo nám o dodání do 3 dnů a načasování dodání na víkend).
    Už vůbec Vás toto neopravňuje k tomu, abyste křičel na zákazníka, který se slušně a po právu požaduje, aby prodávající strana dostála svým závazkům.

    Způsobili jste nám nepříjemnosti a konkrétně se mnou hrubě a nepřijatelně jednali, ale přesto Vám přeji, hodně štěstí a ať se Vaše situace zlepší, třeba zákazníci začnou objednávat jinde, a zakázky ubydou.

    S pozdravem M. Jindrová

  • Dobrý deň, takže chcel by som touto cestou reagovať na moju obsiahlu negatívnu recenziu , nakoľko na Heuréke môže na hodnotenie priamo reagovať len obchodník. Negatívna recenzia zo dňa 11.12.2022. Takže k objednávke za 60.000 (moja objednávka bola rozdelená na 3 čiastkové, nakoľko to umožňovala Vaša ponuka na čiastočné prerozdelenie vzhľadom k dostupnosti materiálu na sklade a áno jedna z nich bola v hodnote spomínaných 26.000). Čo sa certifikátov týka, nepožadoval som žiadne špeciálne a už vôbec nie nejaké atesty, chemické a mechanické skúšky ... Áno dopravu som požadoval grátis vzhľadom k hodnote objednávky a relatívne blízkej vzdialenosti (cca 50 km od českých hraníc). To že som sa mal vyhrážať právnikmi a neprebratím tovaru ma naozaj pobavilo! Akože aký materiál som si nemal prebrať, keď som ho ani nemal objednaný a zaplatený. Pán Velísek, som naozaj nesmierne rád, že som si nakoniec tovar neobjednal u Vás. Argumenty na negatívne reakcie aj iných zákazníkov na Vašu firmu, sú po mojich skúsenostiach značne prifarbené, vyfabulované a z cieľom urobiť zo zákazníka blbca, ale ľudia nie sú hlúpi a urobia si svoj názor. S pozdravom a veľa úspešných obchodov praje p. Majerčík.

  • Absolutní nespokojenost, arogance. Nedodali všechno zboží a ještě mě obviňují že lžu. Řidič neměl žádný zájem, nepomohl, odmítl kontrolu. NEDOPORUČUJI

  • Wire Metal nedodal množství zboží,které si učtoval.Místo 10m sítě jsem obdržel 8,5m. Při reklamaci ze mě dělaly blbce,že měřím špatně ale přesvědčit se nepřišly. Stále rozváží zboží po mém okolí,tak by to neměl být problém.
    Zdeněk Těšínský

  • Wire Metal nedodal množství zboží,které si učtoval.Místo 10m sítě jsem obdržel 8,5m. Při reklamaci ze mě dělaly blbce,že měřím špatně ale přesvědčit se nepřišly. Stále rozváží zboží po mém okolí,tak by to neměl být problém.
    Zdeněk Těšínský

  • Doufám, že alespoň zde dostanu odpověď na E-mail, který jsem poslala panu Velískovi 19.03.2020, když nereaguje telefonicky ani písemně.

    Vážený pane Velísku,

    bohužel Vás musím kontaktovat touto cestou, přestože jsem se Vás několikrát snažila zastihnout telefonicky (telefon Vám zřejmě funguje, protože jste zrovna i telefonoval). Předpokládám tedy, že už jste ve zkratce o problému informován.

    Před pár dny jsme ve Vaší firmě objednali materiál na plot (č. objednávky: 67344, 67325).
    Vše proběhlo naprosto v pořádku. Dneska jsme volali znova, bohužel nevíme, s jakou pracovnicí jsme mluvili, ale domnívám se, že to byla pí. Sauerová. Manžel chtěl objednávku změnit, resp. doručené pletivo vyměnit za jiné. Paní na telefonu byla velmi nepříjemná, přestože s ní manžel jednal ve vší slušnosti. Chápeme, že máte jisté protokoly, ale jednalo se pouze o to, aby nám řidič, který nám poveze novou objednávku (jiné pletivo) vzal zpátky to původní (naprosto netknuté, nerozbalené). Do Plzně v nejbližší době cestu mít nebudeme, já jsem na mateřské dovolené s 5 měsíční dcerou a v této situaci určitě nepodniknu výlet do Plzně. Manžel je profesionální hasič a jistě víte, jak zaměstnaní jsou momentálně všichni příslušníci IZS. Z toho důvodu jsme žádali o laskavost. Nebylo nám vyhověno, dobrá, ale aby nám dotyčná paní položila telefon, aniž bychom stihli alespoň dokončit objednávku, to už je trochu přes čáru a nevrhá to na Vaši společnost to nejlepší světlo.

    Prosím Vás o vyjádření a návrh možného řešení.

    Děkuji,

    S pozdravem

    Jaroslava Petrová

  • PLOTY VAMBERK - WIRE METAL s.r.o.:
    Pane Velíšku, nemá cenu tady rozehrávat jakoukoliv slovní přestřelku. Ve firmě Vám to prostě nefunguje, lidé zapomínají naložit, řidič se vymlouvá na skladníky, poté se vymlouváte, že jste mi volali, /proč jste neposlali sms nebo mail?/, přitom, když jsem já volal do firmy týden poté, tak jste měli za to, že objednávka je vyřízená. Těch příkladů je tady prostě dost na to, abych mohl s určitostí tvrdit, že nejste dobrým obchodním partnerem.

    Vrcholem všeho je, a to je vskutku perfektní ukázka dobré proorganizovanosti Vašich vnitrofiremních procesů, že jsem od Vás obdržel dne 1. června 2017 tento pro mne velmi velmi úsměvný mail:

    Ohodnoťte Váš nákup na
    e-pletivo.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš nákup v obchodě e-pletivo.cz před 10 dny. /přitom jsem nic nekoupil, neboť jste nedovezli celou zakázku, jak jste sám uznal/.

    Váš názor pomůže nejen zlepšit naše služby, ale také poslouží ostatním nakupujícím při výběru vhodného obchodu./Ano velmi rád pomohu všem ještě nerozhodnutým a hledajícím zákazníkům./

    Doporučil(a) byste obchod svým známým?
    ANO, doporučuji NE, nedoporučuji

    /NE NEDOPORUČIL ANI NÁHODOU/

    Mějte se krásně pane Velíšku, sloupky a ostatní příslušenství mám již doma. Byly o něco málo dražší, ale nákup proběhl v pohodě a klidu u firmy, která co slíbí, tak dodrží.

    V dokonalé úctě.
    Jiří Šonka



  • Dobrý den pane Sonko
    Situace byla zcela jinak. Ano, náš řidič skutečně svojí chybou si nenaložil Vaše sloupky. Ovšem ihned druhý den jsme Vám ráno volali a snažili se domluvit dodání sloupků následující den. Ovšem Vy jste při této náhradní dodávce požadoval uhradit vysokou, Vámi stanovenou pokutu za náhradní dodávku materiálu. Toto nebylo v našich možnostech, načež jste tedy objednávku zrušil. S pozdravem Libor Velísek - PLOTY Vamberk

  • Dobrý den,
    v pondělí 22. 5. 2017 jsem obdržel mailem vyrozumění ohledně dodávky objednaných plotových sloupků včetně příslušenství s tím, že zboží bude dodáno na příslušnou adresu následujícího dne, tzn. 23.5.2017. reakce rychlá a profesionální. Nicméně následujícího dne přijel pan řidič a místo vykládky sloupků zjistil, že má naloženy pouze 3 kola drátu + cca. 30 plastových oček.

    O.K. Chyba se může stát kdekoliv a kdykoliv. Jsme pouze lidé. Jeho omluvu jsem přijal s utvrzením toho, že do pátku 26.5.2017 objednaný materiál převezmu v duchu původní objednávky.

    O.K. domluvil jsem si stavební partu, která přijela v pátek na místo určení a čekala na dovoz materiálu a již začala s přípravnými pracemi. Bohužel bez omluvy zboží nedojelo a tak jsem zaplatil na dopravě této firmě 900,- Kč.

    Dnes je středa 31.5.2017 a zboží nebylo dosud dodáno.

    Při dnešním telefonickém kontaktu s firmou mi bylo sděleno, že sice zboží dovezou zítra, tzn. 1.6.2017 a s omluvou, že se to může stát, ale v pátek jsem se přeci nemohl spoléhat na to, že zboží dovezou, protože se po cestě může přeci cokoliv stát. Včetně živelné pohromy. Na téma slevy mi /zřejmě majitel/ pan Velišek sdělil, že "má dva krásné vyšívané ručníky s logem jejich firmy" a tyto mi dá jako kompenzaci. Ale kromě omluvy nic jiného.

    S díky jsem odmítl další spolupráci a zboží z této firmy nechci. Těžko se budu spoléhat na firmu, jež se sice honosí certifikáty, ale v konečném efektu trpí zásadními organizačními a především logistickými nedostatky.

    Nedoporučuji tuto firmu, není spolehlivá, co se týká plnění objednávek a poměrně arogantní ce smyslu komunikace.

    S pozdravem
    J.Š.




  • Dodatečně, až když jsem použil větší množství sítě (svařovaná chovatelská síť pozinkovaná) z celého balíku 25 metrů jsem zjistil, že síť je nekvalitní. Některé dráty nejsou přivařené - jsou volné, takže už cca 10% sítě z toho, co jsem použil, jsem musel vyhodit. Kvalita je špatná a koupit levnější výrobek se mi prodražilo. Obecně mohu říct, že pokud kupujete běžné pletivo na plot a sloupky, pak asi nebude problém. Ale koupit si z tohoto obchodu šestihranné zinkované nepoplastované pletivo, nebo chovatelskou síť je spojeno s rizikem nekvalitního zboží. Já už bych se určitě poohlédl jinde.

  • Dne 30.5.2016 jsem objednal v e-shopu e-pletivo/wiremetal zboží za 7671,- Kč. V objednávce byl také balík šesttihranného pletiva. U objednávky byla ale poznámka v tomto doslovném znění:

    "Poznámka: Předpokládám, že šestihranné pletivo odpovídá vašemu popisu a obrázku u zboží, tedy že se jedná o pletivo zinkované po spletení a že skroucené části jsou spájené zinkem. Pokud by se jednalo o pletivo vyrobené z předem pozinkovaného drátu a potom zapletené, u kterého zkroucené části drátu nejsou zinkem spájené, tak toto pletivo NECHCI!"

    Přes tuto jasnou a myslím srozumitelnou poznámku mi nechtěné pletivo poslali. Protože řidič přijel až odpoledne, nemohl jsem čekat a zásilku přebírala manželka. Netušil jsem, že by mohli přivézt to, co nechci, proto jsem ji neupozornil, že má šestihranné pletivo zkontrolovat a ona ho převzala s ostatním. Když jsem zjistil, že přivezli pletivo, které jsem nechtěl, upozornil jsem je na to e-mailem a nabídl jsem, že za vrácené pletivo si vezmu jiné zboží, aby nemuseli vracet peníze. Na to nikdo nereagoval. Proto jsem ten e-mail poslal i majiteli firmy. A tady je jeho odpověď:

    "Dobrý den,
    Jsme si jistý, že dodáváme pletivo, které je vyrobeno ze žárově zinkovaného drátu. Vyexpedujeme ho ročně cca. 80 tun ( tzn. desítky kilometrů).

    To co uvádíte je technologie výroby pletení pletiva z ocelového drátu, které se po výrobě máčí v zinku. Jedná se o nepatrně jinou technologii v závislosti na technickém vybavení výrobce.

    Ovšem nenutíme Vám ho, napište mi adresu, odvezeme ho a vrátíme Vám peníze. Napište mi adresu a množství odebraného pletiva a druh ( velikost oka)

    S pozdravem Libor Velísek"

    Ta odpověď mi připomněla rčení "Já o voze a ty o koze". A vůbec žádná sebereflexe. Že by někdo uznal, že poznámka byla jasná a srozumitelně napsaná a že byla jejich chyba, že pletivo přesto poslali. Jen evidentní bagatelizování rozdílu mezi pletivy.

    A závěrem chronologický přehled:

    Dne 30.5.2016 v 10:35 hod. jsem dostal potvrzení objednávky

    1.6.2016 jsem dostal informaci, že objednané přivezou dne 2.6.2016

    2.6.2016 dopoledne mi zavolal dispečer dopravy, že část objednávky - plotové svařované panely nepřivezou, protože je nemají. Podivil jsem se, protože podle informace měly být panely skladem

    3.6.2016 v 8:55 hod. jsem upozornil na to, že mi poslali pletivo, které jsem nechtěl

    3.6.2016 v 10:49 jsem dostal informaci, že zbytek objednávky přivezou dne 6.6.1016

    3.6.2016 v 14:03 jsem e-mail, že mi poslali nechtěné pletivo poslal také majiteli firmy panu Velískovi

    6.6.2016 v 10:31 jsem dostal výše citovanou odpověď pana Velíska

    6.6.2016 přivezli předtím nedodané panely a po řidiči bylo vráceno nechtěné pletivo

    13.6.2016 v 10:40 jsem dostal dobropis, který jsem měl potvrdit a kde bylo napsáno: "S dobropisem souhlasím a do účetnictví zahrnu." Podnikatel ovšem nejsem, nenakupoval jsem na IČO. Datum splatnosti dobropisu 18.6.2016 (peníze ale už poslali)

    Toto všechno mohu doložit. Žádná předběžná informace od firmy, o provedení pletiva (ostatně je nelogické, abych psal tu poznámku, kdybych věděl, že pletivo není žárově zinkované po spletení!!!)

    A žádný e-mail, kde bych vyhrožoval, že firmu budu pomlouvat. Lidově se tomuto říká lži, jinak také nepravdy.

    Ještě bych chtěl případné zákazníky upozornit na recenze obchodu zde na Heuréce pod názvem WireMetal, kde zdaleka není takový poměr příznivých a nepříznivých hodnocení. https://obchody.heureka.cz/wiremetal-cz/recenze/

  • Dobrý den.

    Doplním svoji reakci.

    Dobrý den.

    K poplastovanému pletivu v barvě hnědé nejsou kromě brány a branky dostupné komponenty ve stejné barvě.

    1) Skutečně výběř komponentů v hnědé barvě je trochu složitější, protože snad kromě Česka se hnědé pletivo nikde ve Evropě běžně neuchytilo. Přesto to co potřebujete k hnědému pletivu nabízíme, hnědé brány, dráty, antrac. sloupky, atd...

    - reakce
    Naopak nabídku hnědého pletiva považuji naopak za výborný nápad.
    Pokud mám hnědou branku i se sloupky RAL 6017 jistě uznáte, že k plotu dát nerez sloupky nebo v barvě antracitu je nesmysl.
    K hnědé střeše, hnědý plot, jednoduchá ženská logika. A hnědých střech je poměrně dost. :)))

    ----------------------------------------------------------------------------------
    2) Nerezové sloupky nabízíme, protože jsou vyžadovány např. pro vodohospodářské stavby, kde je plot trvale ve vlhkém prostředí a nebo jsou předepsány architektonickým záměrem.
    viz reakce 1)
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Ráčna, plastová úchytka ke vzpěře, uchýtka nap. drátu, poplastované sloupky a vzpěry, pouze v zelené barvě.

    3) Uvedené komponenty vedeme i v jiných odstínech, asi jste se špatně podíval, zavolejte na naši help-linku poradíme Vám.

    - reakce
    Úchytka napínacího drátu byla zvolena černá budiž. Napínací ráčna je pouze zelená a pro napínací spony Gripple ve stříbrné barvě jsou potřeba bohužel speciální kleště. Objímka turbolinea a náhradní víčko k upevnění vzpěry taktéž pouze v zelené. Alternativy nemáte ani dejme tomu za příplatek za jinou barvu. Situace má pro mě řešení
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Ocelové sloupky jsou nastříkané základovou barvou, bohužel skladování nebude ideální, protože dorazili ve stavu, kdy bylo potřeba je přebrousit a znovu natřít.

    4) Ocelové sloupky jsou záměrně nastříkány pouze v nadzemní části. V části kde jsou sloupky v betonu se ze stavařské praxe nechává ocel povrchově neošetřená - ideálně mírně zkorodovaná ( stejně jako u železobetonové výztuže, roxorů, kari sítí, atd...) aby bylo zajištěno ideální přilnutí betonu na hladkou plochu ocelového sloupku. Proto je prosím nepřebušujte a nenatírejte.

    - reakce

    Tady jsme si nerozuměli, koroze byla již na nastříkané části základovou barvou. Spodek nenatírám ani nebrousím, Vámi uvedené informace jsou mi známy.
    ----------------------------------------------------------------------------------
    5) Promáčklý sloupek nás mrzí.

    mrzet nemusí, bude zkrácen použit jako vrchní spojnice mezi sloupky nad vodovodním sloupkem, který plot rozděluje a je nižší. Napojení se provede vložením do čepiček na vzpěru připevněné ke sloupku pomocí 2 objímek na sloupek. Takhle se dá řešit po celé délce plotu vrchní spojnice.

    S pozdravem TYM WIRE METAL VAMBERK
    ----------------------------------------------------------------------------------

    S pozdravem

    JP