Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatil jsem si poplatek za kontrolu grafikem a poslání náhledu. Mou chybou tam bylo napsáno špatné písmeno ve slově a pokud by to někdo po mě zkontroloval ( když už jsem si to zaplatil) tak by na to přišli a možná doplnili čárky. A náhled jak to bude vypadat samozřejmě nikdo neposlal. A ještě jsou špatně srovnané odstavce.

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé problémy při objednávce. Vaši grafiku jsme překontrolovali (kontrolujeme rozlišení, velikost odpovídající objednávce, barevnost aj.), drobné úpravy realizujeme i v rámci kontroly dat.

    Bohužel není v našich silách pročítat všechny texty a kompletně kontrolovat jejich správnost či překlepy (třeba u brožur či vícestránkových soubourů), je to časově velmi náročné a nespadá do objednané kontroly dat a zaslání náhledu. Náhled grafiky Vám byl zaslán do 24 hod. od objednání, bohužel ale bez Vaši odezvy, která byla následně znovu e-mailem urgována.

    Vaše ABC Tiskárna

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlost
    • komplet online řešení
    • zpracování

    Objednal jsem si pouzdra na hotelové kartičky. Bylo avizováno předem, že dodání je v rozloženém stavu což jsem akceptoval. Bohužel po obdržení papírů jsem zjistil, že se jedná pouze o výsek bez "konstrukčního" řešení, které umožňuje snadné zaklapnutí. Nyní tak musíme každý jednotlivý kus lepit. Konzultoval jsem to zpětně a bylo mi řešeno, že je to standard.

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Dobrý den,

    bohužel v tomto případě nevidíme důvod, proč píšete negativní recenzi: objednal jste jasně definovaný produkt, kde jak píšete, máme všude avizováno dodání v rozloženém stavu a neslepené. O víceprácích s lepením tedy informujeme dostatečně.

    Jiné konstrukční řešení realizovatelné není vzhledem k minimalistické velikosti obalu. Takto obaly dodáváme pro velké množství hotelů a zatím jste první, kdo si na toto stěžuje - doopravdy je to standardní konstrukce.

    S pozdravem
    Vaše ABC Tiskárna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Dobrý den,

    rádi bychom upřesnili tuto recenzi na pravou míru: zákazník dodal špatná tisková data, o čemž byl hned informován pomocí e-mailu a následně náš grafik zdarma v rámci zakázky grafiku opravil. Tím se zakázka o 2 dny zpozdila, následně byla hned vyrobena.

    Vaše ABC Tiskárna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vizitky mnohem tmavší než samotný návrh
    • podivné odsazení od kraje, které v návrhu nebylo

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, i když negativní. Mrzí nás, že rovnou dáváte špatné hodnocení, aniž byste se zkusila s námi domluvit na reklamaci. Určitě bychom neměli problém vizitky přetisknout, i když na naší straně žádná chyba nevznikla.

    Data byla dodána v PNG (tzn. netiskové barvy RGB) a byla extrémně tmavá s černým pozadím a pokrytím barev více než 340%, při tisku jsme vizitku ještě trochu zesvětlovali, aby byl výsledek dobrý. Nevhodný formát PNG s vizitkami byl bez spadávky, ořezových značek...

    Vaše ABC Tiskárna

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • obroský sortiment
    • naozaj všetko pre reklamu
    • vôbec nespomýnajú súbory typu SVG v návode, ktoré sú ideálne pre velkoplošnú tlač
    • použitie online editoru nezaručuje bezproblémovú výrobu

    Polovica objednávky sa zabudla vyrobiť a iba po informovaní sa ohľadom dodania druhej polovice si všimli chybu.
    Zatial bola doručená pečiatka, ktorá je perfektná a vizitky, ktoré sú OK, ale majú niekedy až 1mm odchýlku medzi sebou.
    Banner a rezaná grafika zatial nedoručená.
    Volil som tento obchod lebo mali všetko čo som potreboval

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Dobrý den,

    vzhledem k tomu, že vizitky a razítko mají kratší dobu výroby, tak jsme objednávku rozdělili na 2 části, což je u nás standardní postup, jelikož vždycky chceme, aby zákazník měl objednávku u sebe co nejdříve.

    Nejprve jsme ještě před termínem odeslali první část, při realizaci druhé části však došlo k chybě na expedici, což plně uznáváme, o této chybě jsme Vás informovali a omluvili se za ni. I my jsme jenom lidi a někdy uděláme ve velkém množství objednávek chybu. Jako kompenzaci Vám rádi nabídneme slevu na zakázku vzhledem k jejímu prodlení.

    Vždy v tiskových datech upřednostňujeme PDF ve křivkách oproti SVG, které ve Vašem případě bylo dodáno až po druhé urgenci, což také mělo vliv na prodloužení termínu (původně jste dodal data v rastru, z čehož nejsme schopni řezanou grafiku vyrobit).

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
    S pozdravem
    Tým ABC Tiskárny

  • Recenze smazána na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Minimální komunikace, dlouhé čekání na zasilku, po 8dnech a častého telefonovani do tiskárny, co se děje s mou objednavkou, konečně dorazila a zklamaný, jediná tiskarna, ktera nepošle vzor, zda zakázka se bude libit nebo ne! Zakaznik musí volat a dohledavat info o stavu zakázky, dost jsem zklamaný a nemluvě za tu cenu a dlouhe čekání, už nikdy více, radši si dojedu osobně do jiné firmy

    Minimální komunikace, dlouhé čekání na zasilku, nepredlozeni návrhu jak zakázka vypadá, za tu cenu to i dítě umí udělat, myslel jsem, že jsou profesionalove, nedoporučuji

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Rádi bychom vše uvedli na pravou míru. Především je škoda, že jste nejdříve nezkusil kontaktovat s problémem nás, rádi bychom Vám dali nějakou kompenzaci, i když z naší strany k žádné chybě nedošlo:

    1. Objednávku jste učinil 15.2., expedovali jsme ji 17.2. (tzn. ještě dříve, než je u magnetických reklam garantováno). Bohužel to, že do objednávky napíšete špatné údaje a Zásilkovna Vás poté má problém kontaktovat, už je věc druhá.

    2. O stavu Vaší objednávky jste byl průběžně informován e-maily, stejně tak bylo zasláno sledovací číslo hned po expedici

    3. Pokud nám zákazník dodá hotová tisková data, tak nevidíme důvod mu je zasílat zpět na korekturu (poslali bychom prakticky ten samý soubor). Navíc jste o požadavku na náhled, který bychom udělali zdarma, nenapsal k objednávce žádnou zmínku.

    Doufáme, že Vám i přes Vaši nespokojenost budou magnety dobře sloužit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádal jsem grafický návrh letáku, to co mi nabídly bych vytvořil doma ve wordu, velmi amatérské. Chápu že objednávka v rozsahu 2000,- není asi pro tiskárnu zajímavá ale mají takovou zkušenost ihned sdělit a né zákazníka odbýt.

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Dobrý den,

    Vaše rozhořčení nás mrzí, rádi bychom však vše uvedli na pravou míru...

    K tisku letáků jste si objednal tvorbu "jednoduché grafiky broušení nožů", kterou náš grafik profesionálně zpracoval. Náhled jste odsouhlasil s drobnými úpravami, leták jsme následně předělali do Vámi požadovaného stavu. Po druhé korektuře jste zrušil objednávku (o tom, že se Vám leták nelíbí, jste nás informoval až při stornu).

    Zpracováváme všechny zakázky individuálně, nezávisle na jejich velikosti či ceně. Snažíme se vše dělat nejlépe, jak umíme.
    Nicméně děkujeme za Vaše hodnocení, ač je negativní.
    Přejeme mnoho úspěchů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedodržení způsobu doručení

    Pokud si objednám a zaplatím doručení přes PPL, očekávám doručení přes PPL a ne Českou poštu, se kterou jsou vždy jen problémy, protože pošťáci u nás zásadně nezvoní a na pobočku se kvůli pracovní vytíženosti prostě nedostanu. Čert vem ty peníze navíc, které obchodu zůstaly, ale doručení vánočního dárku 27. prosince už mi vadí víc.

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Dobrý den,

    tak abychom vše uvedli na pravou míru: na e-shopu bylo v předvánočním období uvedeno, že dopravce můžeme měnit v závislosti na vytíženosti a pravděpodobnosti doručení do Vánoc. Vaši objednávku jsme kvůli vytíženosti PPL před Vánocemi (měli jsme informace, že byste objednávku do Vánoc nedostal) předali na vlastní náklady České poště (navíc jsme připlatili službu, abychom stoprocentně zaručili dodání do Vánoc - tato služba je minimálně dvakrát dražší než PPL, tudíž nám doopravdy žádné peníze nezůstaly, vše jsme dopláceli na vlastní náklady z dobré vůle).

    Balík podaný 17.12. byl doručován 18.12., z důvodu Vašeho nezastižení byl uložen na poště, kde byl k vyzvednutí (o této informaci jste byl informován 18.12. pomocí SMS, kterou rozesílá ČP po nezastižení adresáta).

    Snažíme se všem našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc, bohužel, zřejmě i to je někdy málo.
    Přejeme mnoho úspěchů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodani plakatu je na strankach slibovano do 48hod, nedockala jsem se ani zatyden, proto jsem zakazku zrusila

    Reakce obchodu Abc tiskárna

    Děkujeme za recenzi, i negativní recenze je recenze.

    V tomto případě však není úplně právem. Prosím nepleťte si jako mnoho zákazníků (doopravdy je takových zákazníků hodně velké množství) dobu EXPEDICE a dobu DODÁNÍ! Plakáty jste objednala ve středu, tudíž byly expedovány do 48 hod. v pátek ráno. Poté nastal problém na straně dopravce, který si z důvodu "vytíženosti linky" zásilku v pátek nevyzvedl (případně příště volte prosím námi doporučovanou PPL). Zásilku si dopravce převzal až v pondělí, tudíž již pro Vás pozdě.

    Za vzniklou situaci se omlouváme, Vámi vybraného dopravce se budeme snažit v nejbližší době nahradit někým více spolehlivým.