Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nedodržení doby doručení

    Už nikdy více.
    Zboží objednáno před týdnem, žádné upozornění o nedostupnosti skladem, žádný e-mail o delší doručování lhůtě.
    Po několika telefonátech jsem se dozvěděla, že zboží doskladní za 1-2 týdny. V dnešní době kdy konkurenční e-shopy odesílají objednávky do druhého dne je to ostuda téhle značky.

  • 10 %

    • Rychlé doručení - to je bohužel jediná výhoda této transakce
    • Zásilka dorazila bez předchozího upozorňujícího emailu či telefonického kontaktu od kurýrní společnosti, přestože byl v původním emailu od prodejce avizován.
    • Zásilka dorazila nekompletní. Chyběla jedna součást, kterou to mělo podle popisu na kartě zboží obsahovat.
    • Prodejce Dyson.cz komunikuje pouze přes telefon a WhatsApp. Emailem komunikují pouze jednosměrně - oni k Vám, všechny emaily chodí z adresy [email protected].
    • Na WhatsApp komunikujete pouze s chatbotem. Poté co srozumitelně popíšete problém a připojíte fotky, musíte odpovídat na stejné věci ještě jednou robotovi. A potom můžete doufat, že se Vám někdo ozve.
    • Na tento způsob komunikace se zákazníkem a řešení problémů s dodávkou nejsem v dnešní době absolutně zvědavý.

    Naprosto tragický prodejce, což potvrzují všechny recenze za poslední rok. U Dyson.cz si nic nekupujte a rozhodně ne proto, že Vám nabídnou nějaké dodatečné příslušenství zdarma, které Vám pak ani nepošlou. Vůbec si nedovedu představit, že bych měl s nimi řešit nějakou větší reklamaci.

  • 10 %

    • Žádná
    • Velmi špatná komunikace ze strany shopu Dyson
    • Žádná reakce ze strany shopu na emaily, telefonu neberou
    • 2 měsíce po nákupu nemám fakturu za zakoupené zboží
    • Informace o zásilce nebyly žádné, jen čirou náhodou jsem našel své zboží na výdejním místě
    • Absolutně nedoporučuji!

    Absolutně nedoporučuji! Zákaznická podpora = 0.

  • 10 %

    • Neschopnost komunikace
    • Lhaní do telefonu
    • Nedodržení zadané lhůty dodání o měsíc
    • Reklamace vyřízena, ale vysavač dorazil bez dvou kusů příslušenství, protože v tomto roce již není součástí - ale když jsme kupovali, součástí bylo
    • Neustálé telefonáty a doprošování se informací

    Vysavač jsem kupovala v únoru, v prosinci téhož roku jsem ho posílala na reklamaci. Vadný kus, dobře, může se stát. Na reklamačním mi bylo řečeno, že nový vysavač mám doma maximálně do 15ti dnů. Odeslala jsem ho 11.12. 2023 a nový vysavač přišel 2.2. 2024. A to po čtyřech telefonátech na reklamační, kde mi nebyli ani jednou schopni říci, co se děje, kde vysavač je. Vždy jen, že "podávají žádost" a do 48 hodin mi přijde mail s informacemi - ani jednou se tak nestalo. Sami jsme to vzdali a rozhodli se jen odevzdaně čekat. Ze strany firmy žádná snaha podat informace, zpoždění kompenzovat.. Vůbec nekomentuji, že u vysavače který jsme původně kupovali byly dva kusy příslušenství navíc, které jsme nyní, k tomu reklamovanému nedostali. Jsme opravdu obrovsky zklamaní.

  • 20 %

    • totálně neschopný zákaznický servis
    • neprofesionalita
    • absolutně žádná komunikace

    Tak tohle byla největší chyba ve výběru prodejce!!! Objednala jsem výrobek/fén, bohužel, jsem zjistila, že jsem objednala špatný tip fénu, vrátila jsem zpátky a objednala nový, ten správný tip fénu. Bohužel, po měsíci a půl od převzetí výrobku, stále nemám peníze zpět na svém účtu. Infolinka katastrofa, dovolat se je možné, ale čekáte stále na přepojení na operátora. A když už vás spojí, vyslechnou, řeknou že to předají dál a dají vám vědět zpátky....aleeee nikdo se už neozve. Totální nezájem o zákazníky. Hlavně, že si výrobek koupíte a víc už je nezajímá !!! S tímhle jsem se ještě nikdy nesetkala a že přes eshopy objednávám dost často. NEDOPORUČUJI !!!!! Rozhodně si na tomto webu NIC neobjednávejte !!!!!!!!!!

  • 10 %

    • Výrobek ještě nevyzkoušen
    • Nemožnost dovolat se, dopravce katastrofa

    Objednala jsem vysavač, dopravce mě nekontaktoval a balík za 16000 našla sousedka u svých dveří rodinného domu, kde ho mohl kdokoliv sebrat. Náš dům je hned vedle. Zkoušela jsem volat na Dyson, po 11 minutách jsem to vzdala. Výrobky možná skvělé, ale zákaznický servis příšerný a doufám, že výrobek bude funkční a nebudu ho muset reklamovat. Naprosto otřesná zkušenost a už nikdy více.

  • 10 %

    Určitě nedoporučuji objednávat z Dyson.cz! Produkt samotný je skvělý, ale e-shop je otřesný. Posílají vše jen přes Českou poštu a nemůžete si zvolit jiného doručovatele. Platit musíte předem. Komunikace je zdlouhavá, mé zboží se samozřejmě ztratilo a e-shop mi dodal trasovací číslo na kterém ale byla jiná adresa i jméno. Takže jsem se jen modlila, aby můj drahý vysavač nepřivezli někomu jinému. Dovolat se na Českou poštu byl nadlidský úkol, ale zřejmě vznikla chyba na straně e-shopu v jejich skladu, kde zaměnili trasovací číslo. Zboží jsem dostala až po 12 dnech skoro každodenního volání a urgování, několikrát jsem musela vyplňovat čestné prohlášení, že produkt opravdu nemám. Očekávala bych u tak drahého produktu trochu profesionálnější servis. Kdybych to věděla, objednala bych vysavač z jakéhokoliv jiného e-shopu.

  • 10 %

    • Dlouhe doruceni, komunikace

    Na zasilku, u ktere prodejce deklaruje doruceni do 3-5 dnu cekam jiz vic jak 12 dnu bez informace. S eshopem se neda normalne spojit- jen pres wa. Otresny pristup, nadto u tak draheho zbozi. Trnu hruzou, jestli zasilka prijde kompletni a v poradku, protoze si nedokazu predstavit jak by probihala reklamace.

  • 10 %

    • Nic mě nenapadá
    • Zboží je odesíláno dlouho dobu z Německa, samozřejmě pak přes Českou poštu, svojí zásilku tak uvidíte bůhví kdy. A ani nevím jak to bude s připadným vrácením, tudíž je lepší Dyson objednat třeba na Alze a máte to jednodušší, kéž bych to věděl hned.

    ……..

  • 10 %

    • žádná výhoda zde není
    • neosobní jednání
    • katastrofa
    • neschopnost prodejce
    • amatérský přístup
    • neprofesionalita
    • zákazník je prostě nezajímá

    Zažil jsem něco podobného co zde bylo popsáno , ale už v březnu letošního roku.
    3x jsem realizoval objednávku, měnil způsob platby , i objednávajícího. Pokaždé po zaplacení vám přijde email o zrušení objednávky.
    na stránkách si můžete chatovat jen s automatem. Kontaktní číslo v emailu je neplatné - dovoláte se na operátora , který pro ně již nepracuje. Tak druhé číslo , po marných pokusech jsem se dovolal, objednávku mi vytvořil pracovník Call Centra a zaslal na email , bohužel platba zase vrácena a objednávka zrušena . Už se nedovoláte , nikdo se vám neozve zpět. Poslední možnost WhatsApp - šílená komunikace s automatem , napíší vám že nemáte prostředky na účtě , samozřejmě blbost. Ověřujete u banky kde je problém - samozřejmě u prodejce , jejich systém vrací platbu zpět. Na konec vám napíší , ať si výrobek objednáte jinde, třeba u Alza, Datart.... Samozřejmě za jinou cenu než nabízí v akci. Nechápu jak s tímto přístupem mohli rozjet mediální akci, která nyní probíhá ve sdělovacích prostředcích..... Považuji to za klamání zákazníka a dávám podnět na OI, píši do Anglie. Jak tuto skvělou značku mohou zastupovat takoví amatéři !!!

  • 100 %

    • Miluji tento produkt!
    • Dyson je pro mě zatím bezkonkurenční značkou, co se týká domácích technologií. Mám doma produkty ze všech řad a se všemi jsem moc spokojená a neměnila bych je. Obzvlášt vysavač, který jsem po dlouhém přemýšlení pořídila jako poslední, je opravdu nesrovnatelný s levnějšími vysavači u konkurence. Stejně tak fén na vlasy Supersonic je prostě paráda. Čističky vzduchu jsou za mě asi nejslabší, ale pořád velmi kvalitní a účinný produkt. Za mě jedině Dyson, nic lepšího na českém trhu momentálně nenajdete.
  • 10 %

    Koupila jsem si žehličku Dyson v obchodě na Zličíně. Po pár použití jsem zjistila že žehlička tahá za vlasy a vůbec mi nevyhovuje. Chtěla jsem po 10 dnech žehličku vrátit,nebo vyměnit za jiný výrobek,(jak Dyson uvádí,vrácení do 30 dnů i bez udání důvodu)ale k mému překvapení to bohužel nešlo. Prodejna na Zličíně a Smíchově není klasicky Dyson,čehož jsem si vůbec nevšimla, považala jsem jí za obchod Dysonu. Je to firma Solight Holding, sro. Která nemá poctivé jednání. Moje doporučení je koupit výrobky Dyson přes internet kde máte záruku vrácení. V žádném případě od firmy Solight!!!Teď mám doma v šuplíku žehličku za 11.000 kč. Ale je i smutné, že firma Dyson si nehlídá své obchodní partnery, protože ochrana zákazníka by pro tuto firmu měla být na prvním místě.

  • 10 %

    • Komunikace jen tel/WA - žádný mail

    Něco tak strašného člověk jen tak nenajde.
    Systém eshopu tak z roku 1999.
    Platba jen předem a jen kartou.
    Systém sám vyhodnocuje, zda tu zakázku přijme či ne - takže moji zakázku odmítl systém a operátoři neví proč, ale doporučili mi udělat stejnou objednávku s jiným mailem a platit jinou kartou, ale být v inkognitookně, aby se tam "nepletly" cookies z minulé objednávky :) Z té objednávky, kteoru přijali, zaevidovali a odmítli.
    A taky mi řekli, že pokud mail neobsahuje celé jméno, tak to asi taky nepůjde.
    A pokud je na kartě jiné jméno než jméno příjemce, tak to taky nepůjde.
    A pokud je fakturační adresa jiná než doručovací, tak to taky nepůjde.
    Pochopil jsem - nemám otravovat a mám si to koupit u jejich distributorů - kteří ale nemají v nabídce to, co chci.
    Takže za mě tento eshop nebrat - na to, že to je Dyson, tak IT jim asi moc neříká.

  • 10 %

    • Objednávka dorazila nekompletní
    • Zákaznický servis neschopný
    • Dlouhá doba řešení incidentu a nedostatek informací
    • Platba pouze předem

    Bohužel mám s obchodem příšernou zkušenost.
    Po dlouhém váhání jsme se rozhoupali koupit si Dyson Airwrap. Naprosto nikde nebyl skladem kromě oficiálního obchodu. Měla jsem trochu obavy a ukázalo se, že oprávněně.
    Objednávku jsem udělala 12.1., platba samozřejmě pouze předem, ještě ten den večer přišel email o odeslání i s trackovacím číslem. 16.1. pošťák (bez jakékoli zprávy o doručování v daný den...) přivezl maličký balíček. Už v tu chvíli jsem tušila problém. Tracking indikoval, že se jedná o jedinou zásilku o hmotnosti 600g, na balíčku bylo 1/1, žádné další trackovací číslo nepřišlo. V krabičce bylo jen několik nástavců, zbytek nikde. Hned ten den jsem psala na podporu, odpověděli mi, že se zřejmě objednávka rozdělila na dvě zásilky a zbytek určitě dorazí nejpozději do 48 hodin, sice v jejich systému je taky jen jedno trackovací číslo, ale ať se ničeho nebojím, že svoje zboží určitě dostanu.
    Nic dalšího samozřejmě nepřišlo, takže 18.1. jsem psala na podporu podruhé. Dostala jsem referenční číslo s tím, že to bude řešit příslušné oddělení a budou mě kontaktovat. Opět ujištění, že se nemám čeho bát.
    Další týden se nic nedělo, potřetí jsem tedy kontaktovala podporu 24.1. Odpověď byla, že příslušné oddělení to řeší a že se mi určitě už brzy někdo ozve. Rozporovala jsem, co tak dlouho trvá na tom, poslat mi, co jsem zaplatila, a proč se mnou někdo není aktivně v kontaktu, ale nepochodila. Čekali jsme tedy dál.
    30.1. stále žádné info, volali jsme tedy na podporu počtvrté. Opět stejné výmluvy, že se to řeší a jakmile se to vyřeší, tak mi dají vědět, ale že určitě do dvou dnů.
    Včera - tj. 1.2., celé tři týdny od objednávky/platby přišel email, kde bylo uvedeno, že u mé objednávky nastaly potíže (neříkejte!) a mám možnost buď počkat, až to vyřeší, nebo se objednávka zruší. Ihned jsem zavolala (v pořadí již tedy popáté) a objednávku zrušila. Teď jen doufám, že vůbec dostanu svoje peníze zpět. To, co mi byli schopní doručit, jsem odnesla na poštu, a už nechci mít s obchodem nic společného.

    Co je na této situaci tragické je, že tak prémiová značka jako Dyson, má tak příšerný zákaznický servis. Kontaktovat je můžete pouze telefonicky nebo přes webový chat - ani v jednom případě nemáte žádný záznam o komunikaci (UK verze eshopu nabízí stažení komunikace z chatu do pdf), anebo Whatsapp (velmi nestandardní kanál). Za takové peníze, co si Dyson za svoje produkty říká, a že je to leckdy klidně desetinásobek než konkurence, bych očekávala naprosto jiný standard komunikace se zákazníkem. Chápu, že pokazit se občas něco může, to se stane, ale aby tři týdny zjišťovali, proč mi chybí dvě třetiny zboží z objednávky, které mají uvedené skladem, je neakceptovatelné. Když už se něco takového stane, čekala bych například v případě, že do týdne nedorazí celá objednávka, že pošlou zboží znovu a nebo vrátí peníze (případně i nějakou kompenzaci - třeba slevový kupon na další nákup, aby jim člověk měl důvod dát další šanci). Zjišťovat, co bylo špatně, můžou potom jak dlouho chtějí, ale nemělo by to mít vliv na zákazníka, který čeká na zaplacené zboží a navíc se musí sám neustále dožadovat informací.
    Kvůli této zkušenosti obchod rozhodně nedoporučuji, Airwrap jsme objednali jinde, kde ho za ty tři týdny mezitím naskladnili, a další nákup Dyson výrobků si rozmyslím, a rozhodně to nebude přes oficiální český obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle a spolehlive
    • Jasna komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super servis
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Nebyla jsem informována o expedici výrobku předem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychla a konkretni domluva
    Rychle dodani

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Přímo od výrobce
    • Rychlost dodání