-
Bohužel musím také konstatovat velmi negativní přístup pána u telefonu v Praze, odmítl mi říct své jméno...
Řešení reklamace, špatná komunikace, sliby a nic.
Tuto firmu nikomu nedoporučuji.
Zuzana Šteflová -
Bohužel jsem zjistila, že negativní recenze se zde nenosí a člověku je dovoleno napsat je pouze do diskuze.
Tak pozor na to. Kupovat něco na stránkách DůmZahrada ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!! Je to velice nekvalitní a jsou s tím jenom problémy.-
Dobrý den, chtěli bychom upřesnit, že možnost hodnotit náš e-shop si volíte sami při dokončení objednávky a z naší strany není možno a hlavně ani snahou zákazníkům v hodnocení bránit.
Celý proces je z důvodů nestrannosti, záležitostí portálu Heureka.cz - formulář k vyplnění obdrží zákazník od tohoto portálu a ne od nás. Pokud potřebujete řešit problém se zakoupeným produktem, napiště na zákaznickou linku nebo reklamace a jistě nalezneme řešení problému.
Hezký den
Team e-shopu Dumzahrada.cz
-
-
Fóliovník, který jsem koupila na dumzahrada.cz měl podstatně menší rozměry, než byly uvedené v nabídce a konstrukce fóliovníku byla tak křivá, že byl téměř nadlidský úkol ji dát dohromady i ve třech lidech.
Nákup u tohoto prodejce rozhodně nedoporučuji. Zakoupené výrobky dělají bohužel víc starostí než radosti.-
Dobrý den, rádi bychom uvedli i další podstatné informace, které ve Vašem komentáři chybí :
V první řádě by bylo dobré uvést, ža Vám byla nabídnuta možnost vrátit zakoupený produkt oproti vrácení kupní ceny na což jste nereagovala.
V případě, kdy obdržíte produkt, který je viditelně poškozen je v první řadě potřeba uplatnit reklamaci a ne se snažit jej i přez viditelné poškození sestavit. Nechápeme snahu sestavit něco co je - jak uvádíte křívé a podstupovat tak " nadlidké výkony "
Hezký den
Team e-shopu Důmzahrada.cz
-
-
U této firmy bych už nekoupil ani násadu na koště.To samé jsem měl s krbovkama,prasklý šamot rezavé,a taktéž všude díry kde prosvítal oheň.
-
Zboží poškozené.
-
Zakoupenou plachtu nelze reklamovat, protože po rozbalení ji nikdy nezabalíte, abyste ji poslali zpátky. Výrobek je nekvalitní, na několika místech prasklý. Nedoporučuji.
-
Pozor - hodnoceni je zavadejici, jelikoz nespokojeny zakaznik nedostava sanci ohodnoti nakup !!
Zbozi dochazi poskozene, jelikoz je velmi spatne zabalene. Navic pokud ho reklamujete, tak nedostanete Vase naklady zpet, ikdyz jsou nejnize mozne!!
N E D O P O R U C U J I -
Moje zkušenost je bohužel taky negativní. Koupil jsem si hadici, kterou jsem jednou použil a zjistil jsem, že kvalita je opravdu hrozná. Podotýkám, že jsem ji použil jednou a to zhruba na ... 30 minut. Vrátím jsem ji s tím, že chci odstoupit od kupní smlouvy. Po doručení a pár dní odmlce (což je běžné a v pohodě) jsem dostal odpověď, že registrují žádost o odstoupení, ale že mi vrátí jen 50% částky za poškození, aby mohli následně zboží dále prodat. Ještě jsem této firmě v odstupujícím dopisu napsal a vysvětlil, že je vidět, že hadice není moc kvalitní a že by zanedlouho na ní byly vidět známky používání a nejspíš i poškození, tak ji práce vracím kvůli těmto vadám. Takže když jsem to odesílal já, NEBYLO na ní nic poškozeného a oni si jen tak vezmou 50%. Podle mě v dnešní době teda naprosto příšerné jednání! U jiné firmy jsem si koupil hadici (takovou tu flexi rozahovací), bohužel praskla po týdnu od koupě (ale za to asi v prvních 10 vteřinách používání) a tam jsem to odeslal s tím, že to prasklo a že vyžaduji vrácení peněz a nikdo neměl problém a do dvou týdnů peníze zpět.
Takže doporučení a bylo vidno, že nejsem sám. Jakmile se objeví nějaký problém ať už z reklamací či odstoupením od kupní smlouvy, tak čekejte podraz. Zásadně tuto firmu nedoporučuji a dám další recenze i jinam. Tohle je prostě problém -
Koupil jsem skleník od firmy Dům a Zahrada. Produkt je velmi nekvalitní. Možnost ohodnotit dodavatele prostřednictvím Heureky mi nebyla poskytnuta. Rád bych ovšem upozornil na neochotu prodejce reklamovat očividně nekvalitní zboží.
Svádět něco na vítr a na doporučení prodejce "udělejte si pojistku" kde to jsme. -
Tento obchod nedoporučuji, pokud něco kupujete prověřte u konkrétního zboží reakce zákazníků. Hlavně proboha ne hoaxy typu jsem spokojen, pokud není napsáno s čím. Nedoporučuji tedy konkrétně nákup krycích či zakrývacích plachet.
Všechny plachty byly pokráceny o 5%. Tolerance je plus 5% až mínus 5%. Plus nenaleznete nikde. Pouze pokrácení dolů, což je u velkých plachet docela velká plocha. Je to takový typický, malý čecháčkovský podvod.
dr. Abraham -
Koupila jsem u teto firmy krbova kamna, po prevzeti jsem zjistila, ze vypadl kus kamnarskeho tmelu, který spojoval samotove cihly. Napsala jsem mail, ze kamna byla poskozena. Odpoved : "Mezera ve spodní části je větší z důvodu
případné výměny roštu. Ani tato mezera nemá vliv na bezpečný provoz kamen,
nicméně výrobce ji zaslepuje kamnářským tmelem. Otřesy při přepravě mohou
někdy způsobit "vypraskání" této tmelové výplně.
Pokud tmel v mezeře nebude, jedná se pouze o vzhledovou záležitost a
případné žhavé uhlíky kamnům neuškodí. Samozřejmě můžete požádat kamnáře,
který Vám kamna bude instalovat, aby Vám spáru tmelem zaplnil."
Výrobce mezeru zatmeluje, ale kdyz vypadne, tak to nevadi??? Tak proc se tim vyrobce unavuje, ze to zatmeluje, kdyz to pak stejne vypadne! Takze si muzu hledat kamnare a zaplatit za opravu??? Nova kamna??? Reklamovat zrejme nema cenu, nebot kdyz dovezou nova kamna, bude to to same? Opet to pri preprave vypadne? V tomto internetovem obchode uz kupovat opravdu nic nebudu. -
Koupil jsem foliovník od této firmy,všude jsem podložil kovovou konstrukci aby se nedotýkala folie /podle návodu/
Po sezoně se ale folie v místě trubek rozsypala.Při reklamování mě bylo zděleno že jsem folii nepodložil i když jsem poslal fotky a když jsem se to urgoval bylo mě oznámeno,že z fotek není jasné kdy jsem to podložil.Prosím Vás lidi už u těch šmejdů nic nenakupujte. -
Koupila jsem foliovník od firmy Dům a Zahrada. Produkt je velmi nekvalitní a není možné tuto zkušenost nikde zveřejnit. Možnost ohodnotit dodavatele prostřednictvím Heureky mi nebyla poskytnuta a dodatečně se nelze přihlásit. Ráda bych ovšem upozornila na neochotu prodejce reklamovat očividně nekvalitní zboží. Také bych chtěla přidat fotky toho, jak vypadá foliovník po prvním dešti.