-
Objednávka nebyla potvrzena
zboží přišlo jiné než bylo objednané
nepřišla faktura po zaplacení
neragují na telefon ani na mail
nedoporučuji objednávat !!! -
!!!!!!!!!!POZOR!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!POZOR!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!POZOR!!!!!!!!!!!
Objednal jsem 08.08.2020 zboží u internetového prodejce DUFY.CZ, které mi dorazilo 12.08.2020. Vzhledem k tomu, že zboží bylo
poškozené při balení a neodpovídalo mnou očekávané kvalitě, bylo odesláno zpět 14.08.2020 českou poštou. Do zásilky byl vložen formulář
na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě. Zásilka byla 17.08.2020 dodaná prodejci. Do teď nemám peníze na účtu. Byl zaslán dotaz na
prodejce, na který jsem obdržel odpověď:
Dobrý den pane Ma****e,
omlouvám se za zdržení Vaší platby. Jelikož jsem byla dlouhodobě mimo firmu a kolegové tady měli trošku chaos, neboť platby k proplacení nadřízenému připravuji já. Velice se tedy omlouvám za vzniklé komplikace a platbu jsem nadřízenému připravila k proplacení a zvýraznila ji jako prioritní.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Pavla Winklerová, vedoucí prodejny
---
DUFY TRADE s.r.o.
Místecká 132, 739 21 Paskov
Provozovna:
Vršovců 1155/1, 709 00, Ostrava
tel. 737 127 460
www.dufy.cz
Dne 2020-09-10 08:19, ma****[email protected] napsal:
Dobrý den,
Zásilka z objednávky 89478 byla vrácena 17.8.2020 (14 denní lhůta vrácení), ale pořad nemám peníze na účtu.
Jakým způsobem budeme řešit? Mimochodem nedostal jsem odpověď ani na předchozí e-mail.
Peníze nejsou na účtu do TEĎ!!!! -
Doporučení pro zlepšení vašich služeb:
Když jsem v pondělí 12:40 hod objednal ("objednávky do 17:00 expedujeme následující prac. den"), produkt byl zobrazen jako skladem a expedovat se mělo v úterý. Až v den expedice zavoláte s informací o nedostupnosti zboží, což je z mého pohledu zásadadní chyba.
Tuto skutečnost jste sdělovali pouze telefonicky, přičemž kolega uvedený na objednávce jako příjemce zásilky/objednávcky a nevěděl o ní a působil zmateně (protože ji měl pouze přijmout až ve středu a byl by o tom informován). V objednávce byla uvedena druhá osoba jako fakturační se stejnojmenným emailem (oblišným od osoby s jíž jste telefonovali, což by při dotazu na jméno a přečtení celé objednávky došlo).
Přesto jste o zásadní skutečnosti nedostupnosti zboží neposlali tuto informaci také emailem, což by se od dobrého obchodníka očekávalo.
Díky vaší (ne)reakci se mi opozdila oprava auta, které je využíváno v ponikání a proto příště budu zvažovat, zda u vás nakupovat.
Děkuji za pochopení.
JH